  • 1. Data: 2009-06-04 19:49:41
    Temat: Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !
    Od: "Marek" <d...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mieszkamy w 4-piętrowym bloku w mieszkaniu na parterze. Mieszkanie
    własnościowe , opłaty czynsz , fundusz remontowy systematycznie opłacane .
    Nabyliśmy zestaw satelitarny do odbioru telewizji lecz niestety nie możemy z
    niego z korzystać ponieważ położenie bloku zasłania nam na parterze kierunek
    południowy całkowicie . Zadzwoniłem do spółdzielni aby udostępniono nam
    wejście na dach celam zamontowania anteny na dachu bez wierecnia , bez
    dziurawienia poszycia dachowego , niestety odpowiedź brzmiała może pan
    złożyć pismo ale my (spółdzielnia ) nikomu zgody nie wydajemy . Wracajac z
    pracy przeszedłem po osiedlu licząc na sąsiednich blokach (tej samej
    spółdzielni) przeszło 6 róznych typów anten od CB-radia skończywszy na
    takiej jak i my chcieliśmy założyć czyli satelitarnej :(. I co począć
    Szanowni Państwo ? Gdzie poszanowanie dla obywatela i KC 684 ?

    Pozdrawiam !
    Marek

  • 2. Data: 2009-06-04 22:23:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Marek pisze:
> [...]
    > takiej jak i my chcieliśmy założyć czyli satelitarnej :(. I co począć
    > Szanowni Państwo ? Gdzie poszanowanie dla obywatela i KC 684 ?
    Spokojnie i stanowczo - zamiast dzwonić, wyartykułuj swoją prośbę o
    dostęp i możliwość zamontowania anteny na piśmie, zaznacz
    profilaktycznie że oczekujesz odpowiedzi, poleconym wyślij za zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru... i czekaj jaką ci podadzą podstawę prawną odmowy.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-06-04 23:34:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BartekK wrote:

> [...]
    > profilaktycznie że oczekujesz odpowiedzi, poleconym wyślij za zwrotnym
    > potwierdzeniem odbioru... i czekaj jaką ci podadzą podstawę prawną odmowy.

    Droga do nikąd.

    Niniejszym odpowiadając na pana pismo informujemy, że nie wyrażamy zgody
    na umieszczenie wspomnianej w piśmie anteny na dachu budynku.

    Z poważaniem
    Prezes

    Ping. Pileczka po twojej stronie.

    to znaczy jak najbardziej takie pismo nalezy wyslac i odpowiedz dostac,
    po to zeby miec dokument dla sądu, że odmówili, ale tylko po to. Niczego
    to nie załatwia.

  • 4. Data: 2009-06-05 09:26:50
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 5 Cze, 01:34, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    >
    > to znaczy jak najbardziej takie pismo nalezy wyslac i odpowiedz dostac,
    > po to zeby miec dokument dla sądu, że odmówili, ale tylko po to. Niczego

    W pismie zaznaczyc ze brak podanej podstawy prawnej rowna sie
    potwierdzeniu ze decyzja jest niewazna.

    Wtedy spoldzielnia nic nie odpisuje a my mozemy po 2 tygodniach sobie
    zainstalowac.

  • 5. Data: 2009-06-05 13:55:21
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > Mieszkamy w 4-piętrowym bloku w mieszkaniu na parterze. Mieszkanie

    A jak chcesz pusic kabel?
    Bo jeśli po elewacji to sp ma prawo ci odmówić

    DM

  • 6. Data: 2009-06-05 14:09:11
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Tym bardziej kanałem wentylacyjnym odmówi i jeszcze strazaków napusci.

    Swoją drogą powinien byc chyba zakaz montazu talerzy na obszarach, gdzie jest
    kablówka (powiedzmy antymonopolowo: w budynkach, gdzie jest co najmniej dwóch
    operatorów kablowych).

    Bo jednak te spodki nie zdobią, a sporo szpecą.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-06-05 14:33:12
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
[...]

    szpeca to prawda.
    ale moje kablówka ma wybitnie niezadowalajaca cenowo oferte ( krótko mowiac
    na antenie mam to samo co na kablówce za poł ceny) i wolalabym jednak nie
    przepłacac za czyjes doznania estetyczne.
    Gdyby róznica była chocby 25% to na pewno bym wolała kablówke (chocby ze
    wzgledu na połozenie mojego wiezowca i nieco utrudniony odbiór w czasie
    deszczu)

    E.

  • 8. Data: 2009-06-05 14:56:27
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W sumie smieci też można wyrzucać przez okno, w wielu krajach tak zyją i są
    zadowoleni.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-06-05 15:09:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-06-05 16:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > W sumie smieci też można wyrzucać przez okno, w wielu krajach tak zyją i są
    zadowoleni.

    jesteś jakiś opóźniony, że nie rozumiesz że należy odpisywać POD
    cytowaną treścią?

  • 10. Data: 2009-06-06 22:03:36
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Swoją drogą powinien byc chyba zakaz montazu talerzy na obszarach, gdzie
    > jest kablówka (powiedzmy antymonopolowo: w budynkach, gdzie jest co
    > najmniej dwóch operatorów kablowych).

    czy zakaz uzywania innych telewizorow niz philips i panasonic tez powinien
    byc? ;)

    powazniej, kazdy powinien miec mozliwosc wyboru opcji, ktora najbardziej mu
    odpowiada, a niektorzy potrzebuja nietypowych programow (np. chinskich, bo
    ucza sie wlasnie tego jezyka, a pokaz mi kablowke, ktora cos takiego
    oferuje)