  • 1. Data: 2005-04-29 21:18:22
    Temat: Ankieta dla GUS - czy obowiazek?
    Od: "Wilk" <b...@o...pl>

    Wiem, ze bylo na ZET'ce - ale nie moglem wysluchac.
    Dostalem kilka kartek bzdurnej ankiety z GUS'u (prowadze "dzialalnosc
    gospodarcza" - klasyczne samozatrudnienie)
    Czy wypelnienie i zwrot jest obowiazkowy i niedopelnienie jest karalne, czy
    to zwykla selekcja naiwnych, by w przyszlosci zasypywac ich podobnymi
    pierdolami.
    Dzwonilem do urzedu i Pani nie potrafila mi uzasadnic sensownosci tej
    procedury, odpowiedz na moje pytanie z tego postu byla wymijajaca - tyle, ze
    nie chce przykrych niespodzianek.

    Pozdrawiam - Artur

  • 2. Data: 2005-05-02 15:19:30
    Temat: Re: Ankieta dla GUS - czy obowiazek?
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    To przychodzi listem zwyklym, wiec nikt Ci nie udowodni, ze dostales.