  • 1. Data: 2006-02-18 18:42:11
    Temat: ...And Justice For All?
    Od: "Tomasz Czapla" <t...@i...pl>

    Witam.

    Mam takie nietypowe pytanko.
    Wiem, że to tytuł płyty grupy Metallica.
    Ale pytanie zadaję na tej grupie ponieważ chciałbym się dowiedzieć jaki
    napis widnieje za plecami sędziów w sądach amerykańskich.
    Czy właśnie taki jak tytuł mojego posta, czy też inny? Chodzi mi o wersję
    angielską.
    Może ktoś pomoże. Szukałem u pana Googla, ale mi nie pomógł :-(

    Charlie

  • 2. Data: 2006-02-18 19:19:43
    Temat: Re: ...And Justice For All?
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2006 19:42:11 +0100, Tomasz Czapla napisał(a):

> [...]
    > angielską.
    > Może ktoś pomoże. Szukałem u pana Googla, ale mi nie pomógł :-(

    Widnieje inny napis

  • 3. Data: 2006-02-18 19:55:07
    Od: "Tomasz Czapla" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał Święch" <r...@g...pl>

    > Widnieje inny napis

    Czy mogę w takim razie się dowiedzieć jaki?
    Jeśli tak, to jaki?

    Charlie