  • 21. Data: 2005-07-01 18:46:13
    Temat: Re: Allegro - windykacja prowizji
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > Allegro przyslalo do mnie list (zwykly!), ze w ciagu 14 dni musze wplacic
    > kase bo przekaza dlug justynce, czy to aby nie jest lipa? Musza chyba to
    do
    > mnie wyslac i miec na to potwierdzenie - list zwykly mozna przeciez
    > traktowac tak jakby go nie bylo. Nie zebym nie chcial zaplacic ale akurat
    > nie moge w ciagu tych 14 dni

    Allegro to oszusci - na moj adres ale na jakies nazwisko o ktorym nie
    slyszalem tez przysylaja takie badziewia.
    Ciekawe jak im ten ktos nie zaplaci to gdzie go beda szukac?
    Moze oskarza mnie ze ukrywam jakiegos kogos :-)

    TB

  • 22. Data: 2005-07-01 18:47:49
    Temat: Re: OT:Re: Allegro - windykacja prowizji
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin napisał(a):

    > BTW nie ma w języku polskim słowa przedpiśca.

    Nie jestem językoznawcą. Może i nie ma. Al;e może się przyjmie i za parę
    lat będzie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 23. Data: 2005-07-01 19:04:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@s...waw.towyrzuc.pl> napisał w wiadomości

    > BTW nie ma w języku polskim słowa przedpiśca.

    Nieprawda, jest!
    Dowód: Johnson go użył (nie on pierwszy) a ty doskonale wiesz co miał na
    myśli.
    Zapewne (jeszcze) nie ma go w _słowniku_, ale to już inna sprawa.
    ATSD na pewno nie ma w języku polskim słowa BTW ;>

  • 24. Data: 2005-07-01 19:26:51
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Johnson wrote:

    > Tak ci się tylko wydaje.

    Hm, bardzo treściwe, a coś więcej?

  • 25. Data: 2005-07-01 20:09:14
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Johnson napisał(a):

    > Ale czy to problem dla Allegro? Nie. Czy to problem dla nabywcy
    > wierzytelności? Też nie, gdyż Allegro będzie i tak musiało zwrócić
    > świadczenie nabywcy wierzytelności.

    Nie jest to tez problem dla dluznika (on swoje zrobil).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 26. Data: 2005-07-01 20:13:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Nie jest to tez problem dla dluznika (on swoje zrobil).

    Czyli przyznajesz że Alegro nie musi niczego wysyłać ...

  • 27. Data: 2005-07-01 22:57:21
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Alek wrote:

    > Zależy od tego jaka to firma i jaką ma strukturę wierzytelności.
    > W przypadku Allegro bardzo wątpię aby było tak jak wyżej napisano.

    Nawet jesli... To dobre konto na allegro, wiarygodne, szkoda stracic
    przez zaleganie paru zlotych. Bo o ile nie idzie kwota mniejsza niz
    napisano do ssadu, to zgaduje, ze konto automatycznie jest zamykane...
    --
    Film: Sin City - Miasto Grzechu ................ http://tiny.pl/h63x
    Richard Morgan - Modyfikowany Węgiel ........... http://tiny.pl/h63w

  • 28. Data: 2005-07-01 22:58:34
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Joten wrote:

    > np. naliczać mi odsetek, jeśli z ich strony nie został wysłany polecony...?

    a dlaczego nie? Nie zaplaciles. Od momentu przekroczneia terminu
    platnosci automatycznie sa naliczane odsetki...

  • 29. Data: 2005-07-01 22:59:24
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > Allegro to oszusci - na moj adres ale na jakies nazwisko o ktorym nie
    > slyszalem tez przysylaja takie badziewia.

    A wyjasnieles ta sprawe w allegro?

  • 30. Data: 2005-07-02 08:05:27
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Johnson napisał(a):

    > Czyli przyznajesz że Alegro nie musi niczego wysyłać ...

    A przeczytaj w calosci to co napisalem w pierwszym poscie w tym temacie.

    Allegro nie musi nic wysylac, ale wtedy on moze spelnic dlug na rzecz
    Allegro omijajac firme windykacyjna, jako ze nie mogl wiedziec, iz to
    oni sa teraz jego wierzycielami. I co sie firma windykacyjna nadzwoni i
    nawysyla listow to jest jej strata.

    --
    pozdrawiam
    Mithos