  • 1. Data: 2008-04-03 10:01:41
    Temat: Allegro oszustwo - sprzed. mieszka zagranica na stale
    Od: Maurycy <b...@p...fm>

    Kupilem cos na allegro kwota ok. 600 pln z czego towar sprawny na 500
    pln, zadalem zwrotu 500 pln od goscia, reszte zatrzymac chcialem, i mu
    odeslac zlom, nic cisza
    poszlem na policje, gosc mieszka ode mnie daleko,
    z tego co wiem, w polsce jest tylko zameldowany, ale mieszka na stale
    poza krajem, i jak teraz ma sie sprawa dla mnie ? co policja moze z
    nim zrobic ? i czy to ze mieszka w Anglii czy Danii czy Holandii albo
    gdzies indziej bo nie wiem gdzie, to plus dla niego ? paczke wysylal
    ktos z rodziny tu z Polski,pewno nie wiedzial ze to cos uszkodzone ..

  • 2. Data: 2008-04-03 10:48:32
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Maurycy" <b...@p...fm> napisał

> [...]
    > gdzies indziej bo nie wiem gdzie, to plus dla niego ? paczke wysylal
    > ktos z rodziny tu z Polski,pewno nie wiedzial ze to cos uszkodzone ..

    Po pierwsze nalezy formulowac swoje przemyslenia i pytania w sposob
    zrozumialy i logiczny.
    Po drugie warto zaopatrzyc sie w jakis porzadny slownik poprawnej
    polszczyzny.
    A po trzecie moze warto odstawic te uzywki ? ;)

    Neko

  • 3. Data: 2008-04-03 10:53:30
    Od: "Wiking" <w...@i...pl>

    To tak może na policje ale policja nie wie skąd poszło to.

    Więc proponuję raczej zawieźć ich i przynieść od nich te
    złodziejskie numery i sprawdzić gdzie mieszka czy tam nie ma
    więcej od wysłania.

    Policja będzie wiedzieć ale nie wiem czy spotka kogoś z Polski
    bo na pewno nie będzie wiadomo jak to się ma do tego 500 zł.

  • 4. Data: 2008-04-03 14:45:02
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Po pierwsze nalezy formulowac swoje przemyslenia i pytania w sposob
    > zrozumialy i logiczny.
    > Po drugie warto zaopatrzyc sie w jakis porzadny slownik poprawnej polszczyzny.

    Zobacz, jak mu Wiking odpowiedział. Takie społeczeństwo SMS-owe. Nic nie
    poradzisz. To raczej my odstajemy, bo widać, że się obaj goście ze sobą
    porozumieli bez większego problemu pomimo tego bełkotu.

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2008-04-03 17:50:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    LukaszS napisał(a) :

    > Zobacz, jak mu Wiking odpowiedział. Takie społeczeństwo SMS-owe. Nic nie
    > poradzisz. To raczej my odstajemy, bo widać, że się obaj goście ze sobą
    > porozumieli bez większego problemu pomimo tego bełkotu.

    Obawiam się, że masz rację. Na początku wydawało mi się, że on
    tak specjalnie odpowiedział. I nieźle się przy tym uśmiałem -
    jakie pytanie, taka odpowiedź. Ale nie było emotikona.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 6. Data: 2008-04-03 17:52:16
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent LukaszS nadaje:

    > Zobacz, jak mu Wiking odpowiedział. Takie społeczeństwo SMS-owe. Nic
    > nie poradzisz. To raczej my odstajemy, bo widać, że się obaj goście
    > ze sobą porozumieli bez większego problemu pomimo tego bełkotu.

    nazwa tego czegos z postu Wikinga, czego nie widzisz a co gryzie cie
    wlasnie w tylek, zaczyna sie na literke "i" ;)

  • 7. Data: 2008-04-03 17:55:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcin Boroń napisał(a) :
    > Agent LukaszS nadaje:

    > nazwa tego czegos z postu Wikinga, czego nie widzisz a co gryzie cie
    > wlasnie w tylek, zaczyna sie na literke "i" ;)

    Czy aby na pewno? Gdyby rzeczony Wiking pisywał tu często,
    znalibyśmy go i wiedzieli co miał na myśli. A tak zaistniał 1
    tylko listem. Nie wykluczam, że masz rację, ale doświadczenie
    mówi co innego.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2008-04-03 22:25:01