  • 41. Data: 2015-07-16 18:57:20
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    No co ty, skończy sie na tym, że złodzieje z aledrogo zawieszą konto
    kupującego za wystawienie negatywa sprzedającemu.
    Można olać i założyc inne konto.

    -----

  • 42. Data: 2015-07-16 19:00:28
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Pozwanemu (czyli ewentualnei Tobie) przysługuje własciwość miejscowa sądu,
    czyli sprawa toczyłaby się przez sadem blisko Ciebie (na Twoje żądanie,
    gdyby pozew był złozony gdzie indziej).

    -----

  • 43. Data: 2015-07-16 19:15:47
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com>

    W dniu 16.07.2015 o 12:36 Miroo <b...@b...brak.i.juz> pisze:

    > Popatrz sobie na aukcję:
    > http://archiwum.allegro.pl/oferta/zestaw-kluczy-nasa
    dowych-klucze-nasadowe-109-yato-i4859244688.html

    > Czy spodziewałbyś się, że z tej aukcji tylko paczka bitów jest markowa?

    Produkty YATO są markowe??? (pytam się bez złośliwości)

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2015-07-16 21:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ww w...@o...pl ...

    > Tak to bywa.
    >
    > Za taki bezsensowny komentarz klienta/marudy wręcz powinien cię pozwać.

    Pozwac o?

  • 45. Data: 2015-07-16 21:01:42
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > W tym przypadku gość ma parę tysięcy pozytywów, prawie 200 negatywów, ale
    > dotyczą właśnie takich samym problemów jak mój. Pogiety, skancerowany sprzęt
    > pakował, bo opakowanie nieuszkodzone, a na urządzeniach uszkodzenia
    > mechaniczne. Zresztą ludzie piszą, że też ich straszył sądami. W kontaktach
    > telefonicznych opryskliwy i rzuca słuchawką.

    wiec ja bym odstapil od umowy jezeli minelo mniej niz 2 tygodnie i odeslal
    mu to razem z negatywem

    --
    http://db.org.pl/

  • 46. Data: 2015-07-17 08:22:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > wystawił Pan komentarz negatywny a takie działanie naraża nas na utratę
    > wiarygodności wobec klientów, a także zmniejszenie liczby dokonywanych
    > transakcji i utratę zysków, jest także naruszeniem naszego dobrego
    > imienia, które podlega ochronie w oparciu o przepisy art. 24.§ 1 i art.
    > 448 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny ( Dz. U. z dnia 18
    > maja 1964 z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 28 stycznia 1984r. prawo prasowe
    > (Dz. U. 1985 r. nr 5 poz. 24 z późń. zm.),Dam panu szanse na rehabilitacje
    > czas na usunięcie komentarza 24h w innym wypadku kierujemy sprawe do
> [...]

    żałosne, szkoda że bardziej nie pocisnąłeś w komentarzu

    zgłoś te zastraszanie do allegro, być może odrazu zawieszą mu konto

  • 47. Data: 2015-07-17 08:48:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Numer aukcji 5437994574
    link do aukcji kiedys zniknie, ten do profilu raczej nie
    Użytkownik enarzedzia, http://allegro.pl/show_user.php?uid=15855181
    ELEKTROGIN S.C. D. GINTER M. GINTER
    UL. MICKIEWICZA 66, 15-232 BIAŁYSTOK
    REGON: 200747483, NIP: 542-322-87-99
    Tel: 510 802 570, e...@g...com

  • 48. Data: 2015-07-17 10:49:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    przenioslem dyskusję na facebook ;)
    https://www.facebook.com/AllegroPomoc/posts/87425972
    5995999

  • 49. Data: 2015-07-17 12:43:48
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-07-17 o 08:22, zlotowinfo pisze:

    > żałosne, szkoda że bardziej nie pocisnąłeś w komentarzu
    >
    > zgłoś te zastraszanie do allegro, być może odrazu zawieszą mu konto

    Bardziej nie cisnąłem, bo nie wiedziałem jaka będzie reakcja. Zgłosiłem
    do allegro już dawno i pani odpowiedziała, że do czasu jak nie będzie z
    jego strony jakiegoś komentarza zwrotnego nie będą reagować. Gdyby taki
    się pojawił i był nieprzychylny mam im od razu dać znać. Wtedy wkroczą
    do akcji. Jak widzę to gość jednak rzadko odpisuje na negatywy swoimi
    komentarzami na allegro. Próbuje straszyć maila bezpośrednio kupującego.

  • 50. Data: 2015-07-17 17:01:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jingiel napisał(a) :

> [...]
    > jego strony jakiegoś komentarza zwrotnego nie będą reagować. Gdyby taki
    > się pojawił i był nieprzychylny mam im od razu dać znać. Wtedy wkroczą

    Tak, wkroczą i odpiszą, że przykro im, ale nie mogą nic zrobić.
    Administracja Allegro to kupa idiotów nie rozumiejących co się do
    nich pisze.
    Dostałem od oszustów kilka negatywów w odwecie nawet za neutralne
    komentarze. Allegro odpisało mi, że nic nie mogą zrobić.
    Dodatkowo kiedyś zawiesili mi konto za sprzedaż rzeczy zgodnej z
    regulaminem i z prawem. Tam siedzą ludzie o inteligencji mało
    rozgarniętego szóstoklasisty.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600