  • 31. Data: 2010-11-10 12:00:40
    Temat: Re: Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 08:32, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Ja mialam zakupy na 50 zł (niedostarczone!) i policja się tym zajęła.
    > -
    >
    > Ile czasu Ciebie to kosztowało ? Ile razy byłaś na policji w tej sprawi ?
    > Ile czasu przygotowywałaś dowody ? ...

    Powiedział mi jeden na moim rejonowym komisariacie (rozmowa
    telefoniczna), żebym najpierw sama sprawdziła czy ten sklep (w
    Łomiankach!) funkcjonuje. Nie chcialo mi się tam jechać to na 997
    zapytałam o numer telefonu rejonowego komisariatu Łomianek. Zadzwonilam
    na ten komisariat i poprosiłam o sprawdzenie tego sklepu. Tam dyżurny
    oficer powiedział, że bez pisma sam działać/sprawdzać nie może i że
    policjant na moim rejonowym komisariacie wprowadził mnie w błąd. Mam
    złożyć zawiadomienie o oszustwie (dołączyć dowody), wziąć potwierdzenie
    złożenia pisma i nie cackać się.
    Nie zdążyłam jeszcze tego pisma napisać, a już na drugi dzień kobieta do
    mnie zadzwoniła (nawet numer jej telefonu się pokazał) i jeszcze w tym
    samym dniu zwróciła mi pieniądze na konto. Jednak coś ten pan policjant
    dla mnie zrobił, może tam się przeszedł dzielnicowy.

    --
    animka

  • 32. Data: 2010-11-10 18:39:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Nov 2010, ąćęłńóśźż wrote:

    > Zgłaszałeś cokolwiek "stójkowemu"??
    > Średnio w 3 przypadkach na 4 policja odmawia przyjecia ode mnie czegokolwiek

    I w zupełności się zgadza.
    Pisałem wyraźnie: NIE Z POWODU KWOTY, ten "zarzut" który postawiłeś
    poprzednikowi jest bezpodstawny.

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2010-11-10 22:47:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    samym dniu zwróciła mi pieniądze na konto. Jednak coś ten pan policjant
    dla mnie zrobił, może tam się przeszedł dzielnicowy.
    Baju baju.

  • 34. Data: 2010-11-11 08:33:39
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-10 23:47:21 +0100, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> said:

    > Jednak coś ten pan policjant
    > dla mnie zrobił, może tam się przeszedł dzielnicowy.

    Zadzwoń i podziękuj.
    Na wszelki wypadek.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2010-11-11 12:24:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 23:47, niusy.pl pisze:

> [...]
    > samym dniu zwróciła mi pieniądze na konto. Jednak coś ten pan policjant
    > dla mnie zrobił, może tam się przeszedł dzielnicowy.

    Sraju.

    Baba raptem do mnie zadzwoniła. 2 tygodnie czy nawet więcej - z Warszawy
    do Warszawy (bo Łomiaki to chyba teraz też Warszawa) przesyłka nie
    doszła, nie dostałam nawet żadnej informacji (maila, telefonu) z tego
    sklepu - ani słowa. Telefonów nie odbierali.
    Nie mam zamiaru tutaj udowadniać dokumentami (które mam na dysku).

    --
    animka

  • 36. Data: 2010-11-11 12:29:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-11 09:33, Bydlę pisze:

    > Zadzwoń i podziękuj.
    > Na wszelki wypadek.
    > :-)

    Nie ma sensu dziękować. Ktoś to załatwił dyplomatycznie, więc niech to
    zostanie już tak jak jest.
    Nie chodzi mi już tak o te 50 zł tylko kurestwo tego sklepu zoologicznego.
    Już nigdy z pośrednictwa Alior Banku nie skorzystam, bo to już też jest
    wielkie G.

    --
    animka

  • 37. Data: 2010-11-11 13:53:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl>

    > Zadzwoń i podziękuj.
    > Na wszelki wypadek.
    > :-)

    To nie moja wypowiedź !

  • 38. Data: 2010-11-11 14:41:51
    Od: Greg <o...@o...pl>

    W dniu 2010-11-08 20:38, RadoslawF pisze:

    > Nie ma przymusu kupowania na allegro,
    > nie ma też obowiązku płacenia przez PzA.

    Kosmiczny argument dla mnie. Zgwałconej w ciemnej bramie też powiesz, że
    nie ma obowiązku chodzenia po nocy? ;-)

    No dobra - coś łagodniejszego. Jak pójdę do sklepu, kupię sobie jogurt,
    w którym po otwarciu będzie pełno larw to mam sprawę olać, bo nie miałem
    obowiązku kupowania w tym sklepie? ;-)

    No proszę Cię! :-D

  • 39. Data: 2010-11-11 15:10:28
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-09 22:58, animka pisze:

    > Bez dostarczenia swojej kopii dowodu osobistego nie założyłbyś konta na
    > Allegro.
    > Jeśli chodzi o zapłatę to wystarczy wydrukować przelew bankowy.

    głupia jestes i tyle, wystarczyło przeczytac dwa Twoje posty z jednego
    dnia (na grupie o bankach w watku o karcie internetowej) by dowiedziec
    sie czemu jestes tak sławna na usenecie,
    do zalozenia konta nie trzeba zadnego dowodu osobistego, a co do
    przelewu moglbabys mi łopatologicznie wyjasnic jak wyplacic z mojego
    konta PZA jak sprzedajacego pieniadze od kupujacego drukujac przelew
    bankowy ?

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 40. Data: 2010-11-11 15:10:59
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-09 23:00, animka pisze:

    > Ja dostałam powiadomienie od Allegro na maila, że sprzedawca pieniądze
    > otrzymał!

    no to go zacytuj na grupie

    (kopiuj - wklej)