  • 31. Data: 2019-05-20 13:07:04
    Temat: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ciekawi mnie co by było, gdyby użykownicy zaczęli szyfrować rozmowę
    > pomiędzy sobą choćby ROT13, o użyciu pgp nie wspominając. Nie sadzę, by
    > ktoś to ręcznie przeglądał i pewnie mają jakieś skrypty to śledzące.
    > Sądzę, ze ROT13 by to załatwił.

    I co, sprzedający wpisze na stronie "o sprzedającym", że "można pisać do
    mnie w ROT13"? :)

    Przecież jak wyślesz tekst w ROT13 przeciętnej osobie to nie będzie miała
    pojęcia, co to jest i jak to ugryźć.

  • 32. Data: 2019-05-20 13:10:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-20 o 13:05, Queequeg pisze:

    > Ok, ale czemu miałby się z tobą dzielić? Jaki byłby twój udział w tej
    > sprawie?

    <ironia> pomysł </ironia>

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2019-05-20 23:01:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2019 o 13:07, Queequeg pisze:

    > I co, sprzedający wpisze na stronie "o sprzedającym", że "można pisać do
    > mnie w ROT13"? :)

    Ja bym po prostu napisał w pierwszym zdaniu, że dalej jest ROT13. Jeśli
    to czyta jakiś bot, to powinno przejść.

  • 34. Data: 2019-05-21 03:27:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-20, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:

    > Czy to ma jakiś związek z tym, że można/nie można wysyłać e-maila na
    > taki adres allegromail po zakończeniu transakcji? Albo jaki czas musi
    > minąć, aby addres był nieaktualny? Ewentualnie, czy adres jest powiązany
    > wyłącznie z adresem stron transakcji i inny nadawca jest "odrzucany"?
    > Masz jakieś informacje na ten temat?

    Nie mam. Próbowałem zrozumiec o co chodzi, wiedząc, że taka anonimizacja
    adresów jest stosowana. Wyszło, że nawet jeśłi Alegro tak tez robi, to
    poszli jaby trochę dalej skoro także analizują treść listów.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2019-05-21 08:35:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ja bym po prostu napisał w pierwszym zdaniu, że dalej jest ROT13. Jeśli
    > to czyta jakiś bot, to powinno przejść.

    Tylko jak trafi się pseudo oszczędny programista.
    Normalny i tak będzie szukał zadanego ciągu np. "poza allegro"
    zamiast "rot13".

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2019-05-21 14:34:51
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Tylko jak trafi się pseudo oszczędny programista.
    > Normalny i tak będzie szukał zadanego ciągu np. "poza allegro"
    > zamiast "rot13".

    I nie znajdzie, bo znajdzie "cbmn nyyrteb".

  • 37. Data: 2019-05-21 16:46:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2019 o 08:35, RadoslawF pisze:

    > Tylko jak trafi się pseudo oszczędny programista.
    > Normalny i tak będzie szukał zadanego ciągu np. "poza allegro"
    > zamiast "rot13".

    To nie znajdzie.

  • 38. Data: 2019-05-22 23:09:51
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Nie mam. Próbowałem zrozumiec o co chodzi, wiedząc, że taka anonimizacja
    > adresów jest stosowana. Wyszło, że nawet jeśłi Alegro tak tez robi, to
    > poszli jaby trochę dalej skoro także analizują treść listów.

    Teraz to jest tak: piszesz skarg do Allegro, a odpowiada Ci sprzedawca
    pod szyldem Allegro.

    Nie zapłacilam za coś tam ze 2 razy przez PayPal tylko przelewem ze
    swojego konta bankowego to mi wisi na stronie: ZAPŁAĆ. Uważam w tym
    przypadku, że to sprzedawca powinien uaktualnić i poinformować, zmienić,
    że jest zaplacone.
    To Allegro to teraz jest jakieś do d. Allegro, tym bardziej, że nie ma
    tam żadnego nadzoru, nie ma do kogo napisać skargi itd.

    --
    animka

  • 39. Data: 2019-05-22 23:12:14
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-21 o 14:34, Queequeg pisze:

    > I nie znajdzie, bo znajdzie "cbmn nyyrteb".

    To niech sobie zainstaluje czytnik, który ma ROT13.

    --
    animka

  • 40. Data: 2019-05-23 14:34:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > To niech sobie zainstaluje czytnik, który ma ROT13.

    Programista systemu allegromail ma sobie zainstalować czytnik niusów
    z ROT13?