  • 1. Data: 2010-07-10 06:52:42
    Temat: Allegro Pogróżki konkurencji sądem
    Od: allegrowicz <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam taką sytuację iż zacząłem sprzedawać w serwsie Allegro towar bardzo
    podobny do towaru jaki ma moja konkurencja na allegro, jednak moj koszt
    zakupu pozwala mi sprzedawać ten towar o wiele taniej niż oni sprzedają.

    Dostałem telefon z pogróżkami od tej właśniej konkurencyjnej firmy,
    grożą mi sądem jako pretekst do wszczęcia sprawy przyjęli zawyżanie
    parametrów towaru (które to podaje wedle mojej najlepszej wiedzy).

    Proszę kompetentne osoby najlepiej ze znajomością prawa o odpowiedź czy
    w tym przypadku mają oni rację i czy należy się pogróżkami przejmować?

    Jak na moją logikę to zwykłe straszenie i liczenie na fart że
    zaprzestanę sprzedaży.
    W sumie po tym telefonie i steku bzdur i epitetów jaki wysłuchałem to ja
    ich bym mógł spokojnie podać do sądu.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-07-10 07:20:31
    Temat: Re: Allegro Pogróżki konkurencji sądem
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "allegrowicz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dostałem telefon z pogróżkami od tej właśniej konkurencyjnej firmy, grożą
    > mi sądem jako pretekst do wszczęcia sprawy przyjęli zawyżanie parametrów
    > towaru (które to podaje wedle mojej najlepszej wiedzy).

    A ta wiedza pokrywa się z rzeczywistością?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 3. Data: 2010-07-10 07:26:39
    Od: allegrowicz <a...@w...pl>

    W dniu 2010-07-10 09:20, Czabu pisze:

    > Użytkownik "allegrowicz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ta wiedza pokrywa się z rzeczywistością?
    >
    > Pozdrawiam
    > Czabu

    Tak, nie mam sprzętu za wiele tysięcy zł muszę polegać na danych producenta

  • 4. Data: 2010-07-10 07:49:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 09:26:39 +0200, allegrowicz napisał(a):

    > Tak, nie mam sprzętu za wiele tysięcy zł muszę polegać na danych
    > producenta

    Co przed ew. zarzutami z nieuczciwej konkurencji Cię nie uchroni.
    A o nazwę (znak towarowy) Cię nie ścigają?

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 5. Data: 2010-07-10 08:20:48
    Od: allegrowicz <a...@w...pl>

    W dniu 2010-07-10 09:49, Olgierd pisze:

    > Co przed ew. zarzutami z nieuczciwej konkurencji Cię nie uchroni.
    > A o nazwę (znak towarowy) Cię nie ścigają?

    nie, to jest popularny towar, nie jest opatentowany czy coś...
    Niestety nie mogę powiedzieć co ale każdy ma to w domu :)
    Rozumiem że deklaracje i pomiary producenta jeśli okażą się zawyżone lub
    zaniżone to jestem na przegranej pozycji.

    Tylko moja konkurencja podaje w sumie bardzo podobne dane, więc może ja
    też ich powinienem podać do sądu.

  • 6. Data: 2010-07-10 09:32:04
    Od: zenek <z...@o...pl>

    allegrowicz pisze:

> [...]
    > zaniżone to jestem na przegranej pozycji.
    >
    > Tylko moja konkurencja podaje w sumie bardzo podobne dane, więc może ja

    Napisz co to za towar bo bez tego to trudno cos powiedziec

    podaj linki do aukcji

  • 7. Data: 2010-07-10 10:31:49
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    No coś Ty?!!!!!
    Nie widzisz w tekście że gościu myśli że złapał pana B... za nogi
    i jako jedyny wpadł na genialny pomysł zarabiania pieniędzy
    W dużej mierze jestem przekonany że wie że jego towar nie spełnia parametrów
    podawanych w aukcji
    Dlaczego tak uważam?
    Ze sposobu pisania tu na forum.
    Linku do aukcji nie poda bo teraz wszyscy by mogli robić to co on i nie
    wytrzymałby naporu konkurencji :)

  • 8. Data: 2010-07-10 15:02:56
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    założe się że to telewizory LCD, np tu super sprzedawca
    http://www.allegro.pl/item1101639609_samsung_ue32c40
    00_led_nowosc_dvbt_mpeg.html

    już ponad miesiąc temu zwracałem mu uwage że sprzedaje telewizory FullHd
    które nie są w rzeczywistości fullHD tylko HD ready 1366x768 a on nadal
    wystawia ten (i inne) TV w super atrakcyjnych cenach opisane jako FULLHD

  • 9. Data: 2010-07-10 15:22:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 17:02:56 Lato <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > które nie są w rzeczywistości fullHD tylko HD ready 1366x768 a on nadal
    > wystawia ten (i inne) TV w super atrakcyjnych cenach opisane jako FULLHD

    Widocznie lubi płacić za kurierów i koszty Allegrowe..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 10. Data: 2010-07-10 15:26:07
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > które nie są w rzeczywistości fullHD tylko HD ready 1366x768 a on nadal
    > wystawia ten (i inne) TV w super atrakcyjnych cenach opisane jako FULLHD

    Swoja droga to ludzie maja ciekawe postrzeganie przedmiotow.
    Wezmy byle gowniany komputer. Najpierw byl milczacy jak kamien.
    Potem wszyscy sikali w majtki, jak mial glosniczek ktory robil biiip.
    Potem mieli pretekst do zachwytow, jak pojawily sie karty muzyczne.
    A przeciez najlepsza nawet karta nijak sie ma do sprzetu hifi.
    To samo z SUPERHDFULLHIPERREADY: byle gowniany laptop ma ekran
    o parametrach kilkadziesiat/kilkaset razy lepszych niz najlepszy telewizor.
    A ciemny lud to kupuje... :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification