  • 11. Data: 2010-04-21 21:08:03
    Temat: Re: Allegro - Place z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 22:38:53 +0200, stasio napisał(a):

    > w sklepie robisz awanturę jak nie mają terminala?

    A Ty robisz, bo mają?

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 12. Data: 2010-04-21 21:26:31
    Od: stasio <s...@c...pl>

    Olgierd wrote:

    > A Ty robisz, bo mają?

    dlaczego odpowiadasz na pytanie retoryczne, które nie dość, że było
    skierowane do kogoś innego to nie wymaga odpowiedzi?

    stasiek

  • 13. Data: 2010-04-21 22:33:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "stasio" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > w sklepie robisz awanturę jak nie mają terminala?
    > stasiek

    Nie - idę do tego sklepu gdzie jest terminal. Podobnie czyniłem z
    aukcjami na allegro, teraz nie mam tego problemu.

  • 14. Data: 2010-04-22 00:13:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-04-21, stasio <s...@c...pl> wrote:
    > w sklepie robisz awanturę jak nie mają terminala?

    Dlaczego ktoś ma robić awanturę? Zwykle kupuję w takich, które oferują
    mozliwość zapłaty kartą.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2010-04-22 00:29:47
    Temat: Re: Allegro - Płacę z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: to <t...@a...xyz>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Czyli da sie zrobic aukcje gdzie NIE BEDZIE opcji PzA?

    A da się zrobić aukcję, gdzie można płacić tylko zbożem albo kolorowymi
    paciorkami?

    > Jest oplata. Wynosi ona 0 zlotych.

    Kapeluszniku, co Wy tam palicie?

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-04-22 02:38:26
    Od: stasio <s...@c...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:
    > Użytkownik "stasio" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie - idę do tego sklepu gdzie jest terminal. Podobnie czyniłem z
    > aukcjami na allegro, teraz nie mam tego problemu.

    to może na allegro tez ktoś ze sprzedawców nie chce używać tego
    symbolicznego "terminala"? może tak jak było wcześniej, i jak jest z
    terminalami w sklepach, czyli dobrowolnie, jest najlepiej?

    stasiek

  • 17. Data: 2010-04-22 05:24:28
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    > symbolicznego "terminala"? może tak jak było wcześniej, i jak jest z
    > terminalami w sklepach, czyli dobrowolnie, jest najlepiej?

    Przecież przedsiębiorca ma wybór, ni pasuje allegro, to jest
    przynajmniej kilka innych serwisów aukcyjnych.

  • 18. Data: 2010-04-22 06:43:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 22:38, stasio pisze:

    > w sklepie robisz awanturę jak nie mają terminala?

    A kto mówi o awanturze? Ja po prostu nie kupuję tam, gdzie nie przyjmują
    kart. Gotówka jest rozwiązaniem przestarzałym i generującym same
    problemy. Wiem, wiem, paranoicy się boją, ze Bank Wie Ile Bułek Kupili.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-04-22 06:44:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 23:26, stasio pisze:
    > dlaczego odpowiadasz na pytanie retoryczne, które nie dość, że było
    > skierowane do kogoś innego to nie wymaga odpowiedzi?

    Po co zadajesz pytanie, skoro nie oczekujesz odpowiedzi i masz szklaną kulę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2010-04-22 06:54:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-22 04:38, stasio wrote:

    > to może na allegro tez ktoś ze sprzedawców nie chce używać tego
    > symbolicznego "terminala"? może tak jak było wcześniej, i jak jest z
    > terminalami w sklepach, czyli dobrowolnie, jest najlepiej?

    W dużych współczesnych galeriach handlowych w umowie najmu są między
    innymi zapisy o obowiązku akceptowania kart. Jeżeli się nie zgadzasz -
    zawsze możesz wynająć szczęki na bazarze. Widać, że allegro wychodzi z
    tego samego założenia.