  • 41. Data: 2007-01-22 21:44:08
    Temat: Re: Alkohol na studniówce
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Maciek napisał(a):

    > I tak też zamierzamy zrobić, aczkolwiek wolę się upewnić w pewnych kwestiach
    > na wypadek nieoczekiwanych wydarzeń ;)

    Zapewniam Cie, ze nauczyciele sami beda pic alkohol :) Jesli nie beda
    tego robic legalnie, to sie cofna o kilkanascie/dziesiat lat i beda sie
    ukrywac po katach :)

    Jacek

  • 42. Data: 2007-01-22 21:44:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gabriel" <gabrielgabrielgabrielTOITAKNIE TEN MAIL@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ep3ajl$n6v$1@news.onet.pl...

    > Tu niestety mylisz sie, bylem na studniowce gdzie nie bylo nawet powitalnego
    > szampana.
    > Zero alkoholu totalny zakaz, ale na korytarzu nauczyciele i uczniowie razem
    > fajki palili.

    I wszyscy byli trzeźwi jak świnie?

  • 43. Data: 2007-01-22 21:45:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 22:33:41 +0100, Gabriel napisał(a):

    > Zero alkoholu totalny zakaz, ale na korytarzu nauczyciele i uczniowie razem
    > fajki palili.

    Na korytarzu? Czyli dzialo sie to na terenie szkoly?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 44. Data: 2007-01-22 21:45:37
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Gabriel napisał(a):

    > Zero alkoholu totalny zakaz,

    A w kiblu pewnie stala straz nauczycielska? :)

    Jacek

  • 45. Data: 2007-01-22 21:47:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.01.2007 castrol <j...@w...wp.pl> napisał/a:

    > Zaraz, zaraz? Niby na po co ma sprawdzac pelnoletnosc? Ochroniarze maja
    > sprawdzac zaproszenia i nic wiecej.

    > A po co policjant ma sprawdzac pelnoletnosc?

    Zeby nie było wobec organizatora zarzutu rozpijania nieletnich :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 46. Data: 2007-01-22 23:00:02
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości
    >A swoją drogą, to ta dzisiejsza młodzież ma problemy. Ja w 1989 na
    >100dniówkę przyszedłem w stanie standardowo wyciętym i standardowo wszyscy
    >żłopali gorzałę. I to wszystko na terenie szkoły. I wolno bylo :-)
    Ja w 1996.
    Że cię zacytuję też "przyszedłem w stanie standardowo wyciętym" jak i
    znaczna część kolegów. Na sali zakaz picia.
    Picie na korytarzu. Bez żadnych zgrzytów. Także z nauczycielami. W kółeczko
    z jednej miarki.
    Niewygodnie nam było. Przynieśliśmy stolik, krzesełka, coś do przegryzienia.
    Dyrektor się dołączył :) bo mu się nasz stolik spodobał. A to wróciliśmy na
    salę już bez ukrywania wódki. Wódka na stół. W ślad za nami poszły WSZYSTKIE
    stoliki.

    I po cholerę tu coś chować? Minister drągal znowu chciał na siebie uwagę
    zwrócić bo już z tydzień o nim nie gadali w tv i boi się żeby o nim nie
    zapomnieli.

    --
    PawełJ

  • 47. Data: 2007-01-22 23:22:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 00:00:02 +0100, pawelj napisał(a):

    > I po cholerę tu coś chować?

    No właśnie, też nie rozumiem :) Na mojej studniówce pierwsze toasty (nie
    licząc tych, co były przed imprezą) zaczęły się już w trakcie poloneza :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 48. Data: 2007-01-22 23:26:52
    Od: smogg <smogg9@NO_SPAMop.pl>

    to jest kolejny chory pomysł Giertycha i MENu...

    przecież jak studniówka jest organizowania w lokalu i NIE przez szkołę
    to żaden problem z alkoholem...

    ja w tamtym roku miałem też tak organizowaną studniówkę - w hotelu,
    przez uczniów - alkohol normalnie stał na stołach, piło się kulturalnie
    - a takie zakazy tylko pogarszają hm... kulturę picia - będzie chowanie
    się po kiblach, picie przed lokalem... IMO bez sensu

    --
    [pozdrawiam] [smogg] [@ NO_SPAM protection] [gg#3145741]
    "...nie ma niemal nic takiego, co mogłoby zaszkodzić PIS-owi,

  • 49. Data: 2007-01-23 02:37:35
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    "Gabriel" <gabrielgabrielgabrielTOITAKNIE TEN MAIL@wp.pl> w
    <ep3ajl$n6v$1@news.onet.pl>:

    >... na korytarzu nauczyciele i uczniowie razem fajki palili...

    Nargile?

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj Arguments are extremely vulgar,
    na for everyone in good society

  • 50. Data: 2007-01-23 07:51:15
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Maciek [Mon, 22 Jan 2007 20:59:06 +0100]:

    > "Pamiętać bowiem należy, że jest to zabawa szkolna, za której
    > organizację odpowiada szkoła.". W naszym przypadku i wielu
    > innych szkół tak nie jest.

    U nas też tak nie było - organizowaliśmy we własnym zakresie,
    a nauczycielstwo dostało zaproszenia. Lokal wynajęty prywatnie,
    od razu w komplecie zamówiona też określona ilość alkoholu,
    wszyscy pełnoletni. Problemów nie było żadnych - ani nikt się
    nie wygłupił z próbami wprowadzenia zakazu, ani nam nie wpadło
    do głowy nawet żeby się z alkoholem chować.

    Osobiście wyjaśniłabym dyrektorowi, że zawsze może nie pić...

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * WindowsWC * GoogleKaida * Apple w PL *