  • 61. Data: 2005-02-25 17:00:37
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Ciekaw jestem jak miales zamiar wrocic .... generalnie i tak jestem
    > zdania ze dobrze ci zrobili.

    Od kiedy to ściga się przestępstwa przed ich popełnieniem? A może on chciał
    wezwać taxi?

    Justyna

  • 62. Data: 2005-02-25 19:18:06
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    monika wrote:
    > Aleś Ty ciekawska :) Ja już jestem dużym facetem i to zupełnie dojrzałym,
    > prawie przedojrzałym :) Sorry za godzinę, ale non stop mi się zegar w
    > wingrozie przestawia, po każdym restarcie na 100%, a czasem i w trakcie
    > pracy :(

    Przy okazji płeć też ci się zmienia :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 63. Data: 2005-02-25 19:23:02
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A nawet jeśli nie słyszeli z tej odległości że silnik pracuje, to znaczy
    > chyba że nie pracował? Coś mi tu usiłujesz chyba wcisnąć "domniemanie winy".
    > Co do kluczyków - o dokumenty poprosili mnie gdy już wysiadałem i zamykałem

    A przyszlo Ci do glowy ze dokonali rutynowego sprawdzania?
    Zobaczyli dwoch kolesi, ktorzy zaparkowali wozek i siedza w nim
    jakis czas (zasadniczo to chyba sie nie zachowywaliscie zbyt
    rutynowo bo do dyskoteki nie jedzie sie by siedziec pod lokalem).
    Jak sie zaczeliscie gramowlic to was przylapali. A ze przy okazji
    od was jechalo procentami... wiesz, ja na ich miejscu bym nie
    przelknal kitu (chocby nie wiem jak byl prawdziwy) ze wlasnie
    cwiartke obalilismy przed lokalem a nie jeszcze w domu.
    A moze siedzieliscie w aucie z mysla ze Policja sobie odjedzie?
    Albo ze magicznie otrzezwiejecie?

    Postaw sie najpierw po drugiej stronie i zanalizuj
    sytuacje z punktu widzenia kraweznika, ktory Cie zatrzymal.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 64. Data: 2005-02-25 19:24:31
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > To po pierwsze oberwiesz za jazdę po pijaku, a po drugie za brak
    > dokumentu uprawniającego do kierowania.

    ROTFL. Hej, karty rowerowe zniesiono juz daaaawno temu.
    Nawet nie wiem czy teraz dowod jest wymagany.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 65. Data: 2005-02-26 03:46:24
    Od: "monika" <m...@o...pl>

    > Przez całą dyskotekę nic nie pijesz? Toż to już nie oszczędność - to
    > skrajne skąpstwo :PP Jakie Fajne dziewczyny/chłopaki bawią sie cała noc z
    > kolesiem, który przez 7 godzin im nawet drinka nie postawi?? :P

    Haha drinka? Drink kosztuje 20-25 zł. Na loterii jeszcze nie wygrałem. Co
    najwyżej piwo moge postawić. Piwo 7 zł, a najlepiej małe za 5 :) Jeśli
    jesteś fajna, to się poświęcę ;-)

    Jacek

  • 66. Data: 2005-02-26 03:48:32
    Od: "monika" <m...@o...pl>

  • 67. Data: 2005-02-26 03:50:58
    Od: "monika" <m...@o...pl>

    > Bo napicie sie przed impreza gwarantuje dobrą zabawe. Za samo takie
    > podejscie warto troche pocierpiec.

    Gwarantuje? Kto napisał że gwarantuje? :D

    Nie.. po prostu człowiek się lepiej bawi gdy choć tak trochę się rozkręci.
    Ale jeśli Ty chcesz pić by mieć ZAGWARANTOWANĄ dobrą zabawę, to faktycznie
    odradzam, nikt Ci takiej gwarancji nie da.

    Jacek

  • 68. Data: 2005-02-26 03:56:31
    Od: "monika" <m...@o...pl>

    > ROTFL Ze 100 - 200 metrów widzieli, że nie ma kluczyków
    > w stacyjce czy, że wyciągałeś je ze stacyjki?. W sumie nie
    > ważne bo jak jednego tak i drugiego z tej odległości nie
    > da się zauważyć_widzieć.

    O 23.00 nawet przed dyskoteką jest w miarę cicho i pracujący silnik powinno
    być słychać...
[...]
    pojazd.

    Jacek

  • 69. Data: 2005-02-28 17:42:56
    Od: "Romeo" <w...@p...onet.pl>

    > A może Tobie też się to zdarza i nie wiesz jak wrócić z dyskoteki? Ja w
    > takich wypadkach dzwonię po trzeźwego znajomego ;-)
    >
    > pzdr

    co Wy gadacie.Często po pijaku idę spać do samochodu.Tzn. za to mam stracić
    prawko i jeszcze siedzieć ?

  • 70. Data: 2005-02-28 19:39:10
    Od: "monika" <m...@o...pl>

> [...]
    > jakis czas (zasadniczo to chyba sie nie zachowywaliscie zbyt
    > rutynowo bo do dyskoteki nie jedzie sie by siedziec pod lokalem).

    W zasadzie nie byliśmy też standardowo ubrani w takie same chińskie
    koszulki, a z auta zupełnie niestandardowo wyszedłem lewą noga zamiast
    prawą.
    Dokładnie myślałem, że dokonają rutynowego sprawdzenia.

> [...]
    > cwiartke obalilismy przed lokalem a nie jeszcze w domu.
    > A moze siedzieliscie w aucie z mysla ze Policja sobie odjedzie?

    A może właśnie zabiliśmy kogoś, więc profilaktycznie trzeba nas zamknąć na
    25 lat, tym bardziej że w bagażniku jakiś brudny (jakby trochę czerwony od
    krwi) leży jakiś klucz 19 ? Wprawdzie można się tłumaczyć że to do kół i się
    skaleczyłem gdy wymieniałem koło, ale policjant i tak wie lepiej, prawda? A
    może kogoś potrąciłem i uciekłem z miejsca zdarzenia, bo mam lekko pęknięty
    zderzak, więc trzeba nas zamknąć na 15 lat?

    Pozdrawiam
    Jacek