  • 1. Data: 2003-08-31 19:29:12
    Temat: Alimenty tylko inaczej...
    Od: "Neo" <n...@g...pl>

    Ludzie wcielo mi wezwanie do sadu na sprawe,
    byc moze jest juz po niej, dla mnie oznacza to wyrok zaoczny...chyba?
    Jak mam sie bronic chlopaki i normalne dziewczyny, czekac na jakis list z
    sadu o wyroku
    czy od razu pisac cos tam....

    Zapewniam, ze nie wszyscy maja taka kochana, byla zone jak ja,
    w koncu placilem 400 na syna, a teraz mam placic 500, tylko ze nie mam za co
    .
    Jak bym mial to bym placil wiecej, tak jak kiedys...
    Wiem wiem Wy to zrozumiecie, ale te stare lodzie w sadzie tego nie wiedza, i
    maja to gdzies!:-(

    Jak mam sie bronic !..- moze jakas Pani z sadu sie wypowie :-)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-08-31 21:06:56
    Temat: Re: Alimenty tylko inaczej...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A wiesz przynajmniej, w jakim to było sądzie? Bo jak wiesz, to wszystkiego
    się dowiesz w sekretariacie na podstawie swojego dowodu osobistego.

  • 3. Data: 2003-09-01 01:07:41
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

    Użytkownik "Neo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ludzie wcielo mi wezwanie do sadu na sprawe,
    > byc moze jest juz po niej, dla mnie oznacza to wyrok zaoczny...chyba?

    To na pewno

    > Jak mam sie bronic chlopaki i normalne dziewczyny, czekac na jakis list z
    > sadu o wyroku
    > czy od razu pisac cos tam....

    Jezeli rozprawa sie obyla to mozesz zlozyc odwolanie w ciagu chyba 14
    dni.Jesli nie wiesz czy sie odbyla to mozesz wybrac sie do sadu i s probowac
    dowiedziec kiedy bedzie/byla rozprawa.

    > Zapewniam, ze nie wszyscy maja taka kochana, byla zone jak ja,
    > w koncu placilem 400 na syna, a teraz mam placic 500, tylko ze nie mam za
    co

    Koszty rosną,zapewniam cie ze zona takze placi na utrzymanie dziecka.

    > Jak bym mial to bym placil wiecej, tak jak kiedys...
    > Wiem wiem Wy to zrozumiecie, ale te stare lodzie w sadzie tego nie wiedza,
    > maja to gdzies!:-(

    Zazwyczaj tak jest. Alimenty nie sa dla ciebie tylko dla dziecka.Ty sobie
    jakos dasz rade a ono poki co jest uzaleznione od rodzicow i kaski jaka oni
    posiadaja i tu nie ma co oszczedzac.

    > Jak mam sie bronic !..- moze jakas Pani z sadu sie wypowie :-)

    Jak juz pisalam,przede wszystkim dowiedziec sie czy sie rozprawa odbyla.
    Ewentualnie mozesz chyba w sadzie uzyskac jakies informacje co robic dalej.

    Pozdro
    Kafesita