  • 21. Data: 2002-08-06 16:05:36
    Temat: Re: Alimenty po raz n-ty :-)
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    > prawem rządzą fakty,dowody, paragrafy emocje sędzia zostawia w domu...
    >
    > Sandra
    >
    > Sądową praktykę to ja znam tylko z powieści Grishama, więc nie bijcie
    proszę za naiwność, ale z tymi sędziami to mam wątpliwości. Jeśli liczą się
    tylko te, jak im tam, paragrafy to po cholerę sędzia? Nie byłby lepszy dobrze
    zaprogramowany komputer? Wrzucamy dane o przestępstwie i wyskakuje werdykt -
    obiektywny, sprawiedliwy, bez podejrzeń o korupcję...
    Czy przypadkiem do wydania sprawiedliwego wyroku nie jest potrzebna ta
    odrobina ludzkich emocji, zmysł ładu moralnego czy jakby to inaczej nazwać..?
    pozdr. Ewa.

  • 22. Data: 2002-08-06 16:44:34
    Temat: Odp: Alimenty po raz n-ty :-)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ewa Nilsson <j...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aios4g$qjs$...@n...gazeta.pl...

    dziękuje uprzejmie za wypowiedzi, obiektywizm to moje motto.

    Z szacunkiem Sandra

  • 23. Data: 2002-08-07 22:05:34
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > To opowiadanko to tak dla rozrywki. Jutro ide znowu do Sądu Rejonowego może Pani
    Prezes bedzie milsza
    > i pozwoli mi zapoznać się z aktami.

    Faktycznie Pani Prezes była miła i skończyłem prace z aktami.
    Sukces !!!

    Pozdrawiam, Tomek