  • 71. Data: 2005-06-14 11:10:38
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    idiom <i...@w...pl> napisali:

    > Rozumiem, że mamusia ma dzidziusia niańczyć, najlepiej - karmić piersią (bo
    > najtaniej), nosić po nocach, gdy ryczy, a tatuś wystarczy jak odpali 50%
    > kosztów utrzymania...

    Jesli to matka nie zgadza sie na udzial ojca w wychowaniu dziecka, to
    owszem.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 72. Data: 2005-06-14 11:45:09
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 13 cze o godzinie 19:54, na pl.soc.prawo, Artur Drzewiecki
    napisał(a):

    > Chodzi o interes dziecka, żeby miało prawnych oboje rodziców.:-)

    Nawet by jedno z nich /mężczyzna/ było zupełnie przypadkowym człowiekiem,
    spotkanym gdzieś na prywatce przez 'mamusię' ?

    --
    Herbi
    14-06-2005 13:45:08

  • 73. Data: 2005-06-14 11:50:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Powiem tak - nie ma srodków antykoncepcyjnych dających 100% pewnosci,

    nie zgodze sie, patrz w stopce :-))

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 74. Data: 2005-06-14 11:52:14
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 12 cze o godzinie 21:26, na pl.soc.prawo, idiom napisał(a):

    > Pomijam już zupełnie to, że oprócz zmajstrowania dzidziusia, naraził się...

    Ty już wydałaś "wyrok" na pytającego - skąd pewność że zmajstrował
    cokolwiek?

    Zacietrzewienie niektórych jest naszą plagą :(

    Wrrrrr.....

    --
    Herbi
    14-06-2005 13:52:12

  • 75. Data: 2005-06-14 11:53:37
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 13 cze o godzinie 22:00, na pl.soc.prawo, idiom napisał(a):

    > A tak z czystej ciekawości - w jakim czasie od waszych kontaktów urodziło
    > się dziecko ?

    Pierwsze logiczne pytanie.

    --
    Herbi
    14-06-2005 13:53:35

  • 76. Data: 2005-06-14 12:04:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisali:
    > Jak on w to nie wierzy, niech placi - za proces, za ustalenie ojcostwa.
    > Za glupote trzeba placic ...

    Tylko dlaczego to facet ma placic za glupote?
    IMO alimenty sa sluszne, jesli kobieta byla z facetem w jakims zwiazku i
    miala podstawy przypuszczac, ze w razie co, beda wychowywac dziecko.
    A jesli sie bzyknela z nieznajomym na imprezce i zaszla, to sama jest
    sobie winna. Z jakiej racji w takiej sytuacji facet moze byc zmuszony do
    placenia jakiejkolwiek kasy???

  • 77. Data: 2005-06-14 12:11:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[> napisali:

    > Powiem tak - nie ma srodków antykoncepcyjnych dających 100% pewnosci, nie

    Ale daja 99,9%. Wierzysz w takiego pecha?
    Skoro oswiadczyla, ze jest zabezpieczona i nie wymagala dodatkowych
    zabezpieczen, to tylko ona powinna ponosic tego konsekwencje.

  • 78. Data: 2005-06-14 12:23:43
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):
    > Skoro oswiadczyla, ze jest zabezpieczona i nie wymagala dodatkowych
    > zabezpieczen, to tylko ona powinna ponosic tego konsekwencje.
    Strzezonego Pan Bog strzeze. Mogl nalozyc gumke a nie wierzyc obcej kobiecie

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 79. Data: 2005-06-14 12:39:28
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Herbi* wrote in <news:169qasmvzgnzp.dlg@onet.pl> :

    > Nawet by jedno z nich /mężczyzna/ było zupełnie przypadkowym człowiekiem,
    > spotkanym gdzieś na prywatce przez 'mamusię' ?

    "wszystkie dzieci nasze są" ;)
    masz aparature jestes podejrzany.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 80. Data: 2005-06-14 13:04:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndathg5.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl
    .
    > A jesli sie bzyknela z nieznajomym na imprezce i zaszla, to sama jest
    > sobie winna.

    Bo jesli koles sie bzyknął z nieznajomą na imprezce i w efekcie ona zaszla,
    to sam jest sobie winien.

    > Z jakiej racji w takiej sytuacji facet moze byc zmuszony do
    > placenia jakiejkolwiek kasy???

    Bo myśli fiutem? Bo rozsiewa swój materiał genetyczny na prawo i lewo?
    Myslał, ze jest drugim Don Juanem, a skończył jako ogier rozpłodowy. I
    trudno. Nikt mu nie kaze sie z kobietą zenic, ale jesli jest ojcem dziecka
    to jest ojcem dziecka bez wzgledu na to czy z matką dziecka przez 10 lat byl
    w zwiazku, czy zaliczył ją raz. Nie kaz dziecku płacic za glupotę rodziców.

    HaNkA