  • 121. Data: 2005-06-14 18:45:27
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 14 cze o godzinie 19:26, na pl.soc.prawo, idiom napisał(a):

    > Tak jest...
    >
    > Pani sędzia uwolniła mojego ex (na mój wniosek) od zaszczytu bycia tatusiem
    > mojego dziecka,

    Gwoli ścisłości - *waszego* dziecka a nie Twojego.
    Zresztą jak się to teraz ma do "równouprawnienia"?
    Czy to "matka" ustala kto jest ojcem ich dziecka?

    Ty sobie zagrałaś - lepiej odwiedzaj kasyna gier - mniej narobisz "bigosu".

    > tylko dlatego, że zadbałam o to, by ktoś inny stwierdził
    > przed sądem, że ma zamiar uznać dziecko. Powiedziała to otwarcie, że fakt,
    > że twierdzę, że mój były mąż nie ma szansy być ojcem mojego dziecka (bo nie
    > jestem słonicą ;) ) nie ma najmniejszego znaczenia. Dziecko musi mieć
    > "jakiegokolwiek" ojca.

    Na pewno będzie lepszy od "matki" która sobie wybiera .... "tatusia" dla
    dziecka. Żałosne.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 122. Data: 2005-06-14 19:14:04
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Johnson napisał/a:
    >I co w tym odkrywczego? Myślisz że sam na to nie wpadłem?
    Nic z tych rzeczy - pisałem to dla tych czytelników, którzy zaczęliby
    gorąco popierać swoją interpretację. Każda w końcu jest uprawniona a
    mnie tylko ciekawi, która okaże się prawdziwa.:-)

  • 123. Data: 2005-06-14 19:22:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 19:35:09 +0200, idiom napisał(a):

    > I już będzie mniejsze ryzyko zostania tatusiem, bez poinformowania o tym.

    Ja nie potrzebuje rady jak zmniejszyc ryzyko.
    Chodzi mi o prawo, w ktorym jest razaca dysproporcja miedzy prawami matki
    i prawami ojca.
    A skoro mamy aspiracje byc panstwem prawa, to zasada rownosci wobec niego
    musi byc zachowana.

  • 124. Data: 2005-06-14 19:28:32
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 11:54:37 -0500, witek napisał(a):

    > Podałeś przykład w którym ojciec ma 6 miesięcy na to, żeby złożyć sprawę
    > o to, że jest ojcem.
    > Przykładem do pary, byłaby matka, która ma 6 miesięcy an to, żeby
    > udowodnić, że jest matką tego dziecka.

    Prosciej - powinien byc taki sam czas na ustalenie (wykluczenie) ojcostwa
    zarowno w przypadku, kiedy wnosi o to ojciec i kiedy wnosi o to matka.

  • 125. Data: 2005-06-14 19:29:59
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Gwoli ścisłości - *waszego* dziecka a nie Twojego.
    > Zresztą jak się to teraz ma do "równouprawnienia"?
    > Czy to "matka" ustala kto jest ojcem ich dziecka?

    Jakiego "naszego" ?

    Facet miał pecha być moim mężem.
    dwa tygodnie po drugiej i ostatniej sprawie rozwodowej zaszłam w ciąże z
    kimś innym. Jakim cudem moje dziecko i tego drugiego nagle stało się
    dzieckiem moim i mojego byłego męża?

    Uznałam, że powinnam to ja zlozyć pozew o zaprzeczenie ojcostwu, bo:
    - chciałam wówczas aby stan faktyczny był zgodny ze stanem formalnym (kto
    jest ojcem, niech tym ojcem będzie w świetle prawa)
    - uważałam (i nadal uważam), że mój bogu ducha winny były mąż musi mieć
    wyraźny sygnał, że bardzo chce go wyplątać z tej niezręcznej dla niego
    sytuacji (tym bardziej, że wkrótce miał miec nową żonę)

    > Ty sobie zagrałaś - lepiej odwiedzaj kasyna gier - mniej narobisz
    > "bigosu".

    Lepiej naucz się nie osądzac po tym co Ci się wydaje - mniej będzie ludzi,
    którzy będą bardzo marnego zdania o Twojej umiejętności oceny sytuacji.

    > Na pewno będzie lepszy od "matki" która sobie wybiera .... "tatusia" dla
    > dziecka. Żałosne.

    Uj, a jaki Ty cudowny jesteś :D Nic tylko brac przykład :D

    ROTFL

    poprawiłeś sobie swoją samoocenę?

    A nie mówiłam, że ludzie sobie czytają na niusach to co chcą przeczytać ? :D

    Monika

  • 126. Data: 2005-06-14 19:31:57
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:uvaua1tg39v9cfkal8f31gtvs8ocdvdv4c@4ax.com...
    > Nic z tych rzeczy - pisałem to dla tych czytelników, którzy zaczęliby
    > gorąco popierać swoją interpretację. Każda w końcu jest uprawniona a
    > mnie tylko ciekawi, która okaże się prawdziwa.:-)

    Obawiam się, że żadna się nie okaże :( P.Z. zamilkł... Możemy nie poznać
    ciągu dalszego...

    A ja zaczynam się zastanawiać czy PZ nie był trollem :(

    pozdr

    Monika

  • 127. Data: 2005-06-14 19:46:28
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    idiom napisał/a:
    >A ja zaczynam się zastanawiać czy PZ nie był trollem :(
    Jeśli tak to niezłym.:-)

  • 128. Data: 2005-06-14 20:51:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Prosciej - powinien byc taki sam czas na ustalenie (wykluczenie) ojcostwa
    > zarowno w przypadku, kiedy wnosi o to ojciec i kiedy wnosi o to matka.

    No tu się mogę zgodzić, że matka może mieć 6 miesięcy na złożenie
    wniosku o wykluczenie tego delikwenta jako ojca jeżeli ten twierdzi, że
    jest ojcem.
    Jak tego nie zrobi, to sąd uzna, że on jednak ojcem jest.

  • 129. Data: 2005-06-14 21:32:54
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: idiom [Tue, 14 Jun 2005 21:29:59 +0200]:

    > A nie mówiłam, że ludzie sobie czytają na niusach
    > to co chcą przeczytać ? :D

    Usenet News: Learn what You know. Share what You don't.

    Kira

  • 130. Data: 2005-06-15 07:53:29
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > A za sformulowanie 'starsza kobieta' powinien w gębe od kogos dostac. Od
    > niej - na pewno.

    Niby za co ?
    30 > 22 . StarszA ? starsza.