  • 1. Data: 2005-12-03 10:54:00
    Temat: Alimenty
    Od: "jagna" <j...@o...pl>

    W ubiegłym tygodniu odbyła się druga sprawa alimentacyjna - ugodowa.
    Po jej zakończeniu adwokat chciał zobaczyć protokoł. Sędzina stwierdziła,
    że ma trzy dni na "obróbkę protokołu" i wtedy dopiero może dać go do
    wglądu. Tak też się stało i okazało się, że treść protokołu została
    zmieniona przez sędzinę.
    Proszę o wyjaśnienie terminu "obróbka protokołu" i czy sędzina miała
    prawo do znaczacej zmiany treści protokołu.
    - Czy w sprawach alimentacyjnych brany jest pod uwagę stan zdrowia
    ON i ich wydatki na leki i rehabilitację lub np. sfinansowanie całkowite
    lub częściowe zakupu protez ?
    - Czy ON w takich przypadkach może liczyć na sprawiedliwy wyrok
    sądu, co w moim nie miało miejsca / stronniczość sędziny do drugej
    zdrowej osoby była znaczna/
    - Czy bardzo dobrze zarabiający/ca/ współmałżonek/ka/ ma w świetle prawa
    jakeś zobowiązania w stosunku do ON ?
    Była to sprawa tzw. ugodowa, na warunkach wymuszonych przez drugą stronę,
    zachowanie sędziny karygodne, a efekt końcowy dla mnie opłakany.
    Bardzo proszę o odpowiedż na moje pytania i o opinię Państwa na ten temat.

    Ostatnio edytowane przez Bosman (2005-12-01 23:50:35)

  • 2. Data: 2005-12-03 11:56:27
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Adwi" <b...@w...pl>

    > Po jej zakończeniu adwokat chciał zobaczyć protokoł. Sędzina stwierdziła,
    > że ma trzy dni na "obróbkę protokołu"
    ????? a co to tokarnia :-)

    >i wtedy dopiero może dać go do
    > wglądu. Tak też się stało i okazało się, że treść protokołu została
    > zmieniona przez sędzinę.
    Wniosek o sprostowanie tresci protokolu z rozprawy

    > Proszę o wyjaśnienie terminu "obróbka protokołu" i czy sędzina miała
    > prawo do znaczacej zmiany treści protokołu.

    zazwyczaj dyktuje lekko po swojemu na rozprawie po słowach strony i taki
    zapis pozostaje

    A co to za adwokat, ze nie zlozyl wniosku o sprostowanie ?
    zmien adwokata !!!!, ewentualnie skarga na P. Sedzie do Prezesa Sądu