  • 61. Data: 2009-09-18 20:27:52
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > Możliwe.
    > Już płaciłem za twoją michę, wyro i gacie jak cię do więźnia na mój
    > koszt wsadzili.

    Aresztu nie więzienia to raz, dwa zapłacisz jeszcze więcej gdy będą nam
    wypłacać odszkodowania, a po trzecie to zastanów się nad tym czy
    aresztowanie 7 niewinnych osób na 8 miesięcy to dobry temat do drwin.
    Szczególnie robionych przez kogoś kto próbuje zarzucać innym brak
    człowieczeństwa.

    > Kto cię tam dymał nie wnikam.

    Za dużo filmów się naglądałeś.

    > Poznać głupiego po śmiechu jego.
    > To przysłowie takie...

    Nie znam.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 62. Data: 2009-09-18 20:48:03
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Jakby się taki proceder rozwinął na znaczącą skalę to bardzo łatwo stworzyć
    > prawo, które nie tylko go ukróci ale i spenalizuje.

    Tworzenie prawa penalizujacego stosowanie prawa. Tak doniosly pomysl mogl
    sie zrodzic tylko w mozgu socjalisty...
    Musisz sie pogodzic z tym, ze zostaniecie w koncu sami ze swoimi
    komunistycznymi prawami i nie bedziecie juz mieli kogo ograbic. No chyba,
    ze bedziecie zabierac paszporty. Ale to juz bylo przerabiane.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 63. Data: 2009-09-18 20:51:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h90qgi$f0b$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Aresztu nie więzienia to raz,
    Ale świat ogladałeś przez raster, i o to chodzi.

    > dwa zapłacisz jeszcze więcej gdy będą nam wypłacać odszkodowania,
    To się jeszcze okaże.
    Może zapłacę raczej za kolejne michy.
    Trudno, zgadzam się.
    Ty za moje płacić nie musiałeś, bo ja nie gustuję w takich sanatoriach.

    > a po trzecie to zastanów się nad tym czy aresztowanie 7 niewinnych osób na
    > 8 miesięcy to dobry temat do drwin.
    Nie nabijam się z 7 tylko z jednej.
    Masz już prawomocny wyrok uniewinniający, że się tak podniecasz?

    > Szczególnie robionych przez kogoś kto próbuje zarzucać innym brak
    > człowieczeństwa.
    A cóż to za szczgólność?
    To oczywistość.

    > Za dużo filmów się naglądałeś.
    Może. W odróżnieniu od ciebie byłem jednak przodem do miejsca akcji.

    > Nie znam.
    Już znasz.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2009-09-18 20:52:00
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Gdyby twoja opcja wygrała i objęła władzę mógłbyś awansować na idiotę
    > pożytecznego.

    Znaczy Tobie sie wydaje, ze awansowales? ROTFL :DDDDDDDDDDDDDD

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 65. Data: 2009-09-18 20:53:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ab3f203$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Musisz
    Nie muszę.

    --
    Jotte

  • 66. Data: 2009-09-18 20:53:51
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Jotte napisał(a) w <h90pq4$36r$1@news.dialog.net.pl> :

    > Nie przesadzasz aby z tym faszyzmem (vide definicja)?
    Możliwe. Tyle, że to taka reakcja na to, że dla nich każdy kto urodził się
    przed 1989 to podejrzany komuch.

    > Czy takie szufladkowanie ma sens?
    Szufladkowanie zawsze jest uproszczeniem, ale czasem jest to potrzebne. ;)

    > Te podstawowe też nie są tylko na suchy chleb, vide Niemcy.
    > Niemniej w ogóle sytem emerytalny oparty na przymusowej solidarności
    > społeczno-pokoleniowej powoduje zobowiązanie państwa wobec obywateli.
    > Państwo ma się wywiązać z tych zobowiązań i - jak to państwo, czyli nikt -
    > łże, kręci, oszukuje, kradnie w poczuciu bezkarności.
    Owszem, trochę to tak jest. Churchill powiedział, że demokracja to najgorszy
    ze sposobów rządzenia państwem, tyle że nikt nie wymyślił nic lepszego. Być
    może system obowiązkowych ubezpieczeń jest niedoskonały, ale czy to znaczy,
    ze zastąpić go "niczym". W Stanach nie ma zdaje się obowiązkowych
    ubezpieczeń, zatem można mieć "wolność" do tego by zdechnąć z głodu, czy
    zdechnąć pod bramą szpitala - tyle że to jest kwestia nie tylko wyboru,
    lecz czasem braku możliwości

    > Ale gdy ci zwolennicy dobrowolnych ubezpieczeń emerytalnych w różnych
    > firemkach zostaną wydymani, utracą cały uciułany kapitał w upadłym
    > towarzystwie i zaświeci im w oczy zima w przyosiedlowym węźle
    > ciepłowniczym to roszczenia będą mieć do państwa.
    Hm... Jakaś rola kontrolna państwa powinna w tym być...

    Też racja.

    --
    Maciek

  • 67. Data: 2009-09-18 20:56:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ab3f2f0$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Znaczy Tobie sie wydaje, ze awansowales? ROTFL :DDDDDDDDDDDDDD
    Ty jakiś do końca kopnięty jesteś?
    Miotasz się po podłodze w konwulsjach śmiechu idioty i jeszcze się tym
    chwalisz???

    --
    Jotte

  • 68. Data: 2009-09-18 21:04:53
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Maciek <f...@e...one.nospam.pl> napisali:
    > Owszem, trochę to tak jest. Churchill powiedział, że demokracja to najgorszy
    > ze sposobów rządzenia państwem, tyle że nikt nie wymyślił nic lepszego.

    Co za brednia. Skoro jest najgorszy, to znaczy, ze sa lepsze.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 69. Data: 2009-09-18 21:09:31
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    KRZYZAK napisał(a) w <4ab3f5f5$1@news.home.net.pl> :

    > Co za brednia. Skoro jest najgorszy, to znaczy, ze sa lepsze.
    Tak wiem, Churchill był idiotą. Geniuszem jest twój idol Lechujarek (sorry
    nie odróżniam ich).

    --
    Maciek

  • 70. Data: 2009-09-18 21:11:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    > Nie muszę.

    Masz racje. To byla figura retoryczna. Masz prawo do blogiej
    nieswiadomosci.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)