  • 51. Data: 2009-09-18 19:39:02
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Jotte napisał(a) w <h90l7i$vmt$1@news.dialog.net.pl> :

    > Może tak, może nie, proroku podwórkowy.
    > Ale na razie to wy w tym nocniku się trzepoczecie.
    Cały problem z tymi nibyprawicowcami jest w tym, że ich idee są mocno
    socjalistyczne, żeby nie rzec faszystowskie.
    Założenie systemu emerytalnego dla wszystkich jest z jednej
    strony "cywilizowane" w sensie społecznym (nikt nie będzie przymierał
    głodem, solidaryzm społeczny spowoduje, ze zmniejszymy jedne świadczenia po
    to, żeby zwiększyć inne), ale z drugiej strony zmuszają każdego do
    troszczenia się o siebie i "zapracowania" na własną emeryturę. Mało tego, w
    większości krajów są obowiązkowe podstawowe ubezpieczenia emerytalne, ale
    też dodatkowe gwarantujące wyższe świadczenia (czyli nie tylko na chleb,
    ale i na szynkę).
    Jednak Krzyżaczek chciałby zniknąć 50 lat peerelu i wystarować z opcją
    zerową, czyli ci co mają dziś powyżej pięćdziesiąt parę lat i więcej -
    niech zdechną pod płotem, żeby on mniejsze składki płacił. Tyle że za lat
    30 jakiś młody gniewny to samo o nim powie. Zdychaj dziadu, ja nie chcę na
    ciebie płacić.

    > To żaden przykład. To czcza gadanina.
    A przede wszystkim to jest świetna lekcja, jak oszukiwać. Inaczej mówiąc -
    podatki będę płacił wszelkie za granicą, ale korzystać ze wszystkiego będę
    w Polsce. Tyle, że peerel minął i oszukuje się już "onych", oszukuje się
    swoich krewnych, znajomych i sąsiadów...

    --
    Maciek

  • 52. Data: 2009-09-18 19:58:57
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Maciek <f...@e...one.nospam.pl> napisali:
    > Jednak Krzyżaczek chciałby zniknąć 50 lat peerelu i wystarować z opcją
    > zerową, czyli ci co mają dziś powyżej pięćdziesiąt parę lat i więcej -
    > niech zdechną pod płotem, żeby on mniejsze składki płacił.

    Zacznij sie wypowiadac, jak bedziesz placil jakiekolwiek.

    Nie krewnych, tylko pasozytow jak Ty.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 53. Data: 2009-09-18 20:05:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > Może tak, może nie, proroku podwórkowy.
    > Ale na razie to wy w tym nocniku się trzepoczecie.

    Kto Wy?
    Może MY jesteśmy bezrobotne cwaniaki, dymające takich jak Ty? ;)

    ubawiony
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 54. Data: 2009-09-18 20:05:40
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    KRZYZAK napisał(a) w <4ab3e681$1@news.home.net.pl> :

    > Zacznij sie wypowiadac, jak bedziesz placil jakiekolwiek.
    Tak się składa, że płacę je uczciwie od początku jak się pojawiły. Płacę je
    do dzisiaj, grzecznie i sumiennie wysyłając PIT do US każdego roku.
    Za to znając twoją "rzetelność" z newsów, mam wątpliwości co do ciebie.

    > Nie krewnych, tylko pasozytow jak Ty.
    Tym bardziej mam wątpliwości co do tego, jak ty płacisz swoje zobowiązania
    podatkowe.

    --
    Maciek

  • 55. Data: 2009-09-18 20:11:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Maciek pisze:
    [..]
    > Założenie systemu emerytalnego dla wszystkich jest z jednej
    > strony "cywilizowane" w sensie społecznym (nikt nie będzie przymierał
    > głodem, solidaryzm społeczny spowoduje, ze zmniejszymy

    Te założenia to są właśnie faszystowsko-komunistyczne:
    masz płacić i basta!
    Takie robienie z ludzi niewolników.
    Co gorsza w obecnym systemie głównie tych frajerów co legalnie pracują.
    Reszta co się za cudze pieniądze wyedukowała pryska za granicę i się
    jeszcze śmieje z pozostałych tutaj frajerów bo muszą jeszcze utrzymać
    ich rodziców.
    Tak to wyglądają w praktyce ten "solidaryzm społeczny"

    > Jednak Krzyżaczek chciałby zniknąć 50 lat peerelu i wystarować z opcją

    Nie wiem czy on tego chce.
    Ja podałem jak to naprawić i to nie jest kwestia 50 lat PRLu lecz
    ostatnich 20 lat durnoty.

    > w Polsce. Tyle, że peerel minął i oszukuje się już "onych", oszukuje się
    > swoich krewnych, znajomych i sąsiadów...

    Oszukuje Cię Władza twierdząc, że coś uzbierałeś na emeryturę.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 56. Data: 2009-09-18 20:16:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h90no3$gtm$1@atlantis.news.neostrada.pl Maciek
    <f...@e...one.nospam.pl> pisze:

    > Cały problem z tymi nibyprawicowcami jest w tym, że ich idee są mocno
    > socjalistyczne, żeby nie rzec faszystowskie.
    Nie przesadzasz aby z tym faszyzmem (vide definicja)?
    Ja bym się w ogóle nieco wstrzymał z takim sztywnym kategoryzowaniem.
    Socjalizm niektórym słabszym intelektualnie kojarzy wyłacznie z epoką PRLu i
    jej cechami,
    do liberalizmu poczuwają się kretyni korwiniści, do prawicy katonarodowa
    hołota.
    Czy takie szufladkowanie ma sens?

> [...]
    > tego, w większości krajów są obowiązkowe podstawowe ubezpieczenia
    > emerytalne, ale też dodatkowe gwarantujące wyższe świadczenia (czyli nie
    Te podstawowe też nie są tylko na suchy chleb, vide Niemcy.
    Niemniej w ogóle sytem emerytalny oparty na przymusowej solidarności
    społeczno-pokoleniowej powoduje zobowiązanie państwa wobec obywateli.
    Państwo ma się wywiązać z tych zobowiązań i - jak to państwo, czyli nikt -
    łże, kręci, oszukuje, kradnie w poczuciu bezkarności.
    Ale gdy ci zwolennicy dobrowolnych ubezpieczeń emerytalnych w różnych
    firemkach zostaną wydymani, utracą cały uciułany kapitał w upadłym
    towarzystwie i zaświeci im w oczy zima w przyosiedlowym węźle ciepłowniczym
    to roszczenia będą mieć do państwa.

> [...]
    > 30 jakiś młody gniewny to samo o nim powie. Zdychaj dziadu, ja nie chcę na
    Krzyżak i jemu podobni to niedojrzałe intelektualnie dzieci. Nie należy
    przykładać większej wagi do ich enuncjacji.

> [...]
    > w Polsce. Tyle, że peerel minął i oszukuje się już "onych", oszukuje się
    > swoich krewnych, znajomych i sąsiadów...
    Jakby się taki proceder rozwinął na znaczącą skalę to bardzo łatwo stworzyć
    prawo, które nie tylko go ukróci ale i spenalizuje.

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2009-09-18 20:16:46
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Arek <a...@e...net> napisali:

    > Oszukuje Cię Władza twierdząc, że coś uzbierałeś na emeryturę.

    Zadna wladza nie moze funkcjonowac bez pozytecznych idiotow.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 58. Data: 2009-09-18 20:20:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h90p62$8l0$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Może MY jesteśmy bezrobotne cwaniaki, dymające takich jak Ty? ;)
    Możliwe.
    Już płaciłem za twoją michę, wyro i gacie jak cię do więźnia na mój koszt
    wsadzili.
    Kto cię tam dymał nie wnikam.

    > ubawiony
    > Arek
    Poznać głupiego po śmiechu jego.
    To przysłowie takie...

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2009-09-18 20:22:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    KRZYZAK pisze:
    > Zadna wladza nie moze funkcjonowac bez pozytecznych idiotow.

    Fakt. Ciekawe jak będzie płakać gdy okaże się, że oszukała go także
    w tym, że... emerytury nie dostanie.
    No chyba, że 30% pensji - albo jeszcze mniej - będzie się zwać emeryturą ;)

    http://biznes.interia.pl/news/zapomnij-o-godnej-emer
    yturze,1369720,1021

    O ile w ogóle państwo wcześniej znowu nie zbankrutuje, bo przecież
    większość kapitałów (buachachacha) banków to... obligacje Władzy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 60. Data: 2009-09-18 20:23:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ab3eaae$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Zadna wladza nie moze funkcjonowac bez pozytecznych idiotow.
    Zatem dla obecnej władzy jesteś idiotą nieprzydatnym.
    Gdyby twoja opcja wygrała i objęła władzę mógłbyś awansować na idiotę
    pożytecznego.
    Ale tak czy inaczej - idiota.
    Czy to takie fajne?

    --