  • 21. Data: 2007-03-18 15:48:37
    Temat: Re: Kłiz
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > IMHO nie będzie uproszczone i nie Wydział Grodzki.

    Dokładnie, psychole idą na postepowanie zwyczajne.
    I to prawda, że tylko asesorzy (albo aplikanci) piszą takie uzasadnienia - bo
    muszą... ;)

  • 22. Data: 2007-03-19 10:19:15
    Temat: Re: Akt oskarżenia
    Od: "pank" <p...@o...pl>

    No tak, technik technologii produktów rolno - spożywczych na
    utrzymaniu żony, to wiele wyjaśnia. Mam nadzieję że koledzy pod celą
    usłyszą coś o wątku pedofilskim w akcie oskarżenia. I mam też nadzieję
    że sąd potraktuje cię tak żeby inni kretyni, zanim coś napiszą
    zastanowili się 2 razy.

  • 23. Data: 2007-03-19 11:24:53
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    On 16 Mar, 22:27, "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote:
    > A mnie się najbardziej podoba ten kawałek:
    >
    > "...żonatego,ojca dwojga dzieci w wieku 6 i 10 lat, pozostającego wraz z
    > dziećmi na
    > utrzymaniu żony"
    > (...)
    > "jest on ekstrawertyczny społecznie, wielkościowy i przekonany o swojej
    > nieomulności"
    >
    > Te dwa cytaty obok siebie fajnie pasują.
    >
    > Ale żeby Robbo Millenium? Boukun: zawiodłem się na Tobie! Byłeś moim idelem,
    > a Ty sobie pogrywasz w Robbo...
    >
    > --
    > Lukasz

    Komputer jest rodzinny. Właśnie do tego zmierzam aby udowodnić, że
    moje dzieci nie mają obowiązku na bezzasadne żądania policji i
    prokuratury okazywać swoje programy. A ja z drugiej strony nie mam
    prawa ich z tego powodu o to molestować.

    boukun

  • 24. Data: 2007-03-19 11:25:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    On 17 Mar, 22:11, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A kolesiom z celi dyskretnie przegrypsować, że pedofilię uprawiał
    > (podstawiając własnego syna) podrzucając kopię oskarżenia dla
    > uwiarygodnienia ;)
    >
    > Takie ostateczne rozwiązanie kwestii bokuna ;->

    A ty sie przy tym brandzlowałeś śmieciu.

    boukun