  • 11. Data: 2007-03-17 08:18:11
    Temat: Kłiz 2
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    > oraz o czyn z art. 291 § 1 kk w zw. z art. 293 § 1 kk

    dlaczego nie art. 278 paragraf 2??

    a swoją drogą to ktos chyba na niego doniósł, zeby tak kazdego scigali to
    pół netu by siedziało...

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2007-03-17 15:23:30
    Temat: Re: Akt oskarżenia
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    On 16 Mar, 19:20, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:
    > A są tam jakieś dowody, bo te cytaty nie są przekonujące, są zakrótkie i
    > wyrwane z kontekstu, ale żeby publikować zdjęcie swojego nagiego synka to
    > przegiołeś, jeśli to oczywiście wogóle jest prawda.

    To zarzuciłem w swojej skardze przeciwnej, która dziś zamieściłem na
    grupie. Trzy letni dzidziuś ma prawo chodzić po ogrodzie i kąpać się w
    basenie nago. Mnie zastanawia fakt, jakim sposobem pani asesor
    prokuratury doszła do wniosku, że pedofile przeszukują grupę
    soc.culture.polish i otwierają wszystkie wątki, żeby poszukiwać
    dzidziusiów siuraków i po co? Może ona jest trochę niezrównoważona?

    boukun

  • 13. Data: 2007-03-17 20:19:18
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    soc.culture.polish i otwierają wszystkie wątki, żeby poszukiwać
    dzidziusiów siuraków i po co? Może ona jest trochę niezrównoważona?

    boukun

    Jak Cię już wsadzą do paki, to może grupowo zrobimy paczkę?
    Proponuję jakiś mebelek do celi np lichtarz siedmioramienny, do picia
    koszerną wódkę i macę jako zagrychę.
    Może jeszcze wazelinę, ale nie wiem czy jest koszerna?
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2007-03-17 20:41:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    boukun napisał(a):

    [ciach ...]

    Możesz spokojnie powołać się na art. 31 §1 kk.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 15. Data: 2007-03-17 21:11:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbinski wrote:

> [...]
    > koszerną wódkę i macę jako zagrychę.
    > Może jeszcze wazelinę, ale nie wiem czy jest koszerna?

    A kolesiom z celi dyskretnie przegrypsować, że pedofilię uprawiał
    (podstawiając własnego syna) podrzucając kopię oskarżenia dla
    uwiarygodnienia ;)

    Takie ostateczne rozwiązanie kwestii bokuna ;->

  • 16. Data: 2007-03-17 21:11:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:
    > boukun napisał(a):
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Możesz spokojnie powołać się na art. 31 §1 kk.

    Próbował wcześniej, ale się nie udało (po czym w jego umyśle sytuacja
    dokonała zwrotu o 180 stopni i się chwalił tym, że uznali go za
    poczytalnego ;) )

  • 17. Data: 2007-03-18 00:53:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.03.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > boukun napisał(a):
    > [ciach ...]
    > Możesz spokojnie powołać się na art. 31 §1 kk.

    Chyba nie.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2007-03-18 07:13:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Chyba nie.

    Może, może. Wystarczy go tylko poczytać. I nikt mi nie wmówi że on jest
    zdrowy.
    Psychiatrzy widocznie nie zapoznali się z jego "twórczością".

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 19. Data: 2007-03-18 09:34:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.03.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > Może, może. Wystarczy go tylko poczytać. I nikt mi nie wmówi że on jest
    > zdrowy.
    > Psychiatrzy widocznie nie zapoznali się z jego "twórczością".

    Nie mogli się nie zapoznać. Nawet z aktu oskarżenia wynika, że bokun
    zapoznaje wszystkich w okolicy ze swoimi poglądami :)

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2007-03-18 10:12:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie mogli się nie zapoznać. Nawet z aktu oskarżenia wynika, że bokun
    > zapoznaje wszystkich w okolicy ze swoimi poglądami :)

    Widocznie ci biegli się nie znają ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com