  • 11. Data: 2002-08-27 00:04:29
    Temat: Re: Akt notarialny - czy to jest szablon?
    Od: "Piotrek Skowronski" <s...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Drewniak <w...@i...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Akt notarialny nie jest szablonem!. jest to umowa która musi zawierac
    > elementy niezbedne ale jeżeli strony chcą a nie jest to sprzeczne z prawem
    > może zawierać innne postanowienia zwiazane z umową /np. rozłożenie ceny na
    > raty, termin wydania, poddanie się rygorowi egzekucji z aktu itp/.

    Czyli chodzi w takim wypadku po prostu o notarialne potwierdzenie ustalen
    miedzy stronami, zawartymi w umowie przedwstepnej (oczywiscie oprocz
    elementow niezbednych aby akt mial moc prawna) - czy dobrze rozumiem?

    > Notariusz odpowiada za prawidłowe sporzadzenie umowy, ale notariusz nie
    > zabezpieczy żadnej ze stron umowy przed niesolidnością czy poźniejszym
    > niewykonaniem postanowień umowy /np. wydanie lokalu w posiadanie/, od tego
    > jest sąd.

    Jasna sprawa - chodzi mi o kruczki.
    Jak rozumiem, potrzebna jest wola obu stron, aby "ponadstandardowe"
    ustalenia znalazly sie w akcie notarialnym?

    Dzieki za zainteresowanie i pozdrawiam
    Piotrek Skowronski

  • 12. Data: 2002-08-27 00:05:59
    Od: "Piotrek Skowronski" <s...@N...gazeta.pl>

  • 13. Data: 2002-08-27 00:14:03
    Od: s...@p...onet.pl

    O matko...!

    Baaardzo przepraszam za te ilosc postow - cos musialo sie zwalic na gazeta.pl,
    ja wyslalem to tylko raz...

    Chrzanie, od dzisiaj z tamtej bramki nie korzystam i przerzucam sie na Onet :-
    (
    Badziewiarze.

    pozdrawiam, Piotrek Skowronski

  • 14. Data: 2002-08-27 19:43:19
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    Powtórz jeszcze raz, bo nie do końca zrozumiałem...;)

  • 15. Data: 2002-08-28 02:20:51
    Od: s...@p...onet.pl

    > Powtórz jeszcze raz, bo nie do końca zrozumiałem...;)

    Jeszcze raz tyle samo razy ??
    ;-)

    No sorry... Nie chcialem zasmiecac...

    pozdrawiam, PS