  • 41. Data: 2013-01-30 18:26:17
    Temat: Re: Agresja w szkole - prosba o pomoc w interpretacji
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-30 15:54, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > kolejny co to powtarza frazesiki o wychowaniu bez stresowym...
    >
    > mylisz to z brakiem wychowania czyli kompeltnym nie interesowanim sie
    > potomstwem...

    Frazesiki to ty powtarzasz.
    A efekt wychowania bezstresowego bywa właśnie identyczny jak
    brak wychowania.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2013-01-31 07:41:03
    Od: <news>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" napisał:

    > Jesli spelnia przeslanki wspomnianych art. o niebezpieczenstwie
    > utraty zdrowia/zycia i innych to zapewne z urzedu po zgloszeniu.
    > Jesli nie to zapewne nalezy to zglosic stosownym sluzbom i wyrazic
    > chec by rozpoczely postepowanie wyjasniajace. (przy przestepstwach
    > sciganych z urzedu taka chec/zgoda nie jest konieczna).

    Czyli wychodzi na to że kopanie i obrażanie nauczyciela jest karane z
    urzędu, natomiast kopania i obrażanie ucznia przez nauczyciela nie jest i
    wymaga zgłoszenia odpowiednim służbom, które zajmą się tym jedynie wtedy gdy
    zostaną spełnione odpowiednie przesłanki?
    Kurna, w jakim kraju my żyjemy, bo na pewno nie jest to państwo prawa:(

  • 43. Data: 2013-01-31 12:50:05
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-01-31 07:41, news pisze:

> [...]
    > wtedy gdy zostaną spełnione odpowiednie przesłanki?
    > Kurna, w jakim kraju my żyjemy, bo na pewno nie jest to państwo prawa:(

    Jedno i drugie zdarzenie wymaga zgloszenia - roznica taka, ze jesli
    zglosisz kopanie nauczyciela to nawet jesli nauczyciel nie wyrazi zgody
    to postepowanie wyjasniajace jest rozpoczynane - czyli BEZ WNIOSKU
    POKRZYWDZONEGO - np. zglasza dyrektor szkoly.
    Jesli nauczyciel kopie ucznia to uczen/rodzice/opiekun
    prawny/przedstawiciel ustawowy moze to oczywiscie zglosic ale jesli
    osoba poszkodowana (lub rodzic/opiekun prawny/przedstawiciel ustawowy)
    nie bedzie "chciala" kontynuowac sprawy to sluzby moga od niej odstapic.

    Nikt tu nie stoi ponad prawem lub w lepszej pozycji. Czasem jest tak, ze
    nauczyciel np. nie chce zeby sprawa byla procesowana ale JEST.

    --
    jarek

  • 44. Data: 2013-01-31 13:53:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.01.2013 07:41, news pisze:

    > Kurna, w jakim kraju my żyjemy, bo na pewno nie jest to państwo prawa:(

    Odezwał się "praworządny"...

  • 45. Data: 2013-01-31 14:04:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2013 14:09, Jarek Pudelko pisze:

    > Widze, ze przegapiles fragment o tym, ze temu dziecku rowniez trzeba
    > pomoc. Zastraszaniem mu nie pomozesz.

    W tej sytuacji to też swoista pomoc - jak się do końca zdemoralizuje to
    będzie nie do uratowania. Niestety z niektórymi dziećmi trzeba jak w
    starej dobrej organizacji stada - pokazać, że nie jest alfą.

    > Reszte traktuje jako dowcip chyba, ze faktycznie chcesz bic 8-mio latka...

    Jest bicie i bicie. Klasyczne przedwojenne "łapy" linijką to też w
    pewnym sensie bicie... ale może nie histeryzujmy, hmm?

    Jak mowa nie wystarcza, to co zostaje?

  • 46. Data: 2013-01-31 15:46:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-31 14:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak mowa nie wystarcza, to co zostaje?

    Oddać do klasztoru?

    --
    MN

  • 47. Data: 2013-01-31 15:48:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.01.2013 15:46, Marcin N pisze:

    > Oddać do klasztoru?

    Na molestowanie? ;->

  • 48. Data: 2013-01-31 18:47:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jarek Pudelko wrote:

    > Obawiam sie, ze masz racje i ewidentnie dziecko wykazuje poki co
    > bezradnosc systemu natomiast nie sadze, zebys sam zdecydowal sie na
    > rozwiazanie, o ktorym piszesz.

    Wiesz co, dobre 10 lat temu, jak moje dziecko było w wieku pierwszo-
    drugoklasisty, też w klasie był problem dziecka, do którego nic nie dociera.
    Rodzice zgłaszają problem nauczycielowi, nauczyciel rozmawia z rodzicami
    łobuza, rodzice udają, że deszcz pada, a gówniarz jak bił, tak bije. W końcu
    znalazła się niepoprawna politycznie babcia, która nie wiedziała, że teraz
    nie zwraca się uwagi cudzym dzieciom, bo to grozi traumą, i zagroziła temu
    gnojkowi, normalnie w szkole, że jak jeszcze raz jej wnuczka się poskarży na
    niego, to ona mu jesień średniowiecza z tyłka zrobi. I stał się cud! Rodzice
    prześladowanych dzieci poszli za przykładem niepoprawnej babci i od tej pory
    dzieciaki miały spokój.
    Może jednak warto wypróbować stare sposoby?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 49. Data: 2013-02-01 00:46:21
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 13:12:24 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > i jeszcze, to był dobry spokojny chłopiec z dobrej rodziny wszyscy są
    > zaskoczeni tym coi sie stało.

    Ale przecież Ty jesteś zwolennikiem nowoczesnego wychowania...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 50. Data: 2013-02-01 06:20:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Ale przecież Ty jesteś zwolennikiem nowoczesnego wychowania...

    z naciskiem na wychowania...

    choć rozumiem ludzi których tłuczono w dzieciństwie i nie potrafią sobie
    wyobrazić innych sposobów wychowawczych niż poniżanie i przemoc.