  • 1. Data: 2007-09-25 09:30:17
    Temat: Agentura pośród sędziów TK i nie tylko...
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Prezydent wstrzymał nominacje sędziowskie, IPN wstrzymał publikację list
    agentów [również nazwiska wśród sędziów TK i wielu innych szczebli
    sądownictwa] a ja się pytam na ile % oceniacie infiltrację sądownictwa przez
    agentów i współpracowników byłych specsłużb?
    I jak to się ma do autorytetu władzy sądowniczej bazujacej na jej ustatwowo
    gwarantowanej niezawisłości...

    Ja nie mam zaufania do żadnego sędziego pracującego w sądownictwie dłużej
    niż rok ;)

  • 2. Data: 2007-09-25 10:53:49
    Temat: Re: Agentura pośród sędziów TK i nie tylko...
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > gwarantowanej niezawisłości...
    >
    > Ja nie mam zaufania do żadnego sędziego pracującego w sądownictwie dłużej

    mysle ze mnie agentow jest wsrod sedziow (bo i po co), niz wsrod agentow
    scigajacych tych agentow oraz w IPN (i chyba nawet ilosciowo, a nie tylko
    procentowo).
    troche sie pogubiles w tym wszytkim

  • 3. Data: 2007-09-25 12:46:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sky pisze:

    Czyżby Boukun zmienił nicka ...

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 4. Data: 2007-09-25 13:48:18
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Sky pisze:
    >
    > Czyżby Boukun zmienił nicka ...

    Albo ciało? ;)

  • 5. Data: 2007-09-25 13:50:35
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mysle ze mnie agentow jest wsrod sedziow (bo i po co),

    ty na serio pytasz po co władzy [każdej] mieć w garści sądownictwo? ;P

    > troche sie pogubiles w tym wszytkim

    No to wyprowadź o ile masz do czego poza mąceniem ;)

  • 6. Data: 2007-09-25 14:13:56
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > ty na serio pytasz po co władzy [każdej] mieć w garści sądownictwo? ;P

    moze poczytaj troche na czym polega ten zawod i jak przebiega nabor

    jak widac po kilku wyrokach, rzadowych agentow nie ma

  • 7. Data: 2007-09-26 09:41:26
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > moze poczytaj troche na czym polega ten zawod i jak przebiega nabor

    może poczytaj coś o specsłużbach [choćby "Akwarium" Suworowa]
    na czym polega ten zawód i jak przebiega nabór ;)

    > jak widac po kilku wyrokach, rzadowych agentow nie ma

    oj nie doceniasz zdolności zacierania śladów
    przez najlepiej do tego przygotowanych... ;)

  • 8. Data: 2007-09-26 12:14:59
    Od: "Johnson's Fan" <j...@o...pl>

    > Czyżby Boukun zmienił nicka ...

    Witaj mordo ty moja, naczelny trolu polskiego sądownictwa i blasku tej grupy.

    To jak to jest prawomyślnie, o sędziach można wyłącznie dobrze albo wcale? Patrz
    no, boukun w IPN szaleje: http://www.tvn24.pl/-1,1522624,wiadomosc.html