  • 1. Data: 2008-07-20 23:50:47
    Temat: Adwokat na sprawie o ustalenie ojcostwa...
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Pech chciał spotkało, właściwie spotka to jednego z moich bliskich. Jakaś
    Panna po wielu latach przypomniała sobie o tatusiu i napisała pozew do
    sądu. Sprawa nie jest oczywista, bo powódka w czasie gdy doszło do
    zapłodnienia współżyła co najmniej z dwoma mężczyznami. Ja wiem badania DNA
    powiedzą wszystko, ale czy lepiej na taką rozprawę iść z prawnikiem, czy
    (jak słyszałem) lepiej jak się na samej rozprawie jest bez prawnika?

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 2. Data: 2008-07-21 07:20:27
    Temat: Re: Adwokat na sprawie o ustalenie ojcostwa...
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > zapłodnienia współżyła co najmniej z dwoma mężczyznami. Ja wiem badania DNA
    > powiedzą wszystko, ale czy lepiej na taką rozprawę iść z prawnikiem, czy

    Idź z prawnikiem.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 3. Data: 2008-07-21 17:00:17
    Od: RD <r...@g...pl>

    Tomasz Motyliński pisze:
    > (...) Ja wiem badania DNA
    > powiedzą wszystko, (...)

    Zapraszam do wątku o DNA kilka postów wyżej ;-)

    Pozdr,
    Rafał