  • 1. Data: 2003-07-08 19:16:13
    Temat: Adwokat 3miasto zapytanie
    Od: "Wojtek Janczyk" <w...@m...univ.gda.pl>

    Witam grupowiczow...
    jestem nowy i raczej okazjinalny bo z prawem chcialbym miec jak naj mniej do
    czynienia... ( w tym pozytywnym sensie oczywiscie...

    Mam dwie sprawy:
    1. Czy ktos moglby polecic niedrogiego adwokata do nieskomplikowanej sprawy
    gospodarczej w sadzie?
    Na terenie 3miasta konkretnie w Gdyni
    2. Ile kosztuje adwokat ? :-)))

    Pozdrawiam i bede wdzieczny za wszelkie odpowedzi

    --

    Wojciech Janczyk

  • 2. Data: 2003-07-08 20:49:15
    Temat: Re: Adwokat 3miasto zapytanie
    Od: "Justyna" <j...@w...pl>

    n oto zalezy co chcesz zrobic ze sprawa - ale do gospodarczej - zalezy
    jeszcze od skali problemu to bym sie zastanowil nad adwokatem ??? mozesz
    wyrzucic kase w bloto dajac zaliczke hmmm