  • 31. Data: 2009-12-17 17:35:54
    Temat: Re: Adres zamieszkania a zameldowania ktos potrafi pomóc ?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> wrote
    > albo jak mieszkasz w kilku miejscach to możesz się w nich zameldować?:O)

    Tylko jedno z tych miejsc może być oznaczone pobytem stałym, inne jako
    tymczasowy możesz sobie wziąć.

  • 32. Data: 2009-12-17 20:00:53
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > Tylko jedno z tych miejsc może być oznaczone pobytem stałym, inne jako
    > tymczasowy możesz sobie wziąć.

    ale rozmowa byłą o mieszkaniu a nie o zameldowaniu, bo podobno zamelnowanie
    nie ma nic wspólnego z mieszkaniem:O)
    a jak przebywasz czasowo w kilku miejscach naraz to też podajesz
    wszystkie?:O)

    w dupach się tym urzędasom poprzewracało!:O)

  • 33. Data: 2009-12-22 11:53:14
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> napisał
    > przecież każdy wyjeżdżający za granicę, oraz wracający z zagranicy jest
    > legitymowany, albo ma pieczątki w paszporcie

    Narzekasz na rok napisania ustawy, a samemu też chyba żyjesz w "nieco innych
    realiach". Przyznaj, kiedy ostatni raz jechałeś za granicę...?

  • 34. Data: 2009-12-22 14:42:12
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > Narzekasz na rok napisania ustawy, a samemu też chyba żyjesz w "nieco
    > innych realiach". Przyznaj, kiedy ostatni raz jechałeś za granicę...?

    na pewno nie w czasie pisania owej ustawy, bo mnie wtedy na śfiecie nie
    było:O)
    wyjeżdżałem całkiem niedawno i jakoś bez masy urzędowych dokumentuf się nie
    dało, poza tym wszystko poszło do komputeruf, kamer, czpiouf i tym podobnych
    meneli urzędowych:O)
    wię bawi mnie ustawa wyamgająca po raz setny z kolei potwierdzanie wyjazdyu
    za granicę kiedy to bez wiedzy putina nikt kraju nie opuści, chyba że przez
    gruzińską granicę w nocy w przebraniu owcy:O)