  • 21. Data: 2009-12-16 20:03:30
    Temat: Re: Adres zamieszkania a zameldowania ktos potrafi pomóc ?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.12.2009 18:31, witek wrote:

    > Jest wyjatek dla wakacji. Do 30 dni nie trzeba sie meldowac.

    Czyli kwestia definicji wakacji ;)

    BTW, mozna sie tak po prostu wymeldowac? Skoro prawo nakazuje - co mam
    zrobic z meldunkiem, jadac na dwa miesiace do Indii?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 22. Data: 2009-12-16 21:58:26
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote
    > BTW, mozna sie tak po prostu wymeldowac?

    tak, ale jak mieszkasz gdzieś indziej w PL to tam musisz się zameldować

  • 23. Data: 2009-12-16 22:18:57
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > tak, ale jak mieszkasz gdzieś indziej w PL to tam musisz się zameldować

    ale jak nie mieszkasz to też musisz?
    albo jak mieszkasz w kilku miejscach to możesz się w nich zameldować?:O)

  • 24. Data: 2009-12-16 23:05:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Czyli kwestia definicji wakacji ;)

    eee, zajrzyj do ustawy.
    nie pamietam art 18, albo art 21 i bedzie jasne.

    cos tam jest o celach turystycznych, ale nie pamietam dokładnie a nie
    chce mi sie szukac

  • 25. Data: 2009-12-17 07:56:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Czyli kwestia definicji wakacji ;)
    >
    > BTW, mozna sie tak po prostu wymeldowac? Skoro prawo nakazuje - co mam
    > zrobic z meldunkiem, jadac na dwa miesiace do Indii?

    Nie musisz się wymeldowywać, tam bedziesz zameldowany na czas określony,
    a w Polsce zameldowany jesteś na czas nieokreslony.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 26. Data: 2009-12-17 09:06:29
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.12.2009 08:56, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Nie musisz się wymeldowywać, tam bedziesz zameldowany na czas określony,
    > a w Polsce zameldowany jesteś na czas nieokreslony.

    Jako turysta z wiza turystyczna, nie dostaniesz zadnego formalnego
    zameldowania (pomijajac juz fakt, ze co pare dni mozna byc w innym miescie).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 27. Data: 2009-12-17 09:12:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Jako turysta z wiza turystyczna, nie dostaniesz zadnego formalnego
    > zameldowania (pomijajac juz fakt, ze co pare dni mozna byc w innym
    > miescie).

    Odnosiłem sie tylko do konieczności wymeldowania. Ewentualną konieczność
    zameldowania regulują już przepisy poszczególnych krajów, do których się
    udajesz...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 28. Data: 2009-12-17 09:15:01
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.12.2009 00:05, witek wrote:

    > eee, zajrzyj do ustawy.
    > nie pamietam art 18, albo art 21 i bedzie jasne.
    >
    > cos tam jest o celach turystycznych, ale nie pamietam dokładnie a nie
    > chce mi sie szukac

    http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/57/1686/Ustawa_o_e
    widencji_ludnosci_i_dowodach_osobistych__tekst_jedno
    lity.html

    3. Osoba, która wyjeżdża za granicę na okres dłuższy niż 3 miesiące,
    jest obowiązana zgłosić swój wyjazd oraz powrót właściwemu ze względu na
    miejsce pobytu stałego organowi wymienionemu w ust. 1. Zgłoszenia
    wyjazdu dokonuje się najpóźniej w dniu opuszczenia dotychczasowego
    miejsca pobytu, a zgłoszenia powrotu - najpóźniej przed upływem czwartej
    doby, licząc od dnia powrotu.

    Art. 18. 1. Osoba, która przybywa do domu wczasowego lub wypoczynkowego,
    pensjonatu, hotelu, motelu, domu wycieczkowego, pokoju gościnnego,
    schroniska, campingu lub na strzeżone pole biwakowe albo do innego
    podobnego zakładu, jest obowiązana zameldować się na pobyt czasowy przed
    upływem 24 godzin od chwili przybycia.
    2. Zameldowania dokonuje się u kierownika zakładu lub upoważnionej przez
    niego osoby.

    Komuna pelna geba.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 29. Data: 2009-12-17 09:19:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-17 10:06, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Jako turysta z wiza turystyczna, nie dostaniesz zadnego formalnego
    > zameldowania (pomijajac juz fakt, ze co pare dni mozna byc w innym
    > miescie).

    Są kraje, gdzie obowiązek meldunkowy jak najbardziej istnieje (nawet z
    wizą turystyczną):

    Austria - w ciągu trzech dni;
    Belgia - w ciągu ośmiu dni;
    Bułgaria - w ciągu pięciu dni;
    Niemcy - w ciągu 7 lub 14 dni;
    Rumunia - w ciągu 10 dni;
    Włochy - w ciągu 48 godzin.

    --
    spp

  • 30. Data: 2009-12-17 14:38:17
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał:
    >http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/57/1686/Ustawa_o_
    ewidencji_ludnosci_i_dowodach_osobistych__tekst_jedn
    olity.html

    najśmieszniejsze w tej ustawie to rok jej napisnia, błahahaha:O)

> [...]
    > a zgłoszenia powrotu - najpóźniej przed upływem czwartej doby, licząc od

    ja pie$$$$ jakie te urzędasy to tumany!!!:O(
    przecież każdy wyjeżdżający za granicę, oraz wracający z zagranicy jest
    legitymowany, albo ma pieczątki w paszporcie, coś innego, co kurwa te
    urzędasy robią że im się dupy nie chce ruszyć, niech sobie sami sprawdzą czy
    tkoś wyjechał czy nie!!!!!!