  • 1. Data: 2003-08-22 06:08:08
    Temat: Administracja, domofon, kpiny
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Witam
    Postanowiłem się do Was zwrócić z następującą sprawą.
    Otóż mój znajomy kupił mieszkanie w spółdzielni. Blok, w którym jest to
    mieszkanie, wyposażony jest w domofon (od nowości). Teraz jest problem z
    drzwiami wejściowymi. Po prostu z zewnątrz z klucza nie można otworzyć
    drzwi. Jak nie ma kogoś w budynku to nie może wejść do budynku i lokalu.
    W administracji pani powiedziała, że nie zajmują się konserwacją domofonu a
    gwarancja się skończyła i teraz niech mieszkańcy bloku sami sobie zrobią.
    Mieszkańcy nie chcą sami robić bo płacą przecież czynsz !
    Czy są jakieś przepisy, które to regulują (może prawo budowlane)

    pzdr
    gear

  • 2. Data: 2003-08-22 07:31:51
    Temat: Re: Administracja, domofon, kpiny
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "gear" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mieszkańcy nie chcą sami robić bo płacą przecież czynsz !
    > Czy są jakieś przepisy, które to regulują (może prawo budowlane)

    Prawo spoldzielcze....

    Ci mieszkancy to wlasnie owa "spoldzielnia"...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-08-22 08:47:44
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bi4gk1$4d8$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Prawo spoldzielcze....
    >
    > Ci mieszkancy to wlasnie owa "spoldzielnia"...

    Chodzi o to, że pani w administracji powiedziała, że nie będą tego naprawiać
    bo jak chcieli podwyższyć czynsz o 1zł na konserwacje domofonów to się nikt
    nie zgodził, więc do kogo teraz pretensje. Jak nie można wejść do bloku to
    ona może posłać mechanika żeby wyjął zamek z drzwi i już. Tłumaczenie jej,
    że właściwie to drzwi są uszkodzone a nie domofon do niej nie trafia.
    Wszystko jest o tyle dziwne, że bloki oddawane były przez spółdzielnie z
    domofonami, a teraz nie chcą ich konserwować. Myślałem, że może jest na to
    konkretny paragraf, że administrator musi zająć się wszystkimi instalacjami
    i urządzeniami, a nie wybierać sobie wg jego widzimisie.

    pzdr
    gear

  • 4. Data: 2003-08-22 08:56:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > ona może posłać mechanika żeby wyjął zamek z drzwi i już. Tłumaczenie jej,
    > że właściwie to drzwi są uszkodzone a nie domofon do niej nie trafia.

    Bo zamiast trqacic czas na tlumaczenia mozna napisac pisemko ze domaga sie
    Pan naprawy ZAMKA w drzwiach.

    A Pani wadministracji ma swych zwierzchnikow, a Ci zwierzchnicy znowswoich,
    a nad nimi
    ostatecnym zwierzchnikiem sa wlasnie "spoldzielcy".
    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-08-22 10:25:46
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    gear napisał(a):

    > Jak nie można wejść do bloku to
    > ona może posłać mechanika żeby wyjął zamek z drzwi i już

    Po co mechanika, wymiana zamka w drzwiach to prosta zabawa, tylko sie
    nikomu nie chce ruszyc tylka, aby kupic zamek i go wstawic, bo po co...

    Proponuje zajechac do sklepu metalowego, kupic zamek i miec spokoj...

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 6. Data: 2003-08-22 11:03:47
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns93DF7E70C9935WpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    > Po co mechanika, wymiana zamka w drzwiach to prosta zabawa, tylko sie
    > nikomu nie chce ruszyc tylka, aby kupic zamek i go wstawic, bo po co...

    1. Bo może ktoś nie potrafić lub nie mieć czasu (od tego jest administracja)
    2. Bo płaci czynsz i fundusz remontowy

    > Proponuje zajechac do sklepu metalowego, kupic zamek i miec spokoj...

    A za pól roku samemu zacząć wymieniać żarówki, naprawiać oderwaną elewację,
    itd też dla świętego spokoju ?

    Na razie znajomy dzwonił już dziś 3 razy, może kobieta dla świętego spokoju
    kogoś pośle.