  • 11. Data: 2007-01-31 17:51:05
    Temat: Re: Abonamentu RTV placil nie bede!
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "mm" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:epqb9a$n8v$1@news.tkdami.net...
    > A jak nie zaplaci ? :)
    > pisza cos o tym co zrobia wtedy ?
    za pól roku dostanie następne pismo z wyliczoną następną zaległością.
    ZiPi

  • 12. Data: 2007-01-31 18:03:14
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 17:52:53 +0100, Hikikomori San napisał(a):

    > Ale co to znaczy "ubezpieczyciel wystawil polise"?

    Kontynuacja polisy której nie wypowiedziano w terminie (przynajmniej jeden
    dzień przed końcem "poprzedniej" polisy.

    > A jak mio dowolna osoba wystawi fakture za cos, czego nie chcialem, np.
    > za "tynkowanie scian zewnetrznych" a j amieszkam w bloku i nic nie bylo
    > tynkowane to tez mam zaplacic?

    Ale co to ma wspólnego z tematem kiedy biorca "zapomniał" powiadomić
    świadczeniobiorcy o tym że tytuł wygasł, że rezygnuje z ich usług?
    Twoje porównanie jest absolutnie nie na miejscu w tym wątku.

  • 13. Data: 2007-01-31 18:05:05
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 18:06:05 +0100, japo napisał(a):

    > kupujący też musi ubezpieczyć ten samochód, a raczej nie można ubezpieczyć
    > 2x..

    Kupujący po dopełnieniu formalności prawnych, zdecydował i wypowiada umowę
    OC i "przechodzi" do innego TU.

  • 14. Data: 2007-01-31 19:11:49
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    I tak przez parę lat ;-)
    BTW - po ilu toto się przedawnia?

    Pozdr
    Art

  • 15. Data: 2007-01-31 19:22:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Użytkownik Artur napisał:

    > Życzę powodzenia :))
    > Aha - i odkładania pieniążków na koszty egzekucji komorniczej.

    Nic nie zapłaci, zaniesie do ubezpieczyciela umowę i po sprawie.
    Nie wiem jak to jest w przepisach, ale tak było parę lat temu z
    samochodem którego mój świętej pamięci Ojciec nie zgłosił że sprzedał.
    Skserowali umowę i po sprawie ;)

    Pozdro !!

  • 16. Data: 2007-01-31 19:28:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:epq7t8$j9$1@news.onet.pl
    użytkownik *bartekE320* napisał(a):

    [cut]

    Za to, że zakładasz dwa identyczne w treści wątki w odstępie 8 minut
    powinni Ci dowalić 1000zł kary i zgardła Ci je wyrwać.

    --
    Big Jack
    //////

  • 17. Data: 2007-01-31 19:29:35
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 20:22:17 +0100, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Nic nie zapłaci, zaniesie do ubezpieczyciela umowę i po sprawie.

    Skoro tak twierdzisz.

  • 18. Data: 2007-01-31 19:34:42
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    > Za to, że zakładasz dwa identyczne w treści wątki w odstępie 8 minut
    > powinni Ci dowalić 1000zł kary i zgardła Ci je wyrwać.

    Blablabla... OE mi podpial pierwszy watek pod inny o takim samym tytule, tak
    wiec myslalem, ze malo kto by go zauwazyl.

  • 19. Data: 2007-01-31 19:37:30
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Uprzejmie informujemy, ze dotychczas nie wplynela do nas Pani/Pana wplata
    > abonamentu radiowo-telewizyjnego za okres 01/2005-12/2006 w kwocie 390.00
    > zlotych (ROTFL!!!!) co odnotowalismy w dniu 25.01.2007 podczas kontroli
    > ksiazeczki radiofoniczej.

    Podczas kontroli?
    A jak to wyglądało?
    Kto był tak, za przeproszeniem, rozgarnięty-inaczej,
    aby wpuszczać obcych ?

    latet

  • 20. Data: 2007-01-31 19:40:33
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "latet" <s...@x...pl> wrote in message news:epqr4i$7aj$1@inews.gazeta.pl...
    > Podczas kontroli?
    > A jak to wyglądało?
    > Kto był tak, za przeproszeniem, rozgarnięty-inaczej,
    > aby wpuszczać obcych ?

    Chyba zartujesz. To oni u siebie w ksiegowosci kontroluja.