  • 21. Data: 2007-01-01 21:44:19
    Temat: Re: Abonament TV i tuner cyfrowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enbv2n$ork$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > A od kiedy są one w Polsce źródłem prawa?
    Podałem czemu w tym przypadku opłaty nie obowiązują. BIP KRRiT jest łatwo
    dostępny, reszta to nie moja sprawa.
    Chcesz to sobie płać za kompa z tunerem TV/FM, co mnie to obchodzi?

    Jotte

  • 22. Data: 2007-01-01 21:48:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Ustawy trzeba czytać dokładnie i w całości. Trzeba rozumieć zapisy
    > całościowo, nie wybiórczo. W ustawie jest napisane kto jest zobowiązany
    > do płacenia abonamentu.
    ... i za co.

    M.

  • 23. Data: 2007-01-01 22:12:13
    Od: "zoom" <k...@c...pl>

    >W wiadomości news:385c6$45996e88$540a9971$20489@news.chello.pl zoom

    > Z informacji opublikowanych przez KRRiT.

    a jaka moc obowiazujaca maja interpretacje KRRiT i z czego to wynika ?

  • 24. Data: 2007-01-01 22:16:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enbvj7$jhk$1@news2.ipartners.pl Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> pisze:

    > ... i za co.
    A widzisz. Jesteś na dobrej drodze.

    Jotte

  • 25. Data: 2007-01-01 22:18:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wrote in message

    > 8-) Że co? Niby czemu?
    > Zresztą... prrrryyyyy!

    bo opowiadasz co byś chciał, żeby było wprowadzając ludzi w błąd.
    jak zostaniesz posłem, wtedy będziesz mógł to zmienić. Narazie jeszcze ci
    literki "p" brakuje.

  • 26. Data: 2007-01-01 22:19:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f32ce$45998753$540a9971$25979@news.chello.pl zoom
    <k...@c...pl> pisze:

    > a jaka moc obowiazujaca maja interpretacje KRRiT i z czego to wynika ?
    Najpierw je przeczytaj, potem pytaj.

    Jotte

  • 27. Data: 2007-01-01 22:20:25
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Niniejszym nakładam na Ciebie abonament w wysokości 30 zł/m-c za
    > posiadanie klawiatury.

    już ci napisałem.
    Narazie jesteś osłem. Żeby zostać posłem jeszcze musisz troche popracować.

  • 28. Data: 2007-01-01 22:43:06
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:enbv2n$ork$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > Podałem czemu w tym przypadku opłaty nie obowiązują. BIP KRRiT jest
    > łatwo dostępny, reszta to nie moja sprawa.

    A co jak ta informacja z BIP'u zostanie usunięta?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 29. Data: 2007-01-01 22:56:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enc2ps$a32$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > A co jak ta informacja z BIP'u zostanie usunięta?
    Wówczas będziesz musiał podjąć usiłowania zmierzające do samodzielnego
    zrozumienia zapisów ustawy. Albo wynająć za własną kasę prawnika aby
    powiedział Ci czy masz płacić abonament czy nie.

    Jotte

  • 30. Data: 2007-01-01 23:47:17
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jotte wrote:
> [...]
    > zrozumienia zapisów ustawy. Albo wynająć za własną kasę prawnika aby
    > powiedział Ci czy masz płacić abonament czy nie.

    Bardziej pytałem o Ciebie - to Ty wskazujesz jako podstawę niepłacenia
    stronę KRRiT :)