  • 31. Data: 2005-08-29 18:29:49
    Temat: Re: Abonament RTV - pytania.
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:431351D7.779DBFD@gazeta.pl mariposa doux
    <m...@g...pl> pisze:

    > Jest drobna roznica, jak ty znajdziesz pilota, albo ktos z domownikow,
    > to klika i juz oglada.
    Jak znajdzie natychmiast.

    > Jak ma sie zalogowac, to... juz nie kazdy przy
    > klawiaturze zna haslo
    Ja też nie. Po prostu zapomniałem, bo mnie kontroler z poczty zdenerwował.
    Tylko co jak mam Win95/98 i wchdzę na escape? Też nic, bo zanim zapomniałem
    hasło to użyłem Poledita.

    Jotte

  • 32. Data: 2005-08-29 22:26:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mariposa doux wrote:

    > Cos kiedys mowiono o "abonamencie za posiadanie komputera podpietego do
    > internetu" -
    Waniek

    > mam nadzieje, ze ten debilizm to tylko jakas paranoja
    > kaiiegos posla kiedys dawno i sie "ne wrati"...

    nie byłbym taki pewien.

  • 33. Data: 2005-08-29 23:18:24
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    witek wrote:

    > nie byłbym taki pewien.

    Bez telewizora idzie sie obejsc, ale bez kompa? No nic, kompa to
    przynajmniej bede mogl w koszty wrzucic...

    Swoja droga, bylibysmy chyba jedynym krajem na swiecie z takim
    "podatkiem" ;)

    A i tak dobrze, ze nei musze placic podatku za to, ze posiadam dywan,
    albo tapety na scianach... ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 34. Data: 2005-08-29 23:18:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > A i tak dobrze, ze nei musze placic podatku za to, ze posiadam dywan,
    > albo tapety na scianach... ;)

    Aaargh... Przestań im podpowiadać!!!

    ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 35. Data: 2005-08-29 23:31:01
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Aaargh... Przestań im podpowiadać!!!
    >
    > ;->

    Wyobraz sobie - masz dywan z naturalnej wełny wielbłąda i corocznie
    płacisz podatek na nowe wielbłądy ;)

  • 36. Data: 2005-08-30 01:03:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mariposa doux wrote:

    > A i tak dobrze, ze nei musze placic podatku za to, ze posiadam dywan,
    > albo tapety na scianach... ;)

    spoko spoko.
    W niejednym państwie jest coś takiego jak property tax, czyli podatek od
    posiadania.
    W jednych sprowadza się do do posiadania gruntów, czy budynków, w innych
    wliczają w to jeszcze pojazdy.
    Co za problem, żeby u nas wliczyć w to wartość posiadanego mieszkania i
    jego wyposażenia.

  • 37. Data: 2005-08-30 06:52:02
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    witek wrote:

    > spoko spoko.
    > W niejednym państwie jest coś takiego jak property tax, czyli podatek od
    > posiadania.

    Podatek katastralny (czy to to?)

  • 38. Data: 2005-08-30 07:28:34
    Od: Rojbert <u...@p...onet.pl>

    Witam,
    Troszkę z innej beczki, czyli pieniactwo w czystej postaci. ;)
    Moim zdaniem placenie za _ogladanie_reklam_ w rowna sie robieniu z
    odbiorcow idiotow (przepraszam jezeli kogos urazilem). Do tego dochodza
    przychody ze wspolnej budzetowej kieszeni. To troche za duzo jak na
    misje, ktora ma nas uszczesliwiac, a tego nie robi.
    W ramach kompromisu, proponuje wliczenie stalej oplaty:
    " 0,7% minimalnego wynagrodzenia
    za pracę, ustalanego na podstawie ustawy z dnia 10 października
    2002 r. o
    minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz.
    1679 oraz
    z 2004 r. Nr 240, poz. 2407)"

    doliczanej do kazdego odbiornika rtv sprzedawanego na terenie RP, w
    zamian za likwidacje abonamentu. Wplywy z reklam pokryja straty z tytulu
    zakupu odbiornikow poza granicami RP.

    --
    Pozdrawiam, Rojbert

  • 39. Data: 2005-08-30 07:30:44
    Od: Rojbert <u...@p...onet.pl>

    Witam,
    Troszkę z innej beczki, czyli pieniactwo w czystej postaci. ;)
    Moim zdaniem placenie za _ogladanie_reklam_ rowna sie robieniu z
    odbiorcow balwanow (przepraszam jezeli kogos urazilem). Do tego dochodza
    przychody ze wspolnej budzetowej kieszeni. To troche za duzo jak na
    misje, ktora ma nas uszczesliwiac, a tego jednak nie robi.

  • 40. Data: 2005-08-30 12:29:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mariposa doux wrote:

    > Podatek katastralny (czy to to?)