  • 21. Data: 2005-08-29 17:01:25
    Temat: Re: Abonament RTV - pytania.
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jotte wrote:

    > art. 2 ust. 2 mówi o odbiorniku umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    > programu. Wystarczy, że w systemie nie ma driverów/softu do karty TV i

    Ehehehe, albo trza sie zalogowac -- i juz nie ma natychmiastowego ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 22. Data: 2005-08-29 17:02:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ehehehe, albo trza sie zalogowac -- i juz nie ma natychmiastowego ;)

    No tak... Zapomniałem, że u większości ludzi komputer nie chodzi non-stop ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 23. Data: 2005-08-29 17:05:59
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:43133F65.C5E38A22@gazeta.pl mariposa doux
    <m...@g...pl> pisze:

    > Ehehehe, albo trza sie zalogowac -- i juz nie ma natychmiastowego ;)
    No tu bym się wahał. Bo jak tak, to aby włączyć to trzeba znaleźć pilota, a
    jak już jest to baterie wyładowane - i już nie ma natychmiastowego. ;))
    Nie przeginajmy...

    Jotte

  • 24. Data: 2005-08-29 17:06:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:

    > Jeśli jest w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu (co trzeba
    > by udowodnić ;) ).

    fakt :)

  • 25. Data: 2005-08-29 17:07:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    castrol wrote:
    > To dlaczego nie dotyczy np kompa z karta TV :P to tez odbiornik a oplacie
    > jednak nie podlega :)

    z czysto proceduralnego wzgledu.
    Nikt formalnie nie nazwał takiego zestawu odbiornikiem
    radiowo-telewizyjnym, a tylko za posiadanie takowych płaci się abonament.

  • 26. Data: 2005-08-29 17:08:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Dotyczy.

    Jeszcze nie dotyczy.
    Ale zapewne niedługo będzie.

  • 27. Data: 2005-08-29 17:28:05
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Jotte wrote:
    > Owszem komp z kartą TV jest odbiornikiem w rozumieniu art. 2 ust. 7. Jednak
    > art. 2 ust. 2 mówi o odbiorniku umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    > programu. Wystarczy, że w systemie nie ma driverów/softu do karty TV i
    > kryterium natychmiastowego odbioru nie jest spełnione.
    > Przykładów takiego stanu rzeczy można wymyślić setki, a większość pewnie
    > nada się do ominięcia zapisów tej idiotycznej ustawy.

    A komputer z dostępem do internetu? Można oglądać TV jako strumień ze
    strony WWW...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 28. Data: 2005-08-29 17:47:01
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:devgit$bf2$1@news.onet.pl buraxta <b...@g...com>
    pisze:

    > A komputer z dostępem do internetu? Można oglądać TV jako strumień ze
    > strony WWW...
    IMO nie - nadal potrzebny soft/drivery, łacze musi mieć odpowiednią
    przepływność... nie sądzę.
    Ja np. mam dostęp do netu, ale mój komp jest wyposażony w DOSa 3.30, Norton
    Commandera 4.0 i TAGa 2.0. Z tego powodu nie mogę natychmiastowo odbierać
    strumienia video, ani zresztą niczego innego. ;)

    Jotte

  • 29. Data: 2005-08-29 18:20:07
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jotte wrote:

> [...]
    > jak już jest to baterie wyładowane - i już nie ma natychmiastowego. ;))

    Jest drobna roznica, jak ty znajdziesz pilota, albo ktos z domownikow,
    to klika i juz oglada. Jak ma sie zalogowac, to... juz nie kazdy przy
    klawiaturze zna haslo ;))))

  • 30. Data: 2005-08-29 18:21:36
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    witek wrote:

    > z czysto proceduralnego wzgledu.
    > Nikt formalnie nie nazwał takiego zestawu odbiornikiem
    > radiowo-telewizyjnym, a tylko za posiadanie takowych płaci się abonament.

    Cos kiedys mowiono o "abonamencie za posiadanie komputera podpietego do
    internetu" - mam nadzieje, ze ten debilizm to tylko jakas paranoja
    kaiiegos posla kiedys dawno i sie "ne wrati"...