  • 31. Data: 2018-03-15 00:51:49
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-14 o 18:42, Shrek pisze:

    > Skoro ustawodawca twierdzi, że nie podatek, to chyba ustawodawca wie
    > lepiej - prawda? Pisałem - sprawa jest prosta - państwo robi w chuja
    > obyatele, a obywatel państwo. W sumie uczciwie na swój sposób.

    Mógłbyś się tak brzydko nie wyrażać? Twojej żonce może się Ciebie odechcieć.

    --
    animka

  • 32. Data: 2018-03-15 11:28:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Mar 2018 00:49:20 +0100, Animka napisał(a):

    > Niech jakoś zakombinuje i zaplaci za mnie, nie mam nic przeciwko.

    Podałaś numer przypisanego Ci konta, więc nic kombinować nie trzeba.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 33. Data: 2018-03-15 11:29:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Mar 2018 19:42:27 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > To szkoda że to pominąłeś pisząc odpowiedź na jego maila.

    Przebiegle chciałem przetestować czujność aktywu robotniczego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 34. Data: 2018-03-15 12:50:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-15 o 11:28, Olin pisze:

    > Podałaś numer przypisanego Ci konta, więc nic kombinować nie trzeba.

    :D

    --
    animka

  • 35. Data: 2018-03-15 13:12:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-15 o 11:29, Olin pisze:

    > Przebiegle chciałem przetestować czujność aktywu robotniczego.

    I jak zwykle się nie udało. Aktów robotniczy się nie odezwał.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2018-03-15 13:17:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Mar 2018 13:12:12 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Aktów robotniczy się nie odezwał.

    Nie mam głowy, żeby rozeznać się w tych różnych organach; przeproś przy
    okazji kolegów z inspekcji robotniczo-chłopskiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 37. Data: 2018-03-15 14:02:34
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > lepiej - prawda? Pisałem - sprawa jest prosta - państwo robi w chuja
    > obyatele, a obywatel państwo. W sumie uczciwie na swój sposób.

    jak powszechnie ostatnio wiadomo to ustawodawca jest z suwerena i g...o
    wie. Wszystko wiedzą "mądrzy" prawnicy a oni twierdzą że to podatek!

  • 38. Data: 2018-03-15 14:15:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2018 o 14:02, z pisze:

    > jak powszechnie ostatnio wiadomo to ustawodawca jest z suwerena i g...o
    > wie. Wszystko wiedzą "mądrzy" prawnicy a oni twierdzą że to podatek!

    Wręcz przeciwnie - jak zapytasz jakiegokowiek prawnika z okolic
    parlamentu, KRRiT czy samej telewizji czy radia, to prędzej zje własnego
    buta niż przyzna pod nazwiskiem że to podatek. Gdyby był miałoby to
    niemiłe konsekwencje do kurwskiego, a to z kolei źle by wróżyło temu
    nadmiernie szczeremu prawnikowi. Dlatego państwo leci w chuja i
    twierdzi, że nie. A obywatele lecą w chuja twierdząc że odbiorników nie
    mają.

    Powstaje pytanie dlaczego państwo w sposób jawny to toleruje. Właściwa
    odpowiedź brzmi, bo to państwu zalezy żeby obywatele gównianą kurwizję
    oglądali, a nie obywatelom na kurwizji. Obywatele mogą sobie oglądać
    polsat czy nie dajboże tvn i będą happy - co najwyżej da się więcej
    podrasowanego diskopolo w postaci sławka i pełen odlot- wieś tańczy i
    śpiewa, tylko propagandy nie ma;)

    Czy za to płacą czy nie jest sprawą drugorzędną. A w zasadzie było
    dopóki kurwski nie wziąl się za oszczędności i zaciskanie pasa, czego
    budżet telewizji nie wytrzymał.

    Shrek

  • 39. Data: 2018-03-15 15:02:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-15 o 13:17, Olin pisze:

    > Nie mam głowy, żeby rozeznać się w tych różnych organach; przeproś przy
    > okazji kolegów z inspekcji robotniczo-chłopskiej.

    Twoi koledzy to ty przepraszaj.
    Zakładając ze jeszcze jakiś żyje.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2018-03-15 16:56:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-15 o 14:15, Shrek pisze:
    > Wręcz przeciwnie - jak zapytasz jakiegokowiek prawnika z okolic
    > parlamentu,

    Ale ci są źli. Ich nie słuchaj bo opłacani przez Pis :-)

    > Powstaje pytanie dlaczego państwo w sposób jawny to toleruje.

    Gdybyś trochę pomyślał to doszedłbyś do wniosku że taka publiczna tv
    jest potrzebna. A to że obecnie i poprzednio będący przy korycie zrobili
    sobie z niej tubę propagandową świadczy tylko o błędach i wypaczeniach ;-)
    Taka Tv powinna być finansowana z budżetu a nie podatku nazywanego
    opłatą audiowizualną czy abobnamentem którą płacą tylko niegramotni
    emeryci :-)

    Chyba że idziemy na prawdziwą wolność i demokrację i nie finansujemy
    partii politycznych, socjalistycznych emerytur, chorej służby zdrowia i
    każdy jest kowalem swojego losu.

    Tylko że musielibyśmy wystąpić z UE bo jak wiadomo to komunistyczny
    kołchoz JEST :-)