  • 111. Data: 2018-03-18 09:28:49
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-17 o 23:26, RadoslawF pisze:
    Właśnie wysłuchałem dyskusji o Putinie. Bardzo pouczająca.

    Śmiem twierdzić że 50% w tym radiu jest informacjami pożytecznymi.
    oczywiście trzeba umieć słuchać u olewać propagandę.

    Ciekawe czy dziś prowadzić będzie Król?

  • 112. Data: 2018-03-18 10:00:45
    Od: ń <ń@ń.ń>

    USA jak najbardziej mają publiczną PBS (inna sprawa, czy mogą się bez niej obejść),
    nie mają publicznej służby zdrowia, publicznych urlopów ( w tym macierzyńskich) ani
    wielu innych publicznych rzeczy.

    -----

  • 113. Data: 2018-03-18 12:10:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-18 o 09:28, z pisze:

    > Właśnie wysłuchałem dyskusji o Putinie. Bardzo pouczająca.
    >
    > Śmiem twierdzić że 50% w tym radiu jest informacjami pożytecznymi.
    > oczywiście trzeba umieć słuchać u olewać propagandę.

    Połowa informacji jest pożyteczna, założymy że to prawda.
    Połowa czasu gadanego to reklamy, co daje jedną czwartą tego
    czasu na informacje "pożyteczne".
    Dziewięćdziesiąt procent czasu w radiu leci muzyka, co oznacza
    ze informacje "pożyteczne" zajmują 2,5 procenta tego czasu.
    Informacje uznane za ważne są wielokrotnie w ciągu dnia
    powtarzane dzięki czemu a pożyteczne jest coś o czym się
    dowiadujesz a nie słuchasz po raz kolejny.
    Co oznacza że czas podawania "pożytecznych" informacji spada
    poniżej pół procenta. Miłego słuchania radia i wyłuskiwania
    "pożytecznych" informacji życzę.

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2018-03-18 17:04:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-18 o 12:10, RadoslawF pisze:
> [...]
    > Co oznacza że czas podawania "pożytecznych" informacji spada
    > poniżej pół procenta. Miłego słuchania radia i wyłuskiwania

    Widzę że nie ma co z Tobą gadać. Jeśli 90% w radiu tok-fm słyszysz
    muzykę. ;-)

    pozdro

    PS. Tok-fm słucham w pracy żeby właśnie odetchnąć od muzyki a posiłkuję
    się nowoczesną techniką żeby nie słuchać reklam, które to radio nadaje.
    A jakże :-)

  • 115. Data: 2018-03-18 19:12:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-18 o 17:04, z pisze:

    > Widzę że nie ma co z Tobą gadać. Jeśli 90% w radiu tok-fm słyszysz
    > muzykę. ;-)

    Poprzyj tę genialną myśl czynem i nie gadaj.

    > PS. Tok-fm słucham w pracy żeby właśnie odetchnąć od muzyki a posiłkuję
    > się nowoczesną techniką żeby nie słuchać reklam, które to radio nadaje.
    > A jakże :-)

    Nie wiem czego słuchasz, kiedy i dlaczego.

    Pozdrawiam

  • 116. Data: 2018-03-18 21:56:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-18 o 19:12, RadoslawF pisze:
    > Nie wiem czego słuchasz, kiedy i dlaczego.

    W takim razie postaraj się więcej czytać ze zrozumieniem i mniej pisz bo
    trochę kwas wychodzi.
    Pozdro ;-)

  • 117. Data: 2018-03-18 23:06:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-18 o 21:56, z pisze:

    > W takim razie postaraj się więcej czytać ze zrozumieniem i mniej pisz bo
    > trochę kwas wychodzi.

    Kiedy ta dyskusja trwa z powodu tego ze nie dość że czytam to jeszcze
    ze zrozumieniem i co gorsza wytykam rozmówcy co napisał.
    Więc jakbyś ty mniej napisał z to co odpisałem przeczytał ze
    zrozumieniem kwasu by nie było.

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2018-03-19 07:30:18
    Od: z <...@...pl>

    i odejdź w niebyt z pozytywnym nastawieniem że wybrnąłeś. Naiwny :-)

  • 119. Data: 2018-03-19 12:23:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 17:40:09 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Gdzie tu kant?

    W tamtym czasie miesięczna składka na KRUS wynosiła ~100 zł, a suweren
    płacił na ubezpieczenie rentowo-emerytalne od kilkuset złotych wzwyż.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 120. Data: 2018-03-19 12:26:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 22:13:21 +0100, Animka napisał(a):

    > Ludzi nawet
    > z niskimi dochodami było stać na niezłe jedzenie.

    Po prostu szli do mięsnego i kupowali 20 dkg polędwicy, do tego 25 dkg
    szynki, a potem zjadali wszystko w domu z chrupiącymi bułeczkami i świeżym
    masełkiem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek