  • 21. Data: 2008-02-05 16:11:31
    Temat: Re: Abonament RTV, a kablówka/satelitki
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 03 Feb 2008 22:19:11 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Kolejny przykład na to, że ustawodawca używa słów, których nie
    > rozumie, ech... :-D

    Dlatego za słowo "lub czasopisma" kilku mądrali ogląda dzisiaj
    świat zza krat :-)

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 22. Data: 2008-02-05 16:15:10
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 5 Feb 2008 00:22:12 +0100, Jotte napisał(a):

    > A tak naprawdę to w obecnym stanie prawnym wystarczy po prostu zwyczajnie
    > nie płacić, a żadnego cioła-kontrolera do domu nie wpuszczać. I po
    > wszystkim.

    Jotte a wiesz może jak zastosować ów babol prawny aby po ludzku
    wyrejstrować odbiornik tzn. anulować książeczkę opłat RTV? Przerabiał ktoś
    kiedyś taki temat? Zakładam, że mam dosyć placenia tego bandyckiego,
    dopuszczonego wg prawa haraczu. Zmieniam adres zamieszaknia, miasto (nie
    kraj). Da się wyrejestrować odbiornik TV, radio?

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 23. Data: 2008-02-05 18:13:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:m93zjsfqlgev$.1ddgix7wf7ap4$.dlg@40tude.net ===Tomy===
    <nic@z_tego.com> pisze:

> [...]
    > dopuszczonego wg prawa haraczu. Zmieniam adres zamieszaknia, miasto (nie
    > kraj). Da się wyrejestrować odbiornik TV, radio?
    Żaden problem:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=wyrejestrowanie+
    telewizora&lr=lang_pl

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2008-02-05 18:23:15
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 5 Feb 2008 17:11:31 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Dlatego za słowo "lub czasopisma" kilku mądrali ogląda dzisiaj
    > świat zza krat :-)
    A możesz, tak dla przypomnienia, przytoczyć choć kilka
    przykładów owych 'mądrali' aktualnie oglądających zza?

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2008-02-05 21:41:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ===Tomy=== wrote:

> [...]
    > dopuszczonego wg prawa haraczu. Zmieniam adres zamieszaknia, miasto (nie
    > kraj). Da się wyrejestrować odbiornik TV, radio?

    Oczywiście. Idzieś z książeczką na pocztę i wyrejestrowujesz odbiornik.
    Nikt nie robi z tego powodu żadnych problemów.

  • 26. Data: 2008-02-06 10:07:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Feb 2008, witek wrote:

    > kompakt to nie jest kilka elementów w jednym

    Anglikiem jesteś?
    Piszesz o "compaccie" ;)

    > urządzenie kompaktowe to takie, które dzieki miniaturyzacji elementów udało
    > się wykonać o mniejszych rozmiarach ale takiej samej funkcjonalności jak
    > dotychczasowe (czytaj duże) urządzenie.

    To jest anglicyzm, wygląda że się przyjmie, bo nawet część słowników
    zaczyna (również takie) znaczenie słowa (po polsku) akceptować, ale
    stylem przypominam "my dziś drive do shop" :>
    Uwierz, bo ja sam na tym wtopiłem (na grupie .foto.cyfrowa zresztą,
    jest w archiwum), sprawdziłem i musiałem odszczekać, przyznając że
    zbłądziłem a znajomość angielskiego szkodzi.
    Angielskie "compact" ma rzeczywiście sporo znaczen, w tym takie jak
    podałeś. Po polsku tak "nigdy nie było".

    To właśnie "kilka w jednym" jest znaczeniem "kompaktu"!

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=kompakt

    pzdr, Gotfryd
    (z włączonym kompaktowym radioodbiornikiem :))

  • 27. Data: 2008-02-07 17:54:05
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 15:41:33 -0600, witek napisał(a):

    > Oczywiście. Idzieś z książeczką na pocztę i wyrejestrowujesz odbiornik.
    > Nikt nie robi z tego powodu żadnych problemów.

    Dzięki :)

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 28. Data: 2008-02-07 18:32:15
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Feb 7, 6:54 pm, ===Tomy=== <nic@z_tego.com> wrote:

    > Dzięki :)
    >
    > --
    > ===Tomy===
    >
    > Software is like sex:
    > it's better, when it's free!

    Mozna tez moim po prostu przestac placic. od 8 lat pies z kulawa noga
    sie nie zainteresowal.

  • 29. Data: 2008-02-07 20:24:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Mozna tez moim po prostu przestac placic. od 8 lat pies z kulawa noga
    > sie nie zainteresowal.

    Jak się zainteresuje to zapłacisz.
    Tylko wtedy nie płacz na grupie.

  • 30. Data: 2008-02-07 22:59:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Feb 2008, SzalonyKapelusznik wrote:

    > Mozna tez moim po prostu przestac placic. od 8 lat pies z kulawa noga
    > sie nie zainteresowal.

    IMO to jest jednak ryzykowne, całkiem jak niepłacenie ZUSu mimo braku
    dokumentu wyrejestrowania z datą, pieczątką i autografem :>
    Przyjdą za 10 lat i w drzwi załomocą.... ;)
    Przecież jak się ma odbiornik zarejestrowany a nie płaci, to to prostu
    się "tylko nie płaci" - tak jakby np. czynszu się nie płaciło.
    (BTW: nie czep się terminów, z porównaniem do ZUSu celowo przesadziłem :))

    pzdr, Gotfryd