  • 11. Data: 2013-05-27 21:52:17
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Właśnie zacytowałeś okólnik krajowej rady którego mamy się przecież
    > trzymać. :-)

    okólnik nie stanowi przepisów.

    > Jak odbiornik jest dodatkiem do urządzenia którego główna funkcja jest
    > inna to nie płacimy (komputer, komórka, budzik...)

    w której ustawie?

    czyli jak zamiast telewizora postawie sobie monitor komputerowy i do
    tego podlacze tuner po hdmi to co?

    nie ma w ogole przepisów definiujących za co płacimy a za co nie.

    Ładnych parę lat temu chciała to zmienić waniek, ale sie wyglupila z
    abonamentem za telefon komorkowy i poległa.

  • 12. Data: 2013-05-27 22:31:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-27 21:52, witek pisze:
    > okólnik nie stanowi przepisów.

    Nie twierdzę że okólnik czy rozporządzenie "rady" jest mądre, poprawne,
    słuszne ale "rada" każe nam się do niego stosować.

    > czyli jak zamiast telewizora postawie sobie monitor komputerowy i do
    > tego podlacze tuner po hdmi to co?

    To taki zestaw będzie odbiornikiem. Takie są wykładnie "rady"

    > nie ma w ogole przepisów definiujących za co płacimy a za co nie.

    Mam się zatem powołać na brak odnośnych przepisów gdy przyjdą i zechcą
    sprawdzać?
    Nie upieram się przy swoim. Ja tego nie wymyśliłem. Chcę wiedzieć jak
    mam reagować jak będą chcieli ode mnie podatek od zestawu jaki opisałeś
    (Monitor + tuner)
    Jak mam postąpić?

  • 13. Data: 2013-05-28 01:17:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Nie twierdzę że okólnik czy rozporządzenie "rady" jest mądre, poprawne,
    > słuszne ale "rada" każe nam się do niego stosować.

    ja mam swoją radę i tam mi sie każe niestosować.

    > To taki zestaw będzie odbiornikiem. Takie są wykładnie "rady"

    rada sobie może.,

    > Mam się zatem powołać na brak odnośnych przepisów gdy przyjdą i zechcą
    > sprawdzać?

    sprawdzanie jest zawarte w ustawie tudziez rozporządzeniach do niej.
    Wiec przychodzić mają prawo. ale warunkiem jest twoja zgoda.
    Jak ich nie wpuscicsz nic wiecej nie mogą.

    > Nie upieram się przy swoim. Ja tego nie wymyśliłem. Chcę wiedzieć jak
    > mam reagować jak będą chcieli ode mnie podatek od zestawu jaki opisałeś
    > (Monitor + tuner)
    > Jak mam postąpić?

    podatek od tv, to czynność administracyjna. wiec oni cię tylko
    poinformują ile im jesteś winien i tyle. twoja zgoda do tego nie jest im
    do niczego potrzebna. To oni jednostronnie ustalają ile im jesteś winien.
    Potem sie możesz odwoływać poprzez wszystkie instancje aż do trybunału
    konstytucyjnego. i tak na końcu przegrasz. nie pierwszy to raz kiedy TK
    uzasadnia swoją decyzję, że nie możesz wygrać bo byłoby to sprzeczne z
    finansowym interesem państwa.

    najlepiej nie dać się złapać.

    ps. radio w samochodzie masz? to uważaj.

  • 14. Data: 2013-05-28 01:21:42
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 28.05.2013 01:17, witek wrote:

    > ps. radio w samochodzie masz? to uważaj.

    slyszalem, ze policja chce kontrolowac legalnosc mptrojek w playerach mp3 :D

    zen.aspx

  • 15. Data: 2013-05-28 01:50:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > slyszalem, ze policja chce kontrolowac legalnosc mptrojek w playerach
    > mp3 :D

    nie wiem
    ale poczciarz przy okazji roznoszenia poczty jak najbardziej może
    machnąć protokół, że w takim to a takim samochodzie widział radio.

    Szczególnie jak dostaną dyrektywę, że bez jednego złapanego delikwenta
    premii nie ma.

  • 16. Data: 2013-05-28 02:36:42
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 28.05.2013 01:50, witek wrote:

    > nie wiem
    > ale poczciarz przy okazji roznoszenia poczty jak najbardziej może
    > machnąć protokół, że w takim to a takim samochodzie widział radio.

    No to potem niech sprawdzi w bazie czy za to radio jest oplacany abo.
    I jak nie to moze podjac dzialania...

    Albo moga wszystkim od razy wysylac, ze zalegaja z abo :)

    A potem beda zwijac ogon.

    zen.aspx

  • 17. Data: 2013-05-28 03:11:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > No to potem niech sprawdzi w bazie czy za to radio jest oplacany abo.
    > I jak nie to moze podjac dzialania...

    Ale on juz sprawdzil.

    Jak poczciarz przychodzi na kontrolę to właśnie dlatego, że nie znaleźli
    opłacanego obonamentu pod tym adresem i ktoś go tam wysłał.

  • 18. Data: 2013-05-28 07:17:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-28 01:17, witek pisze:

    > ps. radio w samochodzie masz? to uważaj.

    O widzisz. W moim samochodzie radio fabryczne jest zepsute. Serio.
    Co wtedy? Wyjąć z połową deski rozdzielczej żeby nie kusiło
    podejrzeniami? :-)

    PS. Dobrze że mieszkam w bloku. Taki poczciarz musiałby się w detektywa
    jeszcze bawić :-)
    PS. 2. Kurde!!! O czym my tu bredzimy w XXI wieku w centrum nowoczesnej
    Europy. Co za dziadowstwo!

  • 19. Data: 2013-05-28 07:35:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-28 07:17, z pisze:

> [...]
    > jeszcze bawić :-)
    > PS. 2. Kurde!!! O czym my tu bredzimy w XXI wieku w centrum nowoczesnej

    Śmieszne są te ostatnie podrygi o rzekomej wielkości Europy, podczas gdy
    to jest już umierająca cywilizacja...

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2013-05-28 08:07:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-28 03:11, Użytkownik witek napisał:

    > Ale on juz sprawdzil.
    >
    > Jak poczciarz przychodzi na kontrolę to właśnie dlatego, że nie znaleźli
    > opłacanego obonamentu pod tym adresem i ktoś go tam wysłał.

    Zagalopowałeś się. Jak listonosz ma powiązać konkretne aut z
    konkretnym adresem ?