  • 1. Data: 2005-03-01 14:42:36
    Temat: Abonament RTV
    Od: "Krzysiek" <d...@o...pl>

    Witam!
    Mam telewizor. Nie chce go juz uzywac - wymyslilem mu nowa funkcje bedzie stal
    wylaczony z pradu i robil jako stojak na paprotke. Rzecz jasna nie mam zamiaru
    placic zbomanentu RTV bo i po co jak nie bede tego ustrojstwa uzywal. Co mam
    zrobic zeby legalnie wyrejestrowac i nie miec pozniej problemow?
    I teraz co moze mi grozic? Jakas kontrola wezwanie do zaplaty czy co?
    Przejzalem archiwum, ale nigdzie nie znalazlem tej kwestii.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-03-01 14:50:04
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I teraz co moze mi grozic? Jakas kontrola wezwanie do zaplaty czy co?
    > Przejzalem archiwum, ale nigdzie nie znalazlem tej kwestii.

    sprzedaj TV, kup karte TV do kompa i juz nie bedziesz musial placic haraczu
    :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2005-03-01 15:16:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysiek wrote:
    > Witam!
    > Mam telewizor. Nie chce go juz uzywac - wymyslilem mu nowa funkcje bedzie stal
    > wylaczony z pradu i robil jako stojak na paprotke. Rzecz jasna nie mam zamiaru

    Wyrejestruj (na poczcie zdaje się), utnij wtyczkę i po sprawie...

  • 4. Data: 2005-03-01 15:29:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d02115$uk8$1@opal.futuro.pl...

    > Wyrejestruj (na poczcie zdaje się), utnij wtyczkę i po sprawie...

    Nie do końca jest to chyba prawda, bo tak naprawdę abonament jest od
    urządzenia pozwalającego oglądać telewizję, nie zaś od telewizora.

  • 5. Data: 2005-03-01 15:33:55
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    castrol na pl.soc.prawo w poscie <42248112$1@news.home.net.pl>
    napisał(a):

    > sprzedaj TV, kup karte TV do kompa i juz nie bedziesz musial placic
    > haraczu
    > :)

    a niby dlaczego??
    --
    pozdrawiam, xmarcel

    za skutki wprowadzenia w zycie moich teorii _nieodpowiadam_ ;)

  • 6. Data: 2005-03-01 15:41:08
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@c...pl> napisał w wiadomości

    > a niby dlaczego??

    Teoretycznie odbiornika telewizyjnego sie nie posiada, a abonament placi sie
    za posiadanie odbiornika przeciez

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 7. Data: 2005-03-01 15:48:45
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    castrol wrote:
    > Teoretycznie odbiornika telewizyjnego sie nie posiada, a abonament placi
    > sie za posiadanie odbiornika przeciez

    A czy karta TV to nie jest odbiornik telewizyjny? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 8. Data: 2005-03-01 15:50:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    castrol wrote:

    > sprzedaj TV, kup karte TV do kompa i juz nie bedziesz musial placic
    > haraczu :)

    bedzie musial.

  • 9. Data: 2005-03-01 15:51:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysiek wrote:
> [...]
    > I teraz co moze mi grozic? Jakas kontrola wezwanie do zaplaty czy co?
    > Przejzalem archiwum, ale nigdzie nie znalazlem tej kwestii.

    musisz go zrobic "niesprawnym".

  • 10. Data: 2005-03-01 20:43:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie do końca jest to chyba prawda, bo tak naprawdę abonament jest od
    > urządzenia pozwalającego oglądać telewizję, nie zaś od telewizora.

    Urządzenie ma być zdolne do natychmiastowego odbioru programów - bez
    wtyczki nie jest zdolne.