  • 51. Data: 2004-11-26 18:08:31
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:30n162F32khfkU1@uni-berlin.de...

    > Wyraźnie "rżniesz głupa" :-)
    > Przecież to się stało na Twoich oczach :o)
    > Kolejne posty podpisane Edward Robak były WYCINANE z newsów
    > a po bieżącym wątku -- JUŻ NIE są wycinane. To są FAKTY które
    > możesz sam sprawdzić a nie Twoje domysły.

    Edek, że uniknęły, to widziałem. Ale uniknęły jednocześnie z 5 serwerów. Z
    mojej wiedzy wynika, ze nie istnieje taki administrator, który mógł by
    usunąć te posty z 5 serwerów jednocześnie.

  • 52. Data: 2004-11-26 18:10:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    A nie pomyślałeś o tym, by zrobić stronkę zawierającą informację o Twoich
    teoriach - abstrahuję od ich doniosłości - i podawać jedynie linki do niej?
    To raczej powinno załagodzić sytuację.

  • 53. Data: 2004-11-26 20:35:34
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > serwerów. Z mojej wiedzy wynika, ze nie istnieje taki administrator,
    > który mógł by usunąć te posty z 5 serwerów jednocześnie.

    chech,, ten mechanizm jest banalnie prosty i powtarza się nie tylko
    na newsach ale także na moderowanych grupach czy Forum'ach
    (dla przykładu Mensa.pl czy matematyka.pl)
    ktoś kiedyś zapytał atakujących mnie personalnie oszołomów:
    co takiego robi ksRobak czego nie robią inni grupowicze? hehe
    właśnie
    a przecież Forum Mensa.org.pl zostało zamknięte po moich
    występach natomiast matematyka.pl usunęła wszystkie moje posty
    choć merytorycznie były całkowicie poprawne i nowatorskie.
    (kopie oczywiście posiadam - to jest dokument)
    Tu na newsach kilku pieniaczy o skłonnościach dyktatorskich
    rozsyła na mnie donosy do ABUSE i konsekwentnie (po znajomości
    zapewne bo są adminami) uzyskuje swój zamierzony CEL a więc
    odcięcie mnie od poszczególnych serwerów.
    Najpierw news.gazeta.pl (!) a później tpi itd.
    Główny zarzut to FAKT, że crosspostowałem część postów
    równocześnie na 3 grupy SCI a także ten, że NIE usuwałem
    podpisów z pod cytowanych fragmentów tekstów;
    i nikogo nie interesowało, że jeśli crosspostowałem na przykład
    post w którym poruszałem tematykę CZASU to jest to pojęcie
    równocześnie występujące w filozofii i fizyce a matematyka
    dostarcza narzędzi do pomiaru CZASU. Moje crossposty
    były uzasadnione(!) i gdyby ta technika była ZBRODNIĄ(!)
    to przecież nie funkcjonowała by na światowych grupach
    dyskusyjnych (sic!). Wycinanie podpisów to także oczywista
    GŁUPOTA odmóżdżająca czytelników - gdy na grupach SCI
    czyta się teksty niewiadomego autorstwa bo jakiś magik
    zażyczył sobie by usuwać autoryzację!!!
    Powoływanie się na netykietę która nie wiadomo przez kogo
    i po co - została narzucona POLSKIM newsom - to szczyt
    bezczelności.
    Jak widzisz "ANKIETA - cenzura na newsach" odniosła oczekiwany
    skutek. Blokada po nazwisku została zdjęta. Kto ją założył i jak
    oraz FAKT istnienia blokady po adresie IP - to temat oddzielnych
    rozważań podobnie jak oddzielnym rozważaniem jest
    stworzenie OFICJALNEJ NETYKIETY a nie jakiejś Mini-netykiety
    która jest sprzeczna z prawem i zdrowym rozsądkiem.
    Takie rzeczy mogą robić prawnicy z SCI jeśli tylko zechcą. :-)
    Edward Robak

  • 54. Data: 2004-11-26 20:44:10
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > A nie pomyślałeś o tym, by zrobić stronkę zawierającą informację o
    > Twoich teoriach - abstrahuję od ich doniosłości - i podawać jedynie

    hehehe
    to stworzył bym jeszcze jedną MARTWĄ pozycję.
    Ja przecież działam żywym słowem na żywym organiźmie.
    To całkowicie nowa forma wymiany informacji która tym się
    różni od książek, że działa w obie strony(!)
    Kiedyś osoby zainteresowane będą mogły korzystając
    z wyszukiwarek i niezależnych serwerów archiwizujących
    wyszukiwać z moich wypowiedzi to co ich interesuje. :)
    PS. dla mnie to oszołomstwo które mnie usiłuje zwalczać
    jest tylko "złem koniecznym" bo zawsze w historii świata
    byli oportuniści zainteresowani hamowaniem jakiegokolwiek
    postępu.
    Edward Robak

  • 55. Data: 2004-11-26 22:01:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    Czyli w myśl netykiety troszkę sobie zasłużyłeś. Rzecz w tym, że usnet musi
    sie jakoś bronić. Nie mnie Cię w tej chwili sadzić, czy mają racje, czy nie,
    że naruszasz netykietę. W każdym razie serwer newsowy stanowi czyjąś
    własność i właściciel ma prawo na nim sprzątać. Nawet obowiązek.

    A nie myślałeś o wcieleniu mojego pomysłu w życie? Czyli własna strona i
    umieszczane na grupach odnośniki?

  • 56. Data: 2004-11-26 22:06:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    Edek! Tak na koniec, bo ta dyskusja nabiera mało prawniczego charakteru.
    Kiedyś był taki film. Amerykański. Fabułą była taka - dokładnie nie
    pamiętam, więc mogę coś przekręcić - że nagle jakaś cholera zapanowała i
    ludzie zaczęli sie zmieniać w świnie. I tych świń przybywało, a ludzi
    ubywało. Na końcu został jeden człowiek. I te świnie traktowały go jak coś
    nienormalnego A film ten miał moim zdaniem głębokie przesłanie.

    Otóż, jak zaczynasz się łapać na tym, ze Tylko Ty masz racja, a wszyscy
    wokół to głupcy, to warto sie zastanowić, czy czasem wina nie tkwi w Tobie
    samym. A po kiego grzyba siłą przekonujesz adwersarzy do swojego poglądu.
    Więcej zrozumienia dla słabości człowieka. Skoro chcą żyć w błędzie, to nie
    uszczęśliwiaj ich na siłę.

    Proponuję wątek zakończyć, bo to nie ta grupa.

  • 57. Data: 2004-11-26 22:39:23
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > W każdym razie serwer newsowy stanowi czyjąś własność
    > i właściciel ma prawo na nim sprzątać.
    > [Robert Tomasik]

    Właściciel może sobie sprzątać na swoich dyskach a nie na
    niemoderowanych grupach dyskusykjnych. Zrozumeli to także
    cenzorzy zdejmując blokadę z mojego nazwiska.
    Edward Robak

  • 58. Data: 2004-11-26 22:41:58
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Proponuję wątek zakończyć, bo to nie ta grupa.
    > [Robert Tomasik]

    Jestem za.
    \|/ re:

  • 59. Data: 2004-11-26 22:45:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Właściciel może sobie sprzątać na swoich dyskach a nie na
    > niemoderowanych grupach dyskusykjnych. Zrozumeli to także
    > cenzorzy zdejmując blokadę z mojego nazwiska.

    A jakaś podstawa prawna?

  • 60. Data: 2004-11-26 23:06:45
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>