  • 31. Data: 2004-11-24 19:38:01
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    news:co2n2b$a5v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > spróbujmy...
    >
    > Edward Robak
    >
    > no i co?

    hmm,, ?? <pstryk>

    Edward Robak

  • 32. Data: 2004-11-24 19:53:15
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:co2leq$bi7$8@news.onet.pl...
> [...]

    > inne działają w oparciu o te same serwery, co grupy dyskusyjne.
    > Przecież ręczenie tego nikt nie przepisuje. Pomijając sprawę sensu,
    > nie bardzo sobie to nawet wyobrażam technicznie. Blokowanie po
    > nazwisku w podpisie posta powodowało by zablokowanie wszelkich
    > postów osób o takim nazwisku. Ja podejrzewam, że być może
    > przyczyna jest techniczna. Albo wysyłasz te posty z różnymi
    > parametrami i z jakiś przyczyn się nie ukazują, albo coś innego.
    > Najprościej było by zapytać samych administratorów moim zdaniem.
    >
    > W każdym razie z prawem autorskim to nie ma nic wspólnego.

    hehe
    fajnie to brzmi :)
    Ja Tobie udowadniam, że wysyłam równocześnie posta podpisanego
    imieniem i nazwiskiem i równocześnie posta podpisanego nickiem
    i tylko ten drugi ukazuje się na newsach a Ty mi mówisz, że to
    nie jest możliwe. hehehe
    Niemożliwe ale PRAWDZIWE.
    Istnieją na ten FAKT konkretne "dowody rzeczowe" które każdy
    zainteresowany może sobie sprawdzić a mowa obrończa nawet
    najbardziej kwiecista jest NICZYM wobec FAKTÓW.
    Ktoś/coś założył blokadę na moje nazwisko (także na adres IP
    uniemożliwiając dostęp do newsów innym użytkownikom mojej sieci osiedlowej)
    a automat odcinał publikowanie postów na newsach.
    Na szczęście portale są poza zasięgiem tego tajemniczego
    ktosia/cosia który CENZURUJE osoby a nie treści. CENZURUJE
    bez podania przyczyny więc rozmowa NIE jest możliwa bo nie ma
    z kim gadać. Z anonimem nie pogada. :)
    Edward Robak

  • 33. Data: 2004-11-24 20:59:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Za pisanie artykułów na murach, ścianach toalet publicznych
    > i grupach usenetowych -- tantiemów nie przewiduje się.

    A za niewycinanie sygnaturek mozna poleciec do abuse.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 34. Data: 2004-11-24 21:34:54
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > A za niewycinanie sygnaturek mozna poleciec do abuse.
    > --
    > SQLwysyn

    Nie ma w RP takiego PRAWA hehe
    PS. znasz tą większość która stworzyła netykietę? :-
    dobrze jest wiedzieć kto z kim rozmawia a podpis to nie spam
    Edward Robak

  • 35. Data: 2004-11-24 22:18:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > imieniem i nazwiskiem i równocześnie posta podpisanego nickiem
    > i tylko ten drugi ukazuje się na newsach a Ty mi mówisz, że to

    Jak parwdziwe? Ale Ci dowiódł, że to nie jest prawda.

> [...]
    osiedlowej)
    > a automat odcinał publikowanie postów na newsach.

    Coś takiego jest możliwe faktycznie. No ale jeśli by była blokada na IP, to
    również nie powinny dochodzić te podpisane ksRobak. No nie widzę podstaw
    teoretycznych, było inaczej. A jeśli zaś założono blokadę po nazwisku i
    imieniu, to z kolei inne osoby powinny spokojnie korzystać.

    A próbowałeś wysłąć ze swojego komputera PING na serwer news? Może
    administrator Wam port zablokował.

    Popatrz i doszło!

  • 36. Data: 2004-11-24 22:33:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    Kolejny kretyn polskiego usenetu. Spadaj trollu.
    Tym razem bez sygnaturki, bo szkoda na ciebie pajacu.

  • 37. Data: 2004-11-25 07:32:37
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Kolejny kretyn polskiego usenetu. Spadaj trollu.
    > Tym razem bez sygnaturki, bo szkoda na ciebie pajacu.
    > [SQLwysyn]

    Powiedział opryskliwie SQLwysyn przygnieciony wagą argumentów
    wielkiego ksRobaka. Widownia zamarła w bezruchu z rozdziawionymi
    gębami. W powietrzu unosił się ciężki opar jakby ktoś/coś puścił bąka.
    Sędzina podrapała się po głowie i po chwili wygłosiła sentencję:
    SQLwysyn wyzywa publicznie rozmówcę używając słów
    powszechnie uznanych jako obraźliwe.
    Wyrok
    ~~~~~
    Należy zawiadomić ABUSE aby zablokować ksRobaka.
    dziękuję
    Edward Robak

  • 38. Data: 2004-11-25 08:00:11
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > powinny spokojnie korzystać.
    >
    > A próbowałeś wysłąć ze swojego komputera PING na serwer news?

    hehehe
    Na Twoich oczach stał się CUD ;D
    Posty które dzięki blokadzie po nazwisku nie były ogłaszane
    na WSZYSTKICH(!) serwerach news - nagle zaczęły na powrót
    się ukazywać (sic!) a więc tchórze którzy za tym stoją wystraszyli
    się grupy "pl.soc.prawo" i zdjęli w tajemnicy blokadę tak jak
    w tajemnicy ją kiedyś założyli. Druga blokada po adresie IP:
    tn50.internetdsl.tpnet.pl
    jak najbardziej ISTNIEJE !!!
    hehehe
    Edward Robak

  • 39. Data: 2004-11-25 08:05:55
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Popatrz i doszło!

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=33671439

    doszło???????

  • 40. Data: 2004-11-25 16:39:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=33671439

    > doszło???????

    No nie doszło. Ale to raczej wygląda na problem techniczny.