  • 101. Data: 2004-11-28 17:39:07
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:30uddpF35dnfmU1@uni-berlin.de...

    > To ja zadałem pytanie. Ty go skomentowałeś (coś tam o ścianie)

    Masz problemy z czytaniem tekstu. Przeczytaj mój post raz jeszcze.

    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > kim/czym jest ten tajemniczy ktoś/coś CENZURUJĄCY polskie
    > newsy według własnego widzimisię w taki sposób, że nawet
    > administratorzy nie wiedzą???
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    A co ma to wspólnego z tematyką grupy??
    Pieprzenie nie na temat nazywane jest trollowaniem. A trolli powinni odcinać
    od sieci.

    > czy nie dostrzegasz, że taki układ CENZURUJĄCY - cenzurowany
    > wymaga regulacji prawnej?

    Rozwiązania prawne podpowiedział ci R. Tomasik ale nawet tego w swoim
    zaślepieniu nie zauważyłeś i nadal bijesz pianę.

    Powtórzę jescze raz pytanie: czego szukasz-porady prawnej czy pociechy?

    Pzdr
    Leszek

  • 102. Data: 2004-11-28 17:53:23
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Powtórzę jescze raz pytanie: czego szukasz-porady prawnej
    > czy pociechy?
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Szukam oszołomów którzy bronią nielegalnej CENZURY
    patrz tytuł wątku.
    Wiesz kim/czym jest ten tajemniczy ktoś/coś CENZURUJĄCY
    polskie newsy według własnego widzimisię w taki sposób, że
    nawet administratorzy nie wiedzą???
    Nie wiesz?
    Czy działa zgodnie z prawem?
    Nie wiesz?
    To się nie odzywaj bowiem twoje wypowiedzi wskazują, że masz
    wielką ochotę zamataczyć.
    Edward Robak

  • 103. Data: 2004-11-28 18:12:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > To się nie odzywaj bowiem twoje wypowiedzi wskazują, że masz
    > wielką ochotę zamataczyć.

    Dokładnie! To ja jestem obercenzorem;)

    Pzdr
    Leszek

  • 104. Data: 2004-11-28 22:28:07
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Dokładnie! To ja jestem obercenzorem;)
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Ha! to mam szczęście. Dzięki grupie "pl.soc.prawo" nie tylko
    udało mi się odblokowanie nazwiska ale także ujawnienie
    obercenzora. Nie trzeba było od razu się przedstawić?
    Uniknęlibyśmy niepotrzebnych postów. :-)
    Co jawne to bezpieczne.
    W razie czego już wiem do kogo się zwrócić. ")
    Edward Robak

  • 105. Data: 2004-11-28 22:37:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    Do zgłoszenia działając poczta elektroniczna Ci się nie przyda, bo i tak
    musisz albo osobiście, albo pisemnie. A co do ustaleń, to już zostaw to
    Policji. Ale zanim to zrobisz, to poszukaj raczej winowajcy blisko siebie.
    Twój dostawca Internetu, albo najdalej jego dostawca. Poz a tym spróbuj
    sprawdzić, jak idą Twoje pakiety na serwer - opisałem już raz jak to zrobić.

  • 106. Data: 2004-11-28 22:58:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cob7ds$dfh$2@news.onet.pl...

    > Za wejście do sklepu też się nie płaci,

    Samo wejście do sklepu nie oznacza skorzystania z jego oferty (zakupienia
    towaru/usługi).

    > co nie znaczy, ze właściciel może
    > wywalać, kogo mu się żywnie podoba. Opłata tu akurat ma małe znaczenie.

    A gdyby własciciel sklepu powiedział mi: "to jest teren prywatny, prosze
    wyjść"? Rozumiem, że nie ma prawa, ale dlaczego?

    A'propos nieodpłatnych świadczeń nasunęło mi się takie pytanie: kupuję
    telewizor i sprzedawca GRATIS daje mi zegarek. Czy tego zegarka dotyczą
    przepisy o sprzedaży konsumentom (odpowiedzialność za niezgodność z umową
    i inne takie)?

    Alek

  • 107. Data: 2004-11-29 17:05:04
    Od: k...@p...com (ksRobak)

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
> [...]

    > A gdyby własciciel sklepu powiedział mi: "to jest teren prywatny,
    > prosze wyjść"? Rozumiem, że nie ma prawa, ale dlaczego?

    hmm,, tak przez analogię do sytuacji opisanej w tym wątku.
    Czy gdyby nie istniał serwer newsowy news.gazeta.pl to
    czy polskich grup newsowych by nie było??
    Były by - bowiem serwerów jest więcej niż news.gazeta.pl
    idąc dalej
    czy posty zamieszczane na newsach są rozsyłane na wszystkie
    serwery? Ha! to właściciele serwerów są zainteresowani by
    ściągać wszystkie posty z portali i serwerów
    więc jeśli dla przykładu wysyłam posta na news.gazeta.pl
    a jakiś admin z tego serwera mnie osobiście nie lubi bo nie
    podoba mu się moje nazwisko to może blokować mi dostęp
    "do swojego sklepu" (murzynów nie obsługujemy) ale
    jak to możliwe by animozje tego admina skutkowały
    niemożliwością zakupu w żadnym sklepie typu NEWS???
    Czy władza admina sięga poza swój serwer któremu łaskawie
    użyczam moje posty???
    Pomyśl.
    To nie chodzi o jeden sklep stosujący apartheid...
    Edward Robak

  • 108. Data: 2004-11-29 19:25:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@p...com> napisał w wiadomości
    .

    > Czy władza admina sięga poza swój serwer któremu łaskawie
    > użyczam moje posty???
    > Pomyśl.
    > To nie chodzi o jeden sklep stosujący apartheid...

    No waśnie. I sam, metodą pośrednią doszedłeś do - moim zdaniem - sedna. Albo
    sobie nagrabiłeś u wielu adminów, a więc jest mało prawdopodobne, byś sie do
    tego walnie nie przyczynił. Albo tonie wina adminów, tylko dostawcy
    Internetu. Tylko on może Ci na przykład dany kanał zablokować.

  • 109. Data: 2004-11-29 20:57:38
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > prawdopodobne, byś sie do tego walnie nie przyczynił. Albo tonie
    > wina adminów, tylko dostawcy Internetu. Tylko on może Ci na

    Jesteś pewny, że blokada po nazwisku to skutek działania
    dostawcy internetu? Przecież posty z nazwiskiem Edward Robak
    były blokowanie niezależnie od tego kto odpowiadał na moje posty.
    Coś tu wyraźnie śmierdzi... :o)
    Zmowa adminów którą sugerujesz też jest mało wiarygodna
    bowiem taki dożywotni wyrok na blokadę czyjegoś adresu
    chyba w żadnym prawie poza totalitaryzmem nie daje szansy
    poszkodowanemu do obrony.
    Nie sądzisz, że coś jest nie tak z tą CENZURĄ???
    Edward Robak

  • 110. Data: 2004-11-29 21:11:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    Sugeruję, że Ty sam nie chcesz sie dowiedzieć prawdy, albo nie chcesz jej
    przyjąć do wiadomości. Każdy serwer ma swojego admina. Grupa psp jest co
    najmniej na 5 serwerach, bo z tylu ją ściągam. być może na większej ilości,
    bo mi się nie chce sprawdzać. Rozumiem, że możesz mieć pecha i tracisz na
    jednego niesolidnego admina, który Cię będzie złośliwie blokował be
    jakichkolwiek podstaw racjonalnych. No załóżmy dwóch. Ba, niech ich będzie
    trzech, choć to już zaczyna na epidemię złośliwości wyglądać. Ale to mało.
    Ich musi być co najmniej 5-ciu! Czemu nie blokują mnie i miliona innych
    internautów?