  • 11. Data: 2011-08-17 16:28:48
    Temat: Re: ALKOHOLE 24h jakiś przepis?
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-08-17 14:51, Krzysztof 45 pisze:
    >(kiedyś miał, a teraz nie ma) Myśleli że go ujajali, to
    > właściciel sklepu przed wejściem, ustawił z płotu 15 metrowy slalom.
    > Tym sposobem spełnił wymóg i sklepik dalej funkcjonuje :D

    G prawda. Ten plot bym samowola budowlana i musial zostac rozebrany.
    Sklep nie sprzedaje alkoholu.

  • 12. Data: 2011-08-17 16:39:17
    Od: Twat <n...@o...pl>

    W dniu 2011-08-17 17:24, Piotrek pisze:

    > Może pociągnij wątek tych pijanych 13 latków. Jeśli złapią kogoś na
    > sprzedaży alkoholu nieletnim to poza innymi sankcjami spokojnie polecą
    > im po koncesji. A przynajmniej masz szansę dopilnować tego.
    >
    > Tyle tylko, że pewnie na ich miejscu powstanie kolejny wódopój.
    >
    > Piotrek

    to akurat był tylko przykład z innego osiedla, przeraziły mnie te dowody
    sądownie potwierdzone jakie trzeba mieć aby odebrano koncesję, samo
    dzwonienie na policję która przyjeżdża i jest pusto (bo wszyscy uciekli)
    nic nie daje

    więc trzeba złapać pijanego i udowodnić że wódka którą ma w brzuchu i we
    krwi pochodzi z tego sklepu!

  • 13. Data: 2011-08-17 16:41:21
    Od: Twat <n...@o...pl>

    > Jak zamknąć kościół? Jak wprowadzałem się do mieszkania to obok był plac
    > z boiskiem do piłki nożnej. Niestety po kilkunastu latach teren przejęła
    > czarna mafia. Okłamało społeczeństwo, że boisko zrobi w innym miejscu.
    > Co niedziela napieprza z nagłośnienia jak p(%*#&@ny. Czasami nawet
    > potrafi walić dzwonami. Przecież to nie normalne, aby była parafia co
    > skrzyżowanie...

    hahaha , niby tak ale czy oprócz tych dzwonów które nie dzwonią od 22 do
    6 rano są jeszcze jakieś minusy :P

    u mnie dzwonią CAŁĄ DOBĘ

  • 14. Data: 2011-08-17 16:45:45
    Od: Twat <n...@o...pl>

    > Samo się nie zrobi - wykombinuj gdzie można by pijaczków relokować,
    > zaszczep pomysł dzielnicowemu tak żeby myślał że sam na to wpadł i może
    > się uda :)

    "menele" to nie problem, oni są bardzo zgodni, już się przenieśli,
    reagują na prośby

    gorzej z wyrostkami, oni uważają że są panami świata i nic ich nie
    rusza, stanie w pięciu z flaszkami piwa o 1 w nocy w powiązaniu z
    burzliwymi dyskusjami na wszelakie tematy to norma

    > Ewentualnie kwestia przyjaznej infrastruktury - menele gromadzą się
    > zazwyczaj pod daszkami, na ławeczkach, murkach itp. Jeżeli jest taka
    > infrastruktura w miejscu uciążliwym, to przekonuj władnych w stronę
    > likwidacji jej, albo najlepiej przeniesienia gdzieś gdzie nie będą
    > przeszkadzać.

    wszystkie ławki zlikwidowane, aż sąsiedzi mają pretensje bo w dzień nie
    mają gdzie odpocząć

  • 15. Data: 2011-08-17 16:58:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Twat" napisał w wiadomości grup
    > hahaha , niby tak ale czy oprócz tych dzwonów które nie dzwonią od 22 do 6
    > rano są jeszcze jakieś minusy :P
    >
    > u mnie dzwonią CAŁĄ DOBĘ

    Jesteś pewien? Bo potrafi dzwonić i odprawiać czarne msze w nocy.

  • 16. Data: 2011-08-17 17:05:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-08-17 18:58, qwerty pisze:

    > Jesteś pewien? Bo potrafi dzwonić i odprawiać czarne msze w nocy.

    Twój poprzednik chciał zapewne użyć słowa 'trąbią'. ;)

    --
    spp

  • 17. Data: 2011-08-17 17:26:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.08.2011 18:45), Twat wrote:

> [...]
    > burzliwymi dyskusjami na wszelakie tematy to norma

    > wszystkie ławki zlikwidowane, aż sąsiedzi mają pretensje bo w dzień nie

    To może odwrotnie, gdzieś machnąć ławkowisko żeby ich tam ciągnęło?

    p. m.

  • 18. Data: 2011-08-17 18:05:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Twat

    > więc trzeba złapać pijanego i udowodnić że wódka którą ma w brzuchu i we
    > krwi pochodzi z tego sklepu!

    Pochodzić z tego sklepu może zupełnie legalnie, o ile on jej tam nie
    kupił. ;)

  • 19. Data: 2011-08-17 18:21:51
    Od: Twat <n...@o...pl>

    W dniu 2011-08-17 20:05, to pisze:
    > begin Twat

    > Pochodzić z tego sklepu może zupełnie legalnie, o ile on jej tam nie
    > kupił. ;)

    oczywiście jeżeli rozrabia, bo jest pod wpływem (i w pobliżu sklepu) to
    trzeba udowodnić że kupił alkohol w tym sklepie :)

  • 20. Data: 2011-08-17 18:58:59
    Od: <s...@a...pl>

    > pytam jak to jest od strony prawnej czy jest jakaś szansa na OGRANICZENIE
    > GODZIN PRACY, URZĄD MIASTA napisał że nie może wpływać na godziny pracy bo
    > to reguluje sobie przedsiębiorca,

    Jak zechce to może. Przedsiębiorca nie ma tu całkowicie wolnej ręki. Ale
    samorządy uchwalają stosowne prawo lokalne bardzo rzadko.

    > czy naprawdę mamy takie debilne przepisy że można sobie otworzyć uciążliwy
    > lokal w środku sypialni jaką jest osiedle na terenie miasta a miasto nie
    > ma na to wpływu?

    Jak często zgłaszasz popełniane wykroczenia policji / straży miejskiej?
    Jesli tego nie robisz to znaczy, że uciazliwosci nie ma :)