  • 1. Data: 2008-03-10 11:09:05
    Temat: AC + OC na okres 30 dni
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    Witam, przepraszam jeśli trochę nie trafiłem z tematyką grupy, ale ta
    czytuje...

    Sprawa wygląda tak..

    Znajomy wygrał samochód !! i zaczęły sie kłopoty :-)

    Ze względu na koszty, po oficjalnym odebraniu nagrody chce go sprzedać, w
    związku z tym najlepiej jak by samochód nie miał nic w papierach
    namieszane...

    Okazało sie ze sa problemy z wykupieniem AC i OC na okres wydania blach
    próbnych.. ( czyli na 30 dni) znajomy ubezpieczyciel (PZU) zaproponował mu
    wykupienie na rok i zapłacenie tylko miesięcznej raty..

    a co potem ? rozumiem ze jak nie zapłaci kolejnych rat to ubezpieczenie nie
    będzie obowiązywać, ale czy nie narazi sie na jakieś dodatkowe konsekwencje
    ??

    moglibyście troszeczkę rozjaśnić sprawę ?

  • 2. Data: 2008-03-10 11:15:56
    Temat: Re: AC + OC na okres 30 dni
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Rockk wrote:

    > Okazało sie ze sa problemy z wykupieniem AC i OC na okres wydania blach
    > próbnych.. ( czyli na 30 dni) znajomy ubezpieczyciel (PZU) zaproponował mu
    > wykupienie na rok i zapłacenie tylko miesięcznej raty..

    A w PZU są miesięczne raty? Poza tym właśnie w PZU proponowano mi kiedyś
    ubezpieczenie na miesiąc i to bez żadnego kombinowania. Niech porozmawia
    lepiej z innym agentem. Poza tym, co ubezpieczyciel, inne możliwości.

    --

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2008-03-10 13:03:26
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    Użytkownik "Rockk" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > a co potem ? rozumiem ze jak nie zapłaci kolejnych rat to ubezpieczenie
    > nie będzie obowiązywać, ale czy nie narazi sie na jakieś dodatkowe

    Umowa na Oc to będzie obowiązywać, a kupujący będzie miał mozliwość
    wypowiedzenia tego oc albo bedzie zobowiązany do opłacania rat.
    Ac mozna wypowiedziec samemu i dostać zwrot nadpłaconej składki.