  • 61. Data: 2007-11-21 10:41:43
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:fi11dg$85m$1@news.onet.pl...

    > To, że jest to celowe zabójstwo człowieka, czyli morderstwo.

    klamiesz arnoldzik klamiesz

  • 62. Data: 2007-11-21 10:46:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Any User napisał:
    > Właśnie do czego. Konkretnie: do kodeksu karnego, do prawa czarnych, czy
    > jeszcze czegoś innego?

    Do klasyfikacji czynu.

    > A z którego paragrafu?

    A musi być paragraf byś wiedziała, że nie wolno mordować?
    Jak można było w czasie wojny zabić Żyda, albo jeszcze do niedawna
    kolorowego w RPA, to byś to robił bo nie było paragrafu?

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 63. Data: 2007-11-21 10:48:49
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > klamiesz arnoldzik klamiesz

    to, że się z czymś nie zgadzasz, nie oznacza, że ktoś kłamie

  • 64. Data: 2007-11-21 10:52:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Klara Bemol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to, że się z czymś nie zgadzasz, nie oznacza, że ktoś kłamie

    wiem, ale w tym wypadku klamie i dosc latwo to udowodnic

  • 65. Data: 2007-11-21 10:53:11
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Do klasyfikacji czynu.

    Klasyfikacji według?

    > A musi być paragraf byś wiedziała, że nie wolno mordować?

    1. Wiedział.
    2. Tak.

    > Jak można było w czasie wojny zabić Żyda, albo jeszcze do niedawna
    > kolorowego w RPA, to byś to robił bo nie było paragrafu?

    Nie, a po co go zabijać? Ja przynajmniej powodu nie widzę. Lepiej wziąć
    go na niewolnika.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 66. Data: 2007-11-21 11:00:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > zgadza sie, ale pod jednym warunkiem, ze mowimy o zyciu na poziomie
    > komorkowym, bo zycie takiej zygody, ma mniej wiecej tyle samo wspolnego
    > z zyciem co zycie drzewa

    Przecież to od początku jest ORGANIZM, a nie komórka to o jakim poziomie
    komórkowym mówisz?

    > czlowiek i jego zycie maja dosc wyraznie okreslone cechy, i zygota, a
    > nawet plod do pewnego etapu ich nie spelniaja, wiec nie ma tu mowy o

    Naprawdę? Jakież to cechy?
    Jak umie całkować to człowiek, a jak nie to co to jest ?
    Tak - człowiek ma wyraźnie określone cechy odpowiadające określonemu
    wiekowi jego rozwoju. I jest się człowiekiem od zygoty do śmierci.

    > zabijaniu, no chyba ze na poziomie komorkowym, ale to wtedy np mi zabili
    > wyrostek, innym zabijaja nerki, albo pluca

    Wyrostek, nerka, płuca to narządy a nie organizm.
    Narząd może obumrzeć, organizm umiera lub zostaje uśmiercony czyli zabity.

    > tu nie chodzi o wiare tylko pewne etapy rozwoju i cechy jakie
    > przedstawia przecietny osobnik rodzaju ludzkiego

    W tym równaniu uwzględnij czas, czyli stopień i etapy jego rozwoju.
    Bo inaczej to ja powiem, że jak nie umiesz rozwiązywać równań
    różniczkowych to jesteś zlepkiem atomów - ba! zakłóceniem fali - i mogę
    Cię "odzlepić" albo zmienić to zakłócenie w inne. Prawda?

    > nie mozna zabic czegos (w sensie morderstwa) co nie jest chociazby
    > swiadome swojego istnienia

    znaczy POŻAR minus ZAPAŁKI = DZIECKO ?

    Nie wiem skąd taka kosmiczna myśl, że
    a) jak nie jest świadome swojego istnienia to nie można zabić w sensie
    morderstwa ? znaczy się, że tych co są nieprzytomni to można zabić i nie
    ma morderstwa?
    Morderstwo to zabójstwo człowieka w celowym akcie agresji i nic tu do
    rzeczy nie ma świadomość lub jej brak

    b) skąd wiesz, że nie jest świadome ?
    Dlaczego uważasz, że świadomość nie ma człowiek zaimplementowanej od
    początku? W takim razie Twoje podejście nie różni się od tych co
    twierdzą, że Bóg "tchnął duszę" tylko inaczej to nazywasz.

    > ano jest, z takim mysleniem jak to wyznawcy kk przedstawiaja to niedlugo
    > onaninzm bedzie wielokrotnym morderstwem

    Plemnik to tylko komórka, nijak się ma do zygoty, która jest ORGANIZMEM.
    Dodam dla ciemnogrodzian - nawet świeżo zapłodniona komórka jajowa przez
    pewien krótki czas to tylko zlepek komórek, ale...
    Ale gdy w tym zlepku powstanie ZYGOTA , to... O! To już zaczyna się snuć
    nowa powieść, nowe życie, nowego organizmu. Jeżeli to jest ludzka zygota
    to jest to początek życia kolejnego człowieka.
    Tako rzecze nauka, nie żadna wiara.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 67. Data: 2007-11-21 11:06:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Any User napisał:
    > Klasyfikacji według?

    Czynu.
    Czym jest dany czyn.

    > 2. Tak.

    No to wszystko na temat.
    Mnie tą zasadę wpoili rodzice, nie potrzebuję paragrafów.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 68. Data: 2007-11-21 11:10:33
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > No to wszystko na temat.
    > Mnie tą zasadę wpoili rodzice, nie potrzebuję paragrafów.

    Współczuję rodziców. Niestety się ich nie wybiera. Pocieszę Cię tylko,
    że inni mają jeszcze gorszych.

    A co do aborcji, to faktycznie, chyba nie wypracujemy żadnego wspólnego
    stanowiska.

  • 69. Data: 2007-11-21 11:12:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Przecież to od początku jest ORGANIZM, a nie komórka to o jakim poziomie
    > komórkowym mówisz?

    wlasnie o takim
    drzewo to tez organizm, a jak je zetniesz to jest to morderstwo?

> [...]
    > Tak - człowiek ma wyraźnie określone cechy odpowiadające określonemu wiekowi
    > jego rozwoju. I jest się człowiekiem od zygoty do śmierci.

    pytania pomocnicze
    - czy zygoda jest w stanie samodzielnie istniec poza organizmem matki?
    - czy zygota/embrion posiada swiadomosc swojego istnienia? czy posiada
    jakakolwiek swiadomosc?
    - no i pytanie ostatnie, kiedy stwierdzamy smierc czlowieka, jakie jest jedno z
    kryteriow, dla ulatwienia dodam, czy czlowiek ze zniszczonym mozgiem, podlaczony
    do aparatury podtrzymujacej zycie, zyje czy nie? czy odlaczeni go od tej
    aparatury jest morderstwem?

    > Wyrostek, nerka, płuca to narządy a nie organizm.
    > Narząd może obumrzeć, organizm umiera lub zostaje uśmiercony czyli zabity.

    ok, widze ze w takim razie zabijasz/mordujesz drzewa, komary, trawe w ogrodku,
    no jesli tak, no to sie z toba zgodze

    > W tym równaniu uwzględnij czas

    wlasnie dlatego ze uwzgledniam czas twierdze ze z morderstwem nie ma to nic
    wspolnego

> [...]
    > morderstwa?
    > Morderstwo to zabójstwo człowieka w celowym akcie agresji i nic tu do rzeczy

    dla ulatwienia, slowo klucz w mojej wypowiedzi to chociazby, jeden z warunkow,
    nie jest i nie byl swiadomy, nie jest i nie byl w stanie samodzielnie istniec,
    co wazniejsze nie jest wyksztalcony, itd

    > b) skąd wiesz, że nie jest świadome ?

    chocby z tego prostego fatku ze nie posiada narzady w ktorym ta "swiadomosc"
    istnieje, centralny uklad nerwowy jest dopiero w zalazku, mozg nie istnieje itp

    > Dlaczego uważasz, że świadomość nie ma człowiek zaimplementowanej od początku?
    > W takim razie Twoje podejście nie różni się od tych co twierdzą, że Bóg
    > "tchnął duszę" tylko inaczej to nazywasz.

    jak widzisz powyzej, grubo sie mylisz

    > Jeżeli to jest ludzka zygota to jest to początek życia kolejnego człowieka.
    > Tako rzecze nauka, nie żadna wiara.

    nauka stwierdza jeszcze jedna rzecz, pytanie zadalem wczesniej wiec poczekam az
    odpowiesz

  • 70. Data: 2007-11-21 11:23:09
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > wlasnie o takim
    > drzewo to tez organizm, a jak je zetniesz to jest to morderstwo?

    jak rozumiem dla Ciebie drzewo czy człowiek to jedno i to samo

    > pytania pomocnicze
    > - czy zygoda jest w stanie samodzielnie istniec poza organizmem matki?
    nie
    > - czy zygota/embrion posiada swiadomosc swojego istnienia? czy posiada
    > jakakolwiek swiadomosc?
    tego jeszcze nie wiemy, co nie jest równoznaczne z tym, że nie, skoro
    posiada odczucie bólu
    wciąż jest człowiekiem