  • 51. Data: 2007-11-21 09:52:24
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Klara Bemol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fi0psc$bip$1@news.wp.pl...

    > zakaz zabijania pochodzi z prawa naturalnego,

    nie ma czegos takiego jak prawo naturalne, istnieje tylko dobor naturalny, a ten
    jak najbardziej zabijanie doposzcza, przezywaja tylko jednostki najsilniejsze

    > które następnie powtórzone jest w dekalogu

    no coz, jakos nawet wyznawcy dekologu sie go nie trzymaja, co wiecej patrzac na
    stary testamet to i jego stworzyciel mial go gleboko w d...

    pozatym embrion nie ma cech ludzkich, to tak w duzym skrocie

  • 52. Data: 2007-11-21 09:56:21
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > to niech ta czesc spoleczenstwa stosuje swoja niuodowadnialna wiare do
    > siebie, a od reszty spoleczenstwa niech trzyma sie z daleka

    Ale widzisz, na tym właśnie polega natura katola - oni muszą "nawracać"
    innych na swoją wiarę.

    Zresztą pamiętasz pewnie inkwizycję? Od tamtego czasu zmienili dość
    radykalnie metody, ale mentalność ta sama.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 53. Data: 2007-11-21 09:59:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale widzisz, na tym właśnie polega natura katola - oni muszą "nawracać" innych
    > na swoją wiarę.

    akurat mi tego nie trzeba tlumaczyc :)

  • 54. Data: 2007-11-21 10:11:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
    [..]
    > ru486. Zazywasz ja i chocby twoim mezem byl sam wierzejski czy inny giertych
    > nigdy sie nie dowie, ze o maly figiel bylby tatusiem

    Raczej się nie dowie, że jego partnerka zabiła ich wspólne dziecko.

    Bo tatusiem to był.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 55. Data: 2007-11-21 10:14:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Any User napisał:
    > Ale widzisz, na tym właśnie polega natura katola - oni muszą "nawracać"
    > innych na swoją wiarę.

    A co ma do tego katolicyzm?
    Początkiem każdej istotny na tym świecie - obojętne czy jest żaba ,
    sraba, krowa , małpa czy człowiek - jest pojawienie się jej pierwszej
    komórki - zygoty.
    Od tego momentu liczy się życie każdego organizmu, tako rzecze dziedzina
    NAUKI zwana biologią.
    I nic tu do rzeczy nie ma wiara.

    Jeżeli już o jakiejś wierze można mówić, to tych co wierzą, że
    człowiekiem się stali w n-tym dniu ciąży, a wcześniej to byli "zlepkiem
    komórek".
    To jest dopiero ciemnogród, że aż wstyd się robi tego słuchać :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 56. Data: 2007-11-21 10:25:51
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > komórki - zygoty.
    > Od tego momentu liczy się życie każdego organizmu, tako rzecze dziedzina

    Do czego się liczy? Konkretnie proszę.

    > Jeżeli już o jakiejś wierze można mówić, to tych co wierzą, że
    > człowiekiem się stali w n-tym dniu ciąży, a wcześniej to byli "zlepkiem
    > komórek".

    Pytanie uzupełniające: co w przypadku poronienia? Jak to zintepretujesz?

    Drugie pytanie uzupełniające: co mają powyższe dywagacje do skrobanki?

  • 57. Data: 2007-11-21 10:31:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Any User napisał:
    > Do czego się liczy? Konkretnie proszę.

    Nie do czego, ale od kiedy.

    > Pytanie uzupełniające: co w przypadku poronienia? Jak to zintepretujesz?

    Jak każdą inną śmierć, nie rozumiem w czym problem?

    > Drugie pytanie uzupełniające: co mają powyższe dywagacje do skrobanki?

    To, że jest to celowe zabójstwo człowieka, czyli morderstwo.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 58. Data: 2007-11-21 10:36:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Od tego momentu liczy się życie każdego organizmu, tako rzecze dziedzina NAUKI
    > zwana biologią.
    > I nic tu do rzeczy nie ma wiara.

    zgadza sie, ale pod jednym warunkiem, ze mowimy o zyciu na poziomie komorkowym,
    bo zycie takiej zygody, ma mniej wiecej tyle samo wspolnego z zyciem co zycie
    drzewa

    czlowiek i jego zycie maja dosc wyraznie okreslone cechy, i zygota, a nawet plod
    do pewnego etapu ich nie spelniaja, wiec nie ma tu mowy o zabijaniu, no chyba ze
    na poziomie komorkowym, ale to wtedy np mi zabili wyrostek, innym zabijaja
    nerki, albo pluca

    > Jeżeli już o jakiejś wierze można mówić, to tych co wierzą, że człowiekiem się
    > stali w n-tym dniu ciąży, a wcześniej to byli "zlepkiem komórek".

    tu nie chodzi o wiare tylko pewne etapy rozwoju i cechy jakie przedstawia
    przecietny osobnik rodzaju ludzkiego

    nie mozna zabic czegos (w sensie morderstwa) co nie jest chociazby swiadome
    swojego istnienia

    > To jest dopiero ciemnogród, że aż wstyd się robi tego słuchać :(

    ano jest, z takim mysleniem jak to wyznawcy kk przedstawiaja to niedlugo
    onaninzm bedzie wielokrotnym morderstwem

  • 59. Data: 2007-11-21 10:38:58
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Nie do czego, ale od kiedy.

    Właśnie do czego. Konkretnie: do kodeksu karnego, do prawa czarnych, czy
    jeszcze czegoś innego?

    > To, że jest to celowe zabójstwo człowieka, czyli morderstwo.

    A z którego paragrafu?

  • 60. Data: 2007-11-21 10:41:23
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > ano jest, z takim mysleniem jak to wyznawcy kk przedstawiaja to niedlugo
    > onaninzm bedzie wielokrotnym morderstwem

    Nieee, coś Ty... Przecież im nie wolno legalnie zamoczyć przed ślubem -
    a przecież czarni nie uznają wszystkich swoich podwładnych (tfu,
    wiernych) na bandytów :)