  • 21. Data: 2007-11-20 09:13:29
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości
    news:fhu0c6$172a$1@news2.ipartners.pl...

    > Nie komórka tylko dziecko. Z duszą. Gratuluję wyobraźni, smutna logika.

    no to widze ze lepszy jestes niz doktryna koscielna, bo ona jeszcze do niedawna
    glosila, a moze i nadal glosi, ze dusza to w cialo wstepuje dopiero w trkcie
    chrztu
    dla twojej zasmarkanej wiadomosci, kosciol jeszcze nie tak dawno nie chcial
    chowac na swoich cmentarzach niemowlat ktore zmarly po narodzinach i nie zostaly
    ochrzczone, co wiecej i obecnie masz marne szanse na pochowanie poronionego
    plodu na cmentarzu katolickim, co wiecej, jesli (o ile dobrze pamietam) bedzie
    to przed 20 tygodniem, to masz powazne problemy, aby resztki tego plodu
    wyciagnac ze szpitala, nie wspominajac juz o pochowku

    juz nie wspominam o o tym ze doroslego nie ochczonego czlowiek na katolickim
    cmentarzu, mimo posiadanego tam grobu, tez raczej nie pochowasz, to tak apropo
    duszy

    smutna ta twoja logika

  • 22. Data: 2007-11-20 09:46:59
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 07:54:40 +0100, William napisał(a):

    > Nie komórka tylko dziecko. Z duszą.

    udowodnij

    marcin

  • 23. Data: 2007-11-20 09:51:18
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > wiecej, jesli (o ile dobrze pamietam) bedzie to przed 20 tygodniem, to
    > masz powazne problemy, aby resztki tego plodu wyciagnac ze szpitala, nie

    Nie nie, to nie tak. Kościół katolski głosi przynajmniej od kilkunastu
    lat, że płód ma duszę - przynajmniej tak mi zawsze mówili szeregowi czarni.

    Natomiast z pójściem do nieba bez chrztu jest znacznie śmieszniej: do
    niedawna takie osobniki ponoć szły do piekła, ale kilka-kilkanaście
    tygodni temu Benek 16 ogłosił, że od teraz będą szły do nieba.
    Uzasadnienia niestety nie pamiętam, ale wg Benka ponoć wcześniej się
    mylili, co do tego piekła.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 24. Data: 2007-11-20 09:54:40
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    szerszen napisał(a):

    > juz nie wspominam o o tym ze doroslego nie ochczonego czlowiek na
    > katolickim cmentarzu, mimo posiadanego tam grobu, tez raczej nie
    > pochowasz, to tak apropo duszy

    Mój ojciec był chrzczony, był u bierzmowania i miał ślub kościelny a
    ksiądz (zresztą proboszcz mojej parafi) odmówił pochówku. Pogrzeb był
    świecki na cmentarzu babtystów.

  • 25. Data: 2007-11-20 10:03:37
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    szerszen napisał(a):

    > po pierwsze, poszkodowana musi miec tego swiadomosc,

    Moim zdaniem uświadomienie o czyhających w dzisiejszych czasach
    niebezpieczeństwach, to rola rodziców i po części szkoły.

    >po drugie nie zawsze chce se do tego przyznac, to nie jest takie latwe
    jak sie wydaje,

    Rolą rodziców jest obserwacja swoich dzieci (jeśli chodzi o dziewczyny i
    młode kobiety mieszkające z rodzicami). Po takich przeżyciach
    dziewczyna, bądż kobieta zmienia swoje zachowanie i nie da się tego
    niezauważyć. Kiszenie tego w sobie nic nie daje.

    > po trzecie te leki sa na recepte, a po czwarte w naszym porabanym kraju
    > nie kazdy ginekolog wyda ci taka recepte itd

    Moja koleżanka dostała receptę jak była na ostrym dyżurze po incydencie,
    tylko trzeba o tym mówić i szybko reagować.

  • 26. Data: 2007-11-20 10:41:30
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    William pisze:

    > Nie komórka tylko dziecko. Z duszą.

    1. co to jest dusza?
    2. dlaczego kościół przez lata (a i dzisiaj) ma opory przed normalnym
    pogrzebem po poronieniu?

  • 27. Data: 2007-11-20 11:11:51
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    A dlaczego proboszcz odmówił ? Może ojciec nie chciał tego pochówku.

  • 28. Data: 2007-11-20 11:52:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bereiter" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem uświadomienie o czyhających w dzisiejszych czasach
    > niebezpieczeństwach, to rola rodziców i po części szkoły.

    a co ma postinor wspolnego z niebezpieczenstwami?

> [...]
    > kobieta zmienia swoje zachowanie i nie da się tego niezauważyć. Kiszenie tego

    zdziwilbys sie
    pozatym mowa tu nie tylko o dzieciakach mieszkajacych z rodzicami

    > Moja koleżanka dostała receptę jak była na ostrym dyżurze po incydencie, tylko
    > trzeba o tym mówić i szybko reagować.

    ja dostalem kiedys w aptece bez recepty, musialem miec pewnie niezla mine, ale
    to nie znaczy ze kazdy tak bedzie mial

  • 29. Data: 2007-11-20 12:11:29
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    szerszen napisał(a):

    > a co ma postinor wspolnego z niebezpieczenstwami?

    Dziewczyny i kobiety powinny wiedzieć że istnieją takie tabletki i kiedy
    ich mozna użyć. Chyba nie powiesz mi że gwałt jest rodzajem bezpieczeństwa.

    > zdziwilbys sie
    > pozatym mowa tu nie tylko o dzieciakach mieszkajacych z rodzicami

    Czym bym się zdziwiła? Tym, że rodzice nie zwracają uwagi na swoje
    dzieci, czy że osoba zgwałcona nie pokaże swoim zachowaniem, że coś się
    stało?

    Poza tym napisałam w nawiasie, że chodziło mi o dziewczyny i kobiety
    mieszkające z rodzicami. Zadaję sobie sprawę, że nie każdy z nimi
    mieszka, bo sama już z mamą nie mieszkam.

  • 30. Data: 2007-11-20 12:20:57
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    mz napisał(a):
    > A dlaczego proboszcz odmówił ? Może ojciec nie chciał tego pochówku.

    Chciał, chodził regularnie do kościoła. Chyba powinieneś zapytac mojego
    proboszcza czemu po sprawdzeniu zawartości koperty oddał ją i
    powiedział, że nie przyjdzie. U nas już się zdarzało, że odmawiał
    dzieciom chrztu.

    Według mnie to w dupach im się porzewracało.