  • 211. Data: 2007-11-23 07:00:34
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:fi4qk8$amj$1@news.onet.pl...

    > Pomimo kilkudniowej dyskusji nadal nie zrozumiałeś, że to nie są komórki tylko
    > ludzki ORGANIZM. Jesteś odporny na uczenie się czy kie licho ?

    to ty nadal nie lapiesz, ze ludzki trup, to tez ludzki organizm, a juz
    czlowiekiem nie jest

  • 212. Data: 2007-11-23 09:22:06
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    mz napisał(a):

    > Ale nikt cie nie zmusza do chrztu dziecka. Nie chcesz nie to nie rób
    > tego. Ale skro rodzice chca go ochrzcić i uważają to za dobro dla tego
    > dziecka to to robią

    Mnie nie, ale chrzcząc dziecko zmuszam je do przyjęcia chrześcijańcstwa.
    I ono nie ma nic do gadania.

  • 213. Data: 2007-11-23 09:26:11
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Nie za dużo radia maryja i telewizji trwam? ;)

    A co to? :P

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 214. Data: 2007-11-23 10:10:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kobietka" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie nie, ale chrzcząc dziecko zmuszam je do przyjęcia chrześcijańcstwa. I ono
    > nie ma nic do gadania.

    chrztem go nie zmuszasz, tylko wychowaniem
    chrztem to co najwyzej wpisujesz go w koscielne statystyki

  • 215. Data: 2007-11-23 10:13:20
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > chrztem go nie zmuszasz, tylko wychowaniem
    > chrztem to co najwyzej wpisujesz go w koscielne statystyki

    Jak to? Mi czarne mendy zawsze wpajały, że chrzest powoduje zmycie
    grzechu pierworodnego, czy jakoś tak.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 216. Data: 2007-11-23 10:37:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Xns99F16A2A43D11goomichskrzynkapl@127.0.0.1 Goomich
    <g...@u...to.wp.pl> pisze:

    > A co to? :P
    Jak właściwie do tego podejść, to niezłe kabarety. ;))

    --
    Jotte

  • 217. Data: 2007-11-23 11:07:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to? Mi czarne mendy zawsze wpajały, że chrzest powoduje zmycie grzechu
    > pierworodnego, czy jakoś tak.

    a jak ci rodzice opowiadali/czytali bajke o czerwonym kapturku to tez uwierzyles
    ze z brzucha wilka wyskoczyla babcia? ;)

  • 218. Data: 2007-11-23 12:40:39
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 23 Lis, 11:13, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > Jak to? Mi czarne mendy zawsze wpajały.

    Masz mendy? I cos wpajaja?

  • 219. Data: 2007-11-23 12:42:07
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Masz mendy? I cos wpajaja?

    Miałem na myśli funkcjonariuszy tzw. "boga".

  • 220. Data: 2007-11-23 16:08:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > w wiadomości news:064e15-2uv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > albo nie zrozumieles tego co napisales, albo sie ze mna zgadasz tylko o
    > tymnie wiesz :)

    I vice versa.

    Podpowiedź: przy odpowiednio zaawansowanej technice medycznej da się
    spokojnie utrzymać przy życiu /zarodek/płód/dziecko/whatever poza
    organizmem tzw. matki.

    To tylko kwestia przeskoczenia jeszcze paru problemów - potem robiące
    karierę kobiety będą mogły wzorem Honor Harrington "butelkować" swoje
    dzieci ;)