  • 11. Data: 2009-05-20 18:16:56
    Temat: Re: A więc pozywam BRE Bank...
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Icek pisze:

    > Ja juz mam doswiadczenie i tylko w tym roku mam 2:0 dla mnie w grodzkim z
    > czego jedno zakonczylo sie zawiadomieniem o mozliwosci popelnienia
    > przestepstwa zlozone przez sad ;)

    Opowiedz w skrocie cos wiecej :)

    Jacek Kustra

  • 12. Data: 2009-05-20 18:35:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sebcio pisze:

    > Obawiam się tylko nieprzewidywalności wyroków sądów rejonowych,

    A tak z ciekawości od którego sądu (SO, SA, SN) wyroki są przewidywalne?

    A napisz jak zamierzasz zdefiniować interes prawny w wytoczeniu powództwa?

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2009-05-20 19:56:37
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    Trollson pisze:
    > A tak z ciekawości od którego sądu (SO, SA, SN) wyroki są przewidywalne?

    Nie łudź się, żaden nie jest. W Polsce Temida jest nie tylko ślepa, ale nawet
    głucha i głupia.

    mi

  • 14. Data: 2009-05-20 20:12:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mi pisze:

    > Nie łudź się, żaden nie jest. W Polsce Temida jest nie tylko ślepa, ale nawet
    > głucha i głupia.

    Zależy na co ;-/

  • 15. Data: 2009-05-20 21:01:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mi pisze:

    > Nie łudź się, żaden nie jest. W Polsce Temida jest nie tylko ślepa, ale nawet
    > głucha i głupia.

    Więc winno być napisane "Obawiam się tylko nieprzewidywalności wyroków
    sądów"

    --
    @2009 Johnson

  • 16. Data: 2009-05-20 21:31:13
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    Trollson pisze:
    > Więc winno być napisane "Obawiam się tylko nieprzewidywalności wyroków
    > sądów"

    Przecież swojego zdania nie ograniczył do s.rejonowych a jak na razie tylko o
    nich się wypowiedział. Widzisz gdzieś słowo "tylko" lub jego synonim? Może na
    razie obawia się tylko s.rejonowych. Może jeszcze niedoświadczony lub naiwny. :))

    mi

  • 17. Data: 2009-05-20 21:32:59
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 20 May 2009 11:46:34 +0200, Sebcio napisał(a):

    > Czy podstawa prawna (wspomniany art. 189 KPC) jest odpowiednia dla
    > stwierdzenia ważności wypowiedzenia ? Pozew składam do Sądu Rejonowego w
    > Łodzi - czy mam rację co do właściwości rzeczowej sądu ? Druga rzecz -
    > chciałbym za jednym razem upiec dwie pieczenie, ponieważ stroną pozywaną
    > jest BRE Bank w sprawie z mBankiem i w sprawie z Multibankiem. Tu i tu
    > są wypowiedzenia których uznania się chcę domagać. Czy mogę jednym
    > pozwem zażądać stwierdzenia rozwiązania odpowiednich umów, skoro strona
    > pozwana jest ta sama i ta sama jest podstawa prawna ? Czy jeszcze na coś
> [...]

    Zastanawiam się nad podpisem zgodnym z wzorem na karcie wzorów podpisów...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Remont na trasie W-Z
    http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

  • 18. Data: 2009-05-21 06:10:48
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Zastanawiam się nad podpisem zgodnym z wzorem na karcie wzorów podpisów...

    Nie było w umowie ani w regulaminie zastrzeżenia dotyczącego zgodności
    podpisu przy wypowiadaniu umowy. Określone jest jedynie że wypowiedzenie
    należy sporządzić w formie pisemnej. To wszystko.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 19. Data: 2009-05-21 06:16:35
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Johnson pisze:

    > A napisz jak zamierzasz zdefiniować interes prawny w wytoczeniu powództwa?

    Jestem stroną umowy, której wypowiedzenia nie uznał bank. Żądał
    wypowiedzenia w formie pisemnej ale nie uznał jej, utożsamiając pojęcie
    formy pisemnej wyłącznie jako papier podpisany odręcznym podpisem i
    dostarczony pocztą tradycyjną. Ja skutecznie doręczyłem wypowiedzenie w
    formie pisemnej zgodnie z art. 78 par. 2 KC.

    Z Multibankiem to już drugi podobny problem, wcześniej mBank nie uznał
    wypowiedzenia eMaklera. Przy czym w pierwszej sprawie okres
    wypowiedzenia już upłynął, natomiast jeszcze nie upłynął okres
    wypowiedzenia w Multibanku. Gdy ten się skończy a bank nie rozwiąże
    umowy, złożę pozew w obu sprawach.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 20. Data: 2009-05-21 06:24:12
    Od: spp <s...@o...pl>

    Sebcio pisze:

    > Nie było w umowie ani w regulaminie zastrzeżenia dotyczącego
    > zgodności podpisu przy wypowiadaniu umowy. Określone jest jedynie że
    > wypowiedzenie należy sporządzić w formie pisemnej. To wszystko.

    Zgodność podpisu jest podstawą _wszelkich_ czynności dokonywanych w
    banku. Jedyne odstępstwa to pewnie będę te, które _są_ wymienione w
    umowie, wszystkie inne jednak wymagają tej drogi weryfikacji.

    --
    spp