  • 31. Data: 2021-03-02 17:12:23
    Temat: Re: A policja ma gdzieś nowe obostrzenia antywirusowe...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 15:35, Olin pisze:

    > To nie jest jedyna z jego herkulesowych prac:
    > https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/63/a1/5b7c09de7202
    d_o,size,933x0,q,70,h,b0d706.jpg

    Tu masz dobry artykuł na ten temat:

    https://gazetalubuska.pl/to-ja-mateusz-morawiecki-po
    d-ostrzalem-internautow-memy/ga/13428957/zd/30704835

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-03-02 17:12:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 15:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > To przecież nie ja...
    > ;-)

    Wal się:P

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-03-02 17:15:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 15:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeszcze lepiej wymyślili w WSA: nie masz dostępu do akt w ogóle
    > (zamknięta w pisdu czytelnia).
    > Pytanie, czy sędziów WSA nie p0woływało P0?

    Ważne jest kto powołał prezesa. Przecież to nie sędziowie zamknęli
    czytelnie. Ale to jest kurwa nie do wyobrażenia. Jak niby prowadzić
    sprawę bez wiedzy co jest w aktach? Przecież to kurwa uniemożliwienie
    obrony.

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2021-03-02 18:12:14
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 02.03.2021 o 14:32 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Jesteś młodzieńczo niecierpliwy. Ciepły Człowiek i Wowa Truciciel też nie
    > od razu pałowali wszystko, co się rusza, więc daj ciemnej zmianie trochę
    > czasu, żeby nabrali wiatru w żagle; wszak doją dopiero od 5 lat.

    W normalnym kraju z taką gnidą jak master nikt by nie rozmawiał :(

    Kamil

  • 35. Data: 2021-03-02 21:57:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 12:54, Olin pisze:
    > Siedmiu (sic!) funkcjonariuszy towarzyszyło Babci Kasi na wczorajszym
    > spacerze i zakupach.

    Czy jeśli stanę koło kompanii NPP pilnującej stadionu, to już oznacza,
    ze mi towarzyszą?

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2021-03-02 22:06:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy jeśli stanę koło kompanii NPP pilnującej stadionu, to już oznacza,
    > ze mi towarzyszą?

    Z tragrzami przechodzili i akurat pod cukierną się zatrzymali:P
    Zastanawiam się jakiego logicznego fikołka musiałby odwalić kulson,
    żebyś nie próbował odkręcić kota ogonem.

    - nie czujecie jak z was robią idiotów?
    - kto?
    - Dowódcy wasi.
    - nie!

    Niech mu ktoś przekaże;)
    --
    Shrek

  • 37. Data: 2021-03-02 22:52:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    GNIDA. Stosowne słowo dla takiej "babci"
    Stroi się na męczennicę. Mam nadzieję że będzie żyła długo i pomyślnie ;-)

  • 38. Data: 2021-03-02 23:35:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-02 o 13:50, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości grup
    pl...
    974053892
    >>> https://twitter.com/PolskaNormalna/status/1366472597
    400154112

    > Ojtam ojtam - wystarczy informacja od komendanta, ze komin to nie jest
    > czesc odziezy, tylko maseczka ochronna :-)

    Tak horda milicjantów za staruszką łazi, a tam gdzie są potrzebni to
    nikogo nie ma.

    --
    animka

  • 39. Data: 2021-03-02 23:38:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-02 o 14:29, Olin pisze:

    > Marchewka to marne epigoństwo:
    >
    > "W XVII wieku Kościół katolicki uznał bobra za rybę. Podstawą do tego była
    > klasyfikacja Tomasza z Akwinu, który skupił się bardziej na miejscu
    > występowania zwierzęcia i budowie ogona, który pokryty jest łuskami.
    > Potrafi on też zanurkować i nie wypływać nawet przez 15 minut. Efektem jest
    > fakt, że jego mięso mogło być jedzone w piątek."
    >
    > https://www.czasswiecia.pl/czas_swiecia/1,88350,1581
    6007,Czy_bobr_to_ryba_.html?disableRedirects=true

    LOL

    --
    animka

  • 40. Data: 2021-03-03 05:50:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zawsze możesz pójść do sądu zamiast do szkoły, ale tam też nie wpuszczą ;-)

    -----