  • 1. Data: 2004-06-04 08:16:16
    Temat: A co z Uurlopem ?
    Od: "E.N" <a...@i...pl>

    Witam.
    Jestem zatrudniony na podstawiem umowy o pracę
    na czas nieokreślony. Przysługuje mi 26 dni urlopu wypoczynkowego.
    Na początku roku zaplanowałem sobie, że połowę wykorzystam w lipcu a
    połowę we wrzesniu.
    Od sierpnia zmieniam pracę (na zasadzie porozumienia stron)
    jak załatwić sprawę wrześniowego urlopu ???
    Czy przysługuje mi w nowej firmie ???
    A może "stary" pracodawca powinien mi go wypłacić ???

    Serdecznie dziekuję za pomoc

    pozdrawiam
    E.N

  • 2. Data: 2004-06-04 18:33:08
    Temat: Re: A co z Uurlopem ?
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "E.N" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połowę we wrzesniu.
    > Od sierpnia zmieniam pracę (na zasadzie porozumienia stron)
    > jak załatwić sprawę wrześniowego urlopu ???
    Urlop jest proporcjonalny i liczy się go za przepracowany okres. w Twoim
    przypadku będzie to
    7 miesięcy x (26 dni/ 12 miesięcy)= 16 dni urlopu
    Nic więcej.

    > Czy przysługuje mi w nowej firmie ???
    Pozostały urlop nie więcej niż 10 dni dostaniesz w nowej firmie.

    > A może "stary" pracodawca powinien mi go wypłacić ???

    Nie przysługuje ekwiwalent jeżeli wykorzystasz swoje 16 dni.

    Pozdrawiam

    michał